2025-08-05, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Jag vill nog se det först tror han kommer banga i sista sekund.

Han kommer ställa in och skylla på reseförbudet.
Citera
2025-08-05, 17:43
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Han kanske blir biten av en, vad var det, kopparsnok?

Haha precis.
Och.. om nu så blir. Skulle ja vilja se det LIVE
Inget bortklippt eller redigerat.
Citera
2025-08-05, 17:44
Avstängd
HeligaBrittas avatar
In o titta på denna video https://youtu.be/3rIH-rd_VxM?si=otLF62Y_dWQ11Cjn
Tyckte den var jätte bra faktist. Håller han sig såhär saklig och tydlig så kommer ha sopa mattan hos dialogiskt och jocki kommer förlora stort vilket är vad jag hoppas på från början.
Jag tycker oxå man ser och hör att han sitter med gråten i halsen och det får mig att känna empati för honom.
Han måste förstå att ingen kan känna empati för honom när han leker kaxig och bara skriker o gormar o töntar sig.
Denna video var riktigt bra faktist, det var inget skrikande och inget kaxande.
Han förtjänar min respekt om han fortsätter såhär. Man behöver visa sig ödmjuk och sårbar för att få folk med sig.
Citera
2025-08-05, 17:49
Medlem
Om han kallar sin senaste video för banger så är jag inte orolig för att åtal inte ska väckas....svammel, hittepå och upprepningar in absurdum...allt i en manisk fart på munlädret.Madre mia.
Citera
2025-08-05, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Tyckte den var jätte bra faktist. Håller han sig såhär saklig och tydlig så kommer ha sopa mattan hos dialogiskt och jocki kommer förlora stort vilket är vad jag hoppas på från början.
Jag tycker oxå man ser och hör att han sitter med gråten i halsen och det får mig att känna empati för honom.
Han måste förstå att ingen kan känna empati för honom när han leker kaxig och bara skriker o gormar o töntar sig.
Han förtjänar min respekt om han fortsätter såhär. Man behöver visa sig ödmjuk och sårbar för att få folk med sig.

Håller med han är verkligen en människa med känslor iaf, hoppas han vandrar vidare på denna vägen.
Citera
2025-08-05, 17:57
Medlem
Citat:
Det mest tragiska med narcissister är alla som faller för deras krokodiltårar vilka endast kommer när de känner sig pressade, angripna personligen och förstår att de är synade. Narcissism går inte att bota, försök förstå det.
Citera
2025-08-05, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Om han kallar sin senaste video för banger så är jag inte orolig för att åtal inte ska väckas....svammel, hittepå och upprepningar in absurdum...allt i en manisk fart på munlädret.Madre mia.

Kan du berätta lite vad han sa? kom det nån banger om Jocke?
Citera
2025-08-05, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Han kanske blir biten av en, vad var det, kopparsnok?

Haha det kan säkert hända eller en kackerlacka 😂
Citera
2025-08-05, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Han kommer ställa in och skylla på reseförbudet.

Ja just det håller dialogiskt till i Stockholm? kanske därför han tackar ja för att han vet att han kan skylla på reseförbudet när det är dags.
Citera
2025-08-05, 18:09
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ja just det håller dialogiskt till i Stockholm? kanske därför han tackar ja för att han vet att han kan skylla på reseförbudet när det är dags.

Då kommer jocki hänvisa till Anjos studio.
Citera
2025-08-05, 18:11
Medlem
Citat:

Ganska säker på att Dialogiskt håller till i Stockholm.
Citera
2025-08-05, 18:13
Avslutad
Citat:

Ödmjuk? Stackarn är kränkt för att hans bror för ovanlighetens skull pikar honom. Det är skillnad när han kräks ur sig i Linneas live, sina instastories, pik på pik på pik och förolämpningar?
Låter han så här och mal på, så kommer Dialogiskt plocka ner honom rätt snabbt tror jag...

Och perfekt att han tar med sig Linnea! Finns en hel del direkta frågor han kan ställa till henne ;-)
Det kommer bli otroligt spännande! Hon har ju otroligt svårt att bemöta kritik som nåt annat än en kränkt 12-åring
Senast redigerad av Sherlock6601 2025-08-05 kl. 18:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in