2025-08-01, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenTen
Ah tack, såg också du träffat 6candy, hur jämför du de båda? Ser de bra ut?

6candy är porrigare sexigare
Båda ser bra ut
Är sugen på 6candy igen
Citera
2025-08-04, 09:15
Medlem
Jag har svårt att förstå att alla verkar gå till Sabrina och alla ger henne 5 stjärnor. Visst proffsigt men väldigt generiskt att fika med henne. Och hur kan polisen inte ha slagit till där? (Anledningen är väl att hon inte samarbetar med polisen).
Citera
2025-08-04, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mormegil77
Jag har svårt att förstå att alla verkar gå till Sabrina och alla ger henne 5 stjärnor. Visst proffsigt men väldigt generiskt att fika med henne. Och hur kan polisen inte ha slagit till där? (Anledningen är väl att hon inte samarbetar med polisen).

Om man gillar hennes utseende och stil så går jag i god för att hon är 5 stjärnor. Hon gör dig glad.
Citera
2025-08-04, 18:55
Medlem
Citat:

hon knullar bra men använder för mycket händer vid avsugning och pratar alldeles för mycket, och håller på.. jag slutade att besöka henne eftersom jag stör mig med allt prat hon ska göra hela tiden "you are my king" bla bla bla
Citera
2025-08-04, 20:18
Medlem
Jag tyckte om fikat med Sabrina första gången. Påtåren var en ren repris och jag misstänker att alla alltid får samma. Sen har hon ju inte bara en kund per dag som vissa går på. Njäe tröttnat efter två gånger. Någon som provat Kakau?
Citera
2025-08-05, 17:20
Medlem
Citat:
Sabrina och de andra tjejerna med hundratals recensioner är väl lite som eskortvärldens mcdonalds. De levererar en massproducerad, stabil men aningen artificiell produkt. Kan vara gott när man är riktigt hungrig.
Citera
2025-08-05, 19:17
Medlem
Kan vi släppa Sabrina nu
Är D någon som fikat hos bellabeauty6
Sweetgirl_95 eller sexxigcat
Citera
2025-08-06, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eightinch
Kassandra på RE är inte den tjej som är på bilderna, är betydligt fulare även om hon gör det som sägs i kommunikationen.

Det är hon men hennes bilder använder app filter. Så hon ser inte så där uppsminkad irl. Hur tyckte du hon var annars? Kändes lite standard för mig, inget spec.

Citat:
Ursprungligen postat av Kafi2830
Kan vi släppa Sabrina nu

Sweetgirl slutade svara strax innan träff. Ta det som du vill.
Citera
2025-08-06, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafi2830
Kan vi släppa Sabrina nu

SweetGirl_95 har haft semester men lär vara tillbaka nu. Hade inga problem med att få till en träff med henne för några veckor sedan.
Citera
2025-08-06, 16:04
Medlem
Citat:
Jag tyckte om fikat med Sabrina första gången. Påtåren var en ren repris och jag misstänker att alla alltid får samma. Sen har hon ju inte bara en kund per dag som vissa går på. Njäe tröttnat efter två gånger. Någon som provat Kakau?

Träffade Kakau Brasil två gånger men senaste var för några år sedan. Bilderna stämmer men några har hon kört med så länge jag kan minnas. Trevlig, levererar enligt överenskommelse.
Citera
2025-08-07, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berkis
SweetGirl_95 har haft semester men lär vara tillbaka nu. Hade inga problem med att få till en träff med henne för några veckor sedan.
Hur var träffen ? Kan D tänka dig en påtår
Funderar på ta en fika
Citera
2025-08-08, 12:38
Medlem
Citat:
Någon som provat Kakau?

Hon tar 4k nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera