2025-08-05, 18:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Då kommer jocki hänvisa till Anjos studio.

Dit lär han ju inte åka, jag tror faktiskt inte han kommer göra det.
Citera
2025-08-05, 18:24
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
In o titta på denna video https://youtu.be/3rIH-rd_VxM?si=otLF62Y_dWQ11Cjn
Tyckte den var jätte bra faktist. Håller han sig såhär saklig och tydlig så kommer ha sopa mattan hos dialogiskt och jocki kommer förlora stort vilket är vad jag hoppas på från början.
Jag tycker oxå man ser och hör att han sitter med gråten i halsen och det får mig att känna empati för honom.
Han måste förstå att ingen kan känna empati för honom när han leker kaxig och bara skriker o gormar o töntar sig.
Denna video var riktigt bra faktist, det var inget skrikande och inget kaxande.
Han förtjänar min respekt om han fortsätter såhär. Man behöver visa sig ödmjuk och sårbar för att få folk med sig.

Retoriken är outstanding..
”Jätte jätte jätte”
”väldigt väldigt väldigt”
”Riktigt riktigt riktigt”
”Ijänklien”

Alla normala fattar att dom inte genuint ville att Jocke o Jonna skulle komma på bröllopet.. vem går ens på det skitsnacket…

Say no more 😮‍💨
Citera
2025-08-05, 18:25
Medlem
Inget nytt...samma gamla tjafs om bevis/åtalsunderlåtelse mm..Jockehat mm. Men Jocke var inne i kommentarerna och sa att han var redo för Dialogiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Kan du berätta lite vad han sa? kom det nån banger om Jocke?
Citera
2025-08-05, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Ödmjuk? Stackarn är kränkt för att hans bror för ovanlighetens skull pikar honom. Det är skillnad när han kräks ur sig i Linneas live, sina instastories, pik på pik på pik och förolämpningar?
Låter han så här och mal på, så kommer Dialogiskt plocka ner honom rätt snabbt tror jag...

Och perfekt att han tar med sig Linnea! Finns en hel del direkta frågor han kan ställa till henne ;-)
Det kommer bli otroligt spännande! Hon har ju otroligt svårt att bemöta kritik som nåt annat än en kränkt 12-åring

Han har ju suttit och skrivit om Jocke i typ varje dag så det är bra att Jocke säger ifrån och vill göra detta.
Ska Linnea vara med?
Citera
2025-08-05, 18:26
Medlem
Citat:
Ja just det håller dialogiskt till i Stockholm? kanske därför han tackar ja för att han vet att han kan skylla på reseförbudet när det är dags.
Skylla och skylla. Helt ärligt varför skulle man tillåta att han åker dit för att debattera med en person som det sägs anmäler hit och dit?

Finns ju risker. Våld, eventuellt?

Nej otroligt töntigt om han skulle bli godkänd det.
Citera
2025-08-05, 18:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Inget nytt...samma gamla tjafs om bevis/åtalsunderlåtelse mm..Jockehat mm. Men Jocke var inne i kommentarerna och sa att han var redo för Dialogiskt.

Jaha så då var det en ganska oviktig video? trodde det skulle komma något stort avslöjande om Jocke lät ju som det.
Citera
2025-08-05, 18:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Skylla och skylla. Helt ärligt varför skulle man tillåta att han åker dit för att debattera med en person som det sägs anmäler hit och dit?

Finns ju risker. Våld, eventuellt?

Nej otroligt töntigt om han skulle bli godkänd det.

Det har du rätt i och det är precis det han kommer säga så det blir nog inget, tror inte han sätter sig i Anjos studio.
Citera
2025-08-05, 18:30
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Han har ju suttit och skrivit om Jocke i typ varje dag så det är bra att Jocke säger ifrån och vill göra detta.
Ska Linnea vara med?

Chrippa sa att han kommer ta med Linnea
Citera
2025-08-05, 18:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Chrippa sa att han kommer ta med Linnea

Konstigt att han inte kan göra det själv.
Citera
2025-08-05, 18:34
Nyregistrerad
Men va e det för töntigt krav han ställer?
Jocke ska visa vad han skrivit i ALLA chattar.

Kommer Chrippa visa allt han skrivit överallt?
Citera
2025-08-05, 18:37
Medlem
Vad säger han i videon om samhällstjänsten...?
Citera
2025-08-05, 18:39
Avslutad
Citat:
Ska Linnea vara med?

Nyss kollat hans trainwreck till video, fradgan sprutade på slutet ;-) Eller om det var keso.
Han har som krav att Jocke ska lägga ut skärmdumpar med allt han skrivit offentligt. Och han vill ha med sig Linnea, "för hon är bra på att prata och blir inte lika arg som mig" typ... Ja det har man ju sett i hennes lives, när nån stackars tonåring ställer en oskyldig fråga så tappar hon ju det helt
Jocke var in och skrev en kommentar, att han gladeligen skulle ladda upp allt som Chrippa vill ha i en fil och ge till Chrippa.
Och att Chrippa kunde sedan meddela Viktor att debatten blir av.
Den kommentaren har "nån" tagit bort.

Han försäger sig även videon, "det är därför jag aldrig kommer ställa upp på en debatt", eller nåt sånt.... Snacka går ju ;-)d
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in