2025-08-06, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Noterat
Toppen
Citera
2025-08-06, 20:22
Avstängd
Dialogiskt har lagt ut att det blir samtal med Jocke. Jag tänkte väl det.
Förhoppningsvis blir det med Christoffer också någon dag.
Men ärligt, Chrippa kommer inte våga för han vet att Dialogiskt inte är lika lätt att manipulera.

Edit: tvåa på bollen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ang Collin, det är skillnad på pedofiler och pedofiler. Håller pedofilen på Chrippa är det helt ok. Då är pedofilen hyvens. Är pedofilen arg på någon som Chrippa och Jacke inte gillar är det nästan som att inget har hänt.
Jävla hycklare. Äckligt så det stinker. Asgamar.

Exakt, Axel Öhman njuter nog när hans följare tar efter det han gör och säger, ser upp till honom som en gud.

46 år och totalt obildad och artikulerar likt en utvecklingsstörd åsna ja men han ser vi upp till.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Dock måste jag tillägga här läser man chatten mellan C och D. Så framgår det redan när C ber om loggar att det var syftet.
Han skrev något i stil med.
"Vill gå ut med sanningen innan debatten". Eller nått sånt.. D svarar då självklart.

Tror också det var lite därför D tog ner sin story.

Nja, då får du nog kolla bilderna igen...
Citera
2025-08-06, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ang Collin, det är skillnad på pedofiler och pedofiler. Håller pedofilen på Chrippa är det helt ok. Då är pedofilen hyvens. Är pedofilen arg på någon som Chrippa och Jacke inte gillar är det nästan som att inget har hänt.
Jävla hycklare. Äckligt så det stinker. Asgamar.

Vad pratar du om nu? Riktig sjuka saker du går och tänker på. Är det ilskan som hänger i sedan Chrippa gifte sig eller hur mår du egentligen?
Citera
2025-08-06, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Nja, då får du nog kolla bilderna igen...

Gjorde det precis. Får korrigera mig.
Det som framkommer är att det var det C menade från början till D. Om det var så eller inte. Vet bara C och D.
Hade det varit fördel för C så hade han redan gått ut med det.
Så tar tillbaka och säger att jag mindes fel från loggarna.
Citera
2025-08-06, 20:29
Medlem
CoachFattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Vad tror du Aioli-Kräftan lider av?

Småkuksaura har han i alla fall
Citera
2025-08-06, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag ser så dåligt på printarna är det fler som gör det?
Du har säkert rätt.
Rättar mig. C vill få det att se ut som om det var det han sade från början. Men det är inte med fullt ut i loggarna.
Om det var så eller inte. Kan D lägga upp print på. Borde gå och lägga ut exakt vilka krav han godkände först. Sen lade på ytligare krav osv.

"sade till dig igår att jag ville ha filerna för att göra bla bla för sanningen behöver vara ute innan debatten."
Citera
2025-08-06, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Exakt, Axel Öhman njuter nog när hans följare tar efter det han gör och säger, ser upp till honom som en gud.

46 år och totalt obildad och artikulerar likt en utvecklingsstörd åsna ja men han ser vi upp till.

Hur kommer det sig att en sådan person du beskriver retar upp Chrippas ärkefiender något kopiöst?

Är det för att Anjo och dom känner någon form av press av en mongoloid åsna?

Förstår inte vart ni idioter i innersta anti Chrippa rörelsen får allt ifrån. Är det in te det ena då är det mongo åsnor.

Ni är pinsammare än någonsin, tårthora, fittklänning, pissmamma, pedofilkramare.
Citera
2025-08-06, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
https://postimg.cc/gallery/xmZbt4W

https://postimg.cc/gallery/sxvsHTC

Christofer Lundström är verkligen landets mest patetiska figur - gång på gång på gång visar han det. Han lyckas tamigfan underprestera varje gång verkligheten knackar på, hur lyckas lilleman misslyckas jämt...?

Skönt att det inte blir nån debatt iaf!
Citera
2025-08-06, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Christofer Lundström är verkligen landets mest patetiska figur - gång på gång på gång visar han det. Han lyckas tamigfan underprestera varje gång verkligheten knackar på, hur lyckas lilleman misslyckas jämt...?

Skönt att det inte blir nån debatt iaf!

Varje gång samma sak, men nu får vi lyssna på vad Jocke har att säga.
Citera
2025-08-06, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Rättar mig. C vill få det att se ut som om det var det han sade från början. Men det är inte med fullt ut i loggarna.
Om det var så eller inte. Kan D lägga upp print på. Borde gå och lägga ut exakt vilka krav han godkände först. Sen lade på ytligare krav osv.

"sade till dig igår att jag ville ha filerna för att göra bla bla för sanningen behöver vara ute innan debatten."

Ingen fara det är mycket att hålla reda på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in