2025-08-06, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han ser i vart fall inte sin egen kropp. Klagar på andra som en tjocka när han själv ser ut som han behöver minska på kalorierna.

Det är jättekonstigt att Jacke är där för jag tror att han har satt sig i en riktigt dum sits nu och då tänker jag på att Skilleras är riktigt galen. En tok helt enkelt som har ett förflutet som de flesta hade varit galna på om det hade varit någon annan. Samma personer som tycker att den där jättekonstiga människan som begått brott mot barn. Det är tydligen ok att försvara den oerhört totalt sjuka personen så länge han håller på Chrippa och Jacke. Han är förövrigt mycket mycket mycket störd.

Roligt att alla IQ befriade idioter tror han är smart och liknar honom vid en slags gud. Ungefär som tyska folket gjorde med Hitler!
Citera
2025-08-06, 13:27
Medlem
patriss avatar
Lite ironiskt att Baronens bröllop kostade mer än Chrippas
Citera
2025-08-06, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrasarskrivning
Hade hopp att jacke skulle vara en bättre människa. Men han sjönk som en gråsten i mina ögon. Lika jävlig och psykotisk som sin bror chrille. Det lyser verkligen igenom ögonen vilket as han är bakom fasaden
Chrippa har satt handfängsel på honom igen. Kommer bli knarkare från Motala igen.
Citera
2025-08-06, 13:46
Avslutad
Och japp, där kom det! Kolla Dialogiskt instagramstories
Älskar att han skämmer ut Chrippa och visar exakt vad han skrivit.
Sicket jäkla jon.
Lägger till krav, på krav, på krav för att "gå med på debatt".
Vill ha alla chattloggar i fil först från Jocke (vilket han då går med på), men långt innan själva debatten, så att han "kan göra videos först och visa folk". OMG. Viktor påpekar att C aldrig nämnt att han ska göra videos först.
"Jag sa åt dig igår att folket måste se innan att jag har rätt, för att kunna vinna i en debatt".

Dialogiskt säger då "vi skiter i det här" (helt rätt!)
Då svarar kärnfysiker C Lundström "Jag har vunnit emot honom, jag har haft rätt hela tiden, han är Sveriges minsta människa en hora en hund".
Viktor svarar "Du förlorade nyss tyvärr, må bäst"

Chrippa. Din loser. Sök hjälp, du är bevisligen i psykos och på väg rakt in i väggen.
Senast redigerad av Sherlock6601 2025-08-06 kl. 13:49.
Citera
2025-08-06, 13:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Sicket jäkla jon.
Vill ha alla chattloggar i fil först från Jocke (vilket han då går med på), men långt innan själva debatten, så att han "kan göra videos först och visa folk". OMG. Viktor påpekar att C aldrig nämnt att han ska göra videos först.
"Jag sa åt dig igår att folket måste se innan att jag har rätt, för att kunna vinna i en debatt".

Då svarar kärnfysiker C Lundström "Jag har vunnit emot honom, jag har haft rätt hela tiden, han är Sveriges minsta människa en hora en hund".

Chrippa. Din loser. Sök hjälp, du är bevisligen i psykos och på väg rakt in i väggen.

Den största losern i den debatten hade blivit Dialogiskt
Chrippa gör rätt som avkräver Chatthistoriken, eftersom både Anjo och Jocke LJUGER. Kan/vill inte Jocke visa upp den så är det ett bevis för att han inte vågar stå för sin inblandning. Men stackaren vill ju bara vara ifred, söker kontaktförbud gång på gång men vill samtidigt ha en debatt? Herre jävlar vilken clown han är
Citera
2025-08-06, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippa gör rätt som avkräver Chatthistoriken, eftersom både Anjo och Jocke LJUGER. Kan/vill inte Jocke visa upp den så är det ett bevis för att han inte vågar stå för sin inblandning. Men stackaren vill ju bara vara ifred, söker kontaktförbud gång på gång men vill samtidigt ha en debatt? Herre jävlar vilken clown han är

Tror du får läsa på lite bättre.
Jocke gick med på att skicka all chatthistorik innan i en fil, till Chrippa, det han ville ha.
För att ta upp i en debatt.
Chrippa krävde att få göra videos först och släppa dem så att folk kunde bilda sig en uppfattning om allt INNAN debatten sändes. Det tyckte inte Dialogiskt lät intressant.

Varför ville inte Chrippa visa hela chattar utan maskade vissa delar i sin video tror du? Samtidigt som han kräver ALLT från Jocke. Men det är så klart helt ok. Det måste vara nåt seriöst fel på dig.

Tror ni är bara ca 300 personer som tycker att J är en clown. Kryp tillbaka till Skilleras chatt istället.

Spelar ingen roll vilken fakta som kommer fram. Vrid och vänd på allt och förneka in i det oändliga, har ni gått nån kurs?
Senast redigerad av Sherlock6601 2025-08-06 kl. 14:06.
Citera
2025-08-06, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kan/vill inte ... idioten Chrippa raderade Jockes kommentar där han skrev att han visar allt C vill se.

Du är så debil att klockorna stannar. Samma nivå som C.
Citera
2025-08-06, 14:20
Medlem
När FUP väl blir allmän handling så bör de väl rimligen visa exakt hur förljugen Chrippa är?
Citera
2025-08-06, 14:22
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Tror du får läsa på lite bättre.
Jocke gick med på att skicka all chatthistorik innan i en fil, till Chrippa, det han ville ha.
För att ta upp i en debatt.
Chrippa krävde att få göra videos först och släppa dem så att folk kunde bilda sig en uppfattning om allt INNAN debatten sändes. Det tyckte inte Dialogiskt lät intressant.

Varför ville inte Chrippa visa hela chattar utan maskade vissa delar i sin video tror du? Samtidigt som han kräver ALLT från Jocke. Men det är så klart helt ok. Det måste vara nåt seriöst fel på dig.

Tror ni är bara ca 300 personer som tycker att J är en clown. Kryp tillbaka till Skilleras chatt istället.

Spelar ingen roll vilken fakta som kommer fram. Vrid och vänd på allt och förneka in i det oändliga, har ni gått nån kurs?

Jocke borde faktiskt kunna göra en egen video och visa upp alla chattgrupper han varit drivande i sedan januari 2024.

Om Jocke vill kunna bevisa att han inte vill vara inblandad och bara få vara ifred.

Detta oavsett om det skulle ha blivit en debatt eller inte.

Jockes trovärdighet sjunker mer och mer för människor med ett kritiskt tänkande.

Förstår om Jocke skulle gilla dig eftersom du okritiskt sväljer all skit han förmedlar.

Bra om debatten är avblåst eftersom ingen av de inblandade - alltså Jocke, Chrippa och Victor - hade vunnit något på detta. Möjligen att Victor hade kunnat ansetts ha vunnit ekonomiskt men f.ö. Hade hade han tagit sig vatten över huvudet.
Citera
2025-08-06, 14:23
Medlem
patriss avatar
Lite roligt att Chrippa påstår sig ha "talets gåva", men vägrar ställa upp i en debatt utan Linnea. Han skulle kunna dessutom i debatten pressa Jockiboi att förklara dessa chatgrupper LIVE.
Citera
2025-08-06, 14:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Jocke borde faktiskt kunna göra en egen video och visa upp alla chattgrupper han varit drivande i sedan januari 2024.

Om Jocke vill kunna bevisa att han inte vill vara inblandad och bara få vara ifred.

Detta oavsett om det skulle ha blivit en debatt eller inte.

Jockes trovärdighet sjunker mer och mer för människor med ett kritiskt tänkande.

Förstår om Jocke skulle gilla dig eftersom du okritiskt sväljer all skit han förmedlar.

Bra om debatten är avblåst eftersom ingen av de inblandade - alltså Jocke, Chrippa och Victor - hade vunnit något detta. Möjligen att Victor hade kunnat ansetts ha vunnit ekonomiskt men f.ö. Hade hade han tagit sig vatten över huvudet.

Go Team Fokusförflyttning
Citera
2025-08-06, 14:25
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Sicket jäkla jon.

Dialogiskt har gjort sitt konto privat sedan jag titta in där senast 😭
Ingen som har lust att skärmdumpa o posta här? 🙏🏻
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in