Citat:
Ursprungligen postat av
FjodorFap
Druckit i många år nu sedan skada på ryggen, kanske 8 år? Inga kopiösa mängder som de på torget, i slutet, pga tolerensökning var jag uppe på fyra femtio cl öl av starkare.variant (Bellman, Old ox) kanske en fem -.sex dagar i veckan i snitt. Slutade någon vecka då och då utan större problem.
Men nu denna gången! Fy fan. Bestämt mig för att total sluta. Är inne på vecka fem nu. Har varit tvungen ta 10mg oxascand de första två veckorna, som jag också fick ångest av att trappa ut. Fan vad jag blivit fjollig på gamla dar!
Nu är jag alltså på femte veckan, ingen alkohol, ingen oxascand. Har ångest som faan idag inte haft dagångest på ett par veckor, vaknar dock varje natt efter ca en och en halv timme är klarvaken, så har det varit sedan början. Nu brukar jag slippa gå upp dock kanske en liten förbättring där.
Börjat äta holistic b vitamin komplex hört man kan få brist på b vitaminer som alkis, magnesiumtillskott, äter en gaba / l teanin tablett.
Misstänker fan någon brist i systemet. Vad ska man kolla i ett blodprov?
Fy fan vad det suger man trodde det skulle bli bättre..
"Som de på torget"?
Hur mycket tror du de dricker per dag?
Kanske dags att spräcka denna skröna.
Lever de på existensminimum på socbidrag så kan man inte hinka i sig hur många öl som helst per dag. Det går inte ihop.
Och som de flesta kan iaktta så köper de oftast bara en eller ett par öl åt gången.
Men. De kanske drar ett bloss på en holk,tar lite tjack, får en kvarts tablett av någon så är summan konstant
Det är blandmissbruk som är hela hemligheten.
Det är värre med Pizzeriaalkisar som dagligen dricker sju stora starka och tre stora whiskey.