2025-08-05, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Ja se där.
Och ändå rapportera att han va där till 15.30?
Nått luktar unket här..
Varför inte visa ALLA dagar och bara ett halvt urklipp?
Inga namn heller på den, kan ju va hans polares
(skeptisk)

Jag tror att Linnea, hennes syster och lilla C var på Grönan utan Chrippa. Det var bara dom tre på alla storys. På Chrippas story var det bara reposts från Linneas storys.
Citera
2025-08-05, 23:19
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nja, vi behöver inte överdriva:
https://www.youtube.com/watch?v=t_9ZPgJzEno

Hahaha oj ja det där var inget o skryta med. Då hade jag föredragit C&L’s bröllop alla dagar i veckan 😂😂
Kan man ju undra var rask fick luft ifrån? varför fan sitter han o hånar o säger att han betalt 85K för sitt bröllop o sitter o skrattar när hans bröllop VERKLIGEN inte var bättre till någon grad alls, jävla sketna A-kassa WT
Citera
2025-08-05, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Hade inte alla muppar här i tråden varit så jäkla nyfikna så hade han inte behövt komma med någon bortförklaring!

Bekräftade du precis att det var en bortförklaring?
Det är ingen som är nyfiken. Dom flesta tycker däremot att han är en idiot som dricker och sätter sig bakom ratten. Jag utgår från hans egna ord, att han var så nervös och lugnade nerverna med att dricka.
Senast redigerad av browneyed-girl 2025-08-05 kl. 23:53.
Citera
2025-08-05, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Bekräftade du precis att det var en bortförklaring?
Det är ingen som är nyfiken. Dom flesta tycker däremot att han är en idiot som dricker och sätter sig bakom ratten. Jag utgår från hans egna ord om att han var så nervös och lugnade nerverna med att dricka.
Typ så. Medans andra försöker få tråden till att handla om helt andra saker och om helt andra personer.
Paniken bland dom betalda.
Citera
2025-08-06, 00:52
Medlem
Hamnade i Linneas TikTok, där hon öppnar ett paket, men de där nya ”leksakerna”. Varför vill en ”vuxen” kvinna, ha massa sånna?! Hennes ögon är ju förövrigt helt döda..
Citera
2025-08-06, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Jasså?
Jag trodde han sa att han sippade på en Corona, dricker du en halv Corona kan du köra bil igen redan efter 30-40 minuter.
Just sayin..

Nu var det ju inte bara en halv corona.
Citera
2025-08-06, 01:17
Medlem
Citat:
"Nyfikna"...? När man kablar ut att en ökänd pundare från Motala till synes dricker öl kontinuerligt under en förmiddag och sen uppmuntras att provköra en bil som han verkar tappa kontrollen över...?

Sen erkänner pundaren att det var starköl han drack, men att han inte drack fullt så hårt som de framstod på IG stories...? Men krökat under semestern, det har han... Det kanske inte var nerverna som spökade - det kanske var abstinens?

Gustav och hans gäng drack också under förmiddagen, men de såg till att ha omdöme nog att ha chaufför - som alla andra, bortsett från familjen Berg/Lundström, också hade gjort.

Med tanke på att vi har sett tre olika foton på Jacke där han dricker starköl innan han provkörde bilen. Så borde det vara möjligt att räkna ut på ett ungefär när alkoholen gick hur hans kropp?
Vad jag vet så tar det cirka två timmar för en starköl att förbrännas…
Citera
2025-08-06, 05:52
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hamnade i Linneas TikTok, där hon öppnar ett paket, men de där nya ”leksakerna”. Varför vill en ”vuxen” kvinna, ha massa sånna?! Hennes ögon är ju förövrigt helt döda..
Linnea beter sig alltid som ett barn. Gosedjurs leksaker är riktigt märkligt att vilja vid den åldern. Hon är inte frisk.
Citera
2025-08-06, 06:48
Medlem
Jacke bröstar upp sig och Chrille spelar mangas och gråter när han får hat.

Skilleras ser inte skogen för alla träd!

Tack för ordet!
Citera
2025-08-06, 07:12
Avstängd
Citat:
Men vad ska de "debattera"...? Huruvida han är kvinnomisshandlare, om han döms i domstol eller om förtalsutredningarna kommer vara framgångsrika? Definitionen av "knuten näve"? Om paret utsattes för hemfridsbrott i mars 2024? Eller om Jockes översända chattloggar är kompletta?

Det finns, så vitt jag kan se, inte tillstymmelse till gemensam grund att starta en diskussion från.

Jag har ingen aning om vad det är tänkt att handla om. De kan ju inte diskutera sådant som finna i fupen även om jag hört stt det har börjar spridas konversationer ur den redan.
Citera
2025-08-06, 07:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jacke bröstar upp sig och Chrille spelar mangas och gråter när han får hat.

Skilleras ser inte skogen för alla träd!

Tack för ordet!

Han ser i vart fall inte sin egen kropp. Klagar på andra som en tjocka när han själv ser ut som han behöver minska på kalorierna.

Det är jättekonstigt att Jacke är där för jag tror att han har satt sig i en riktigt dum sits nu och då tänker jag på att Skilleras är riktigt galen. En tok helt enkelt som har ett förflutet som de flesta hade varit galna på om det hade varit någon annan. Samma personer som tycker att den där jättekonstiga människan som begått brott mot barn. Det är tydligen ok att försvara den oerhört totalt sjuka personen så länge han håller på Chrippa och Jacke. Han är förövrigt mycket mycket mycket störd.
Citera
2025-08-06, 08:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan

De är tydligen jättepoppis även hos vuxna .... OM de köper de äkta Labubu. Hängs på handväskan. Sjukt fult och konstigt om du frågar mig.
Linnea har s k Lafufu. Fake ones, som hon fick från Grekland och sin mamma. Det sa hon själv i nån live.
Det visste inte Skilleras chatt tydligen när de nyligen gjorde ner Anjo i hans video, för att han satt upp sina barns alla fake Lafufu de köpt i Spanien i bakgrunden. Kanske en pik av honom ;-)? Men de är för tröga för att fatta sånt.

Håller med om ögonen för övrigt. Helt tomma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in