2025-08-05, 18:40
Medlem
Jag tyckte inte att det avslöjades något nytt om Jocke men finns säkert andra som tycker det.
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jaha så då var det en ganska oviktig video? trodde det skulle komma något stort avslöjande om Jocke lät ju som det.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vad säger han i videon om samhällstjänsten...?

Att han har 2 timmar kvar av 75.... Och så flashade det snabbt förbi nåt dokument som nog skulle föreställa hans schema. Jag hann inte se, men jag kollade iofs i 1,5 hastighet ;-)
Citera
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Konstigt att han inte kan göra det själv.

Han motiverade det med att han blir för arg o bara skrika o svära.. han kan inte behärska sig o det kommer spåra ur…

Vet inte om Linnea är så bra på att behärska sig heller dock
Citera
2025-08-05, 18:41
Avslutad
Citat:
Kan du berätta lite vad han sa? kom det nån banger om Jocke?

Nope. Samma sörja som han rapat i tidigare videos. Fast mer komprimerat till 27 minuter.
Citera
2025-08-05, 18:41
Medlem
Ingen kan svammla som L...fattar aldrig poängen med det hon vill uttrycka...noll ordförråd.
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Nyss kollat hans trainwreck till video, fradgan sprutade på slutet ;-) Eller om det var keso.
Han har som krav att Jocke ska lägga ut skärmdumpar med allt han skrivit offentligt. Och han vill ha med sig Linnea, "för hon är bra på att prata och blir inte lika arg som mig" typ... Ja det har man ju sett i hennes lives, när nån stackars tonåring ställer en oskyldig fråga så tappar hon ju det helt
Jocke var in och skrev en kommentar, att han gladeligen skulle ladda upp allt som Chrippa vill ha i en fil och ge till Chrippa.
Och att Chrippa kunde sedan meddela Viktor att debatten blir av.
Den kommentaren har "nån" tagit bort.

Han försäger sig även videon, "det är därför jag aldrig kommer ställa upp på en debatt", eller nåt sånt.... Snacka går ju ;-)d
Citera
2025-08-05, 18:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Nyss kollat hans trainwreck till video, fradgan sprutade på slutet ;-) Eller om det var keso.
Han har som krav att Jocke ska lägga ut skärmdumpar med allt han skrivit offentligt. Och han vill ha med sig Linnea, "för hon är bra på att prata och blir inte lika arg som mig" typ... Ja det har man ju sett i hennes lives, när nån stackars tonåring ställer en oskyldig fråga så tappar hon ju det helt
Jocke var in och skrev en kommentar, att han gladeligen skulle ladda upp allt som Chrippa vill ha i en fil och ge till Chrippa.
Och att Chrippa kunde sedan meddela Viktor att debatten blir av.
Den kommentaren har "nån" tagit bort.

Han försäger sig även videon, "det är därför jag aldrig kommer ställa upp på en debatt", eller nåt sånt.... Snacka går ju ;-)d

Han är bara så pinsam. Han fegar ur. Bara att han raderade visar på att han är en ynkrygg. Vill Jocke ge allt han vill ha vill ju Jocke att det ska bli av och har lyssnat på Chrippa.
Citera
2025-08-05, 18:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Chrippa sa att han kommer ta med Linnea

Så feg han är. Måste ha "mamma" med sig.
Citera
2025-08-05, 18:44
Avslutad
Om Chrippa ställer upp i en debatt kommer jag äta upp GrannyPs boxershorts. Promise.
BTW, var är alla Chrippa-krigare ikväll, i Skilleras stream chatt?
Citera
2025-08-05, 18:46
Nyregistrerad
Allt Jocke behöver göra nu är bara säga: Man kan ju ändra sin åsikt eller hur?
Så kan ingen säga åt han att han inte vill lägga sig i.

Ändra åsikt kan man göra från dag till dag enligt Berg/Lundström
Citera
2025-08-05, 18:47
Medlem
Citat:
Jaha så då var det en ganska oviktig video? trodde det skulle komma något stort avslöjande om Jocke lät ju som det.

Låter det som något, kan man räkna med motsatsen..
Citera
2025-08-05, 18:53
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Det mest tragiska med narcissister är alla som faller för deras krokodiltårar vilka endast kommer när de känner sig pressade, angripna personligen och förstår att de är synade. Narcissism går inte att bota, försök förstå det.

Exakt men jag tror inte att det enbart är narcissism när det kommer till Jocke.

Du vet att alla psykopater är narcissister men alla narcissister är inte psykopater.
Citera
2025-08-05, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Nej det står klart och tydlig att det är hyran, vi är inte dumma. Och det finns inget pris att hitta på den maten dom åt, så den kostnaden är fortfarande outredd men det brukar vara ett par hundralappar p/p endast. Om du läser tråden ordentligt nästa gång så kan du läsa klart och tydligt att vi vet att det är så.

Kvittar då dom inte ens hade bokat festlokalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in