2025-08-04, 08:30
Medlem
Jag har träffat en tjej som vill bli ägd dygnets alla timmar. Hon vill vara min slav hela tiden och göra allt jag ber om. Detta gör mig lite konfunderad.

Hur är det egentligen att leva i ett sådant förhållande? Visst låter det lyxigt att kunna styra sin tjej då och då, men hela tiden…blir det inte lite tradigt? Typ som att man har en robot hemma?

Jag har haft flera BDSM-förhållanden, men leken har stannat i sovrummet. Det här att hitta en kvinna som vill bli min slav 24/7 är helt nytt för mig. Bara en sån sak som när man träffar bekanta utanför BDSM-världen - ska man då befalla tjejen att spela normal under mötet med vännerna för att sen i bilen på vägen hem gå tillbaks till slavrollen?

Jag funderar på att testa detta ett tag och se om jag gillar det. Men jag vill inte göra tjejen besviken - vill hon vara slav vill jag gärna behaga henne på den punkten även om jag i ärlighetens namn inte vet om jag fixar detta i längden.
Senast redigerad av Bonnker 2025-08-04 kl. 08:37.
Citera
2025-08-04, 08:33
Avstängd
67arigGubbes avatar
Det håller i 1 månad tills horan hittar en ny ”ägare”. Gör dig en tjänst och släng bort skräpet.
Citera
2025-08-04, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Det håller i 1 månad tills horan hittar en ny ”ägare”. Gör dig en tjänst och släng bort skräpet.

Fast eftersom jag äger henne så får hon inte hitta en ny ägare
Citera
2025-08-04, 08:41
Avstängd
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Fast eftersom jag äger henne så får hon inte hitta en ny ägare

Vetinte i vilken fantasivärld du lever i, men tror du verkligen på det du skriver?
Citera
2025-08-04, 09:11
Medlem
kalkryggars avatar
Du får väl kommunicera med henne där ni pratar om preferenser. Vad för slaveri vill hon vara med om etc. Sen avgör du om det är något du vill försöka med. Hur svårt kan det vara egentligen?
Citera
2025-08-04, 09:26
Avstängd
Ja exakt så. Du kan beordra henne att bete sig normalt i sociala sammanhang.

Däremot ger jag er inte särskilt stor chans om du gör detta för att behaga henne. Det är det sista hon vill och hon kommer att känna av det.
Citera
2025-08-04, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ja exakt så. Du kan beordra henne att bete sig normalt i sociala sammanhang.

Däremot ger jag er inte särskilt stor chans om du gör detta för att behaga henne. Det är det sista hon vill och hon kommer att känna av det.

Detta är mitt största problem. Jag dominerar främst för hon vill ha det så, inte för att jag vill ha en slav 24/7. Skulle jag misstänka att hon mår dåligt av det skulle jag förmodligen bli för soft i hennes ögon.
Citera
2025-08-04, 13:10
Medlem
CuriousMind69s avatar
Det tar rätt mycket tid och kraft att vara den dominanta i en 24/7 upplägg. Tekniskt sett kan den undergivna bara vänta på instruktioner men att den dominanta måste diktera vad som gäller och följa upp osv. Om den undergivna känner att denna inte får tillräckligt med uppmärksamhet så lär denne tröttna och söka sig borta.

(OBS, allt detta är efter ni kommit överens vad som gäller er sinsemellan. Där ni kommer överens vad som gäller på jobbet, i hemmet, hos vänner osv. Grejen med 24/7 är ju delvis att inte jobba med safewords utan att man litar på varandra och det man kommit överens om. Behövs safewords användas så är ju delvis 24/7 brutet.)
Citera
2025-08-04, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuriousMind69
Det tar rätt mycket tid och kraft att vara den dominanta i en 24/7 upplägg. Tekniskt sett kan den undergivna bara vänta på instruktioner men att den dominanta måste diktera vad som gäller och följa upp osv. Om den undergivna känner att denna inte får tillräckligt med uppmärksamhet så lär denne tröttna och söka sig borta.

(OBS, allt detta är efter ni kommit överens vad som gäller er sinsemellan. Där ni kommer överens vad som gäller på jobbet, i hemmet, hos vänner osv. Grejen med 24/7 är ju delvis att inte jobba med safewords utan att man litar på varandra och det man kommit överens om. Behövs safewords användas så är ju delvis 24/7 brutet.)

Har du själv erfarenhet av 24/7? Höll det länge?
Citera
2025-08-05, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuriousMind69

Väldigt sant.

Dejtade en kvinna för många år sedan som var undergiven och vi hade en Dom/Sub relation. Vi pratade ganska omfattande om ett 24/7 upplägg för vi gillade tanken. Framför allt hon var väldigt sugen på TPE osv men vi kom fram till att det inte hade passat in i våra liv då.

För mig var framför allt dealbreakern att jag inte är speciellt sugen på att blanda in utomstående, som inte delar vår kink, i mina intima relationer och om man ska "förhandla bort" specifika situationer där man INTE kör 24/7 så är ju hela grejen bruten redan där tycker jag.

Vi höll oss till att leka hemma och på klubbar och det funkade bra för oss. Speciellt hemma var det i praktiken 24/7, med för- och nackdelar. Det bästa imo var att det krävde disciplin från BÅDA och gjorde att vi undvek rutin och slentrian. Man var tvungen att vara på tå helt enkelt.

Då, när jag var 25 funkade det, idag, 50+ hade jag nog inte orkat med det riktigt. Jag värdesätter slappande för mycket
Citera
2025-08-05, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postkodmiljonar
Väldigt sant.

Dejtade en kvinna för många år sedan som var undergiven och vi hade en Dom/Sub relation. Vi pratade ganska omfattande om ett 24/7 upplägg för vi gillade tanken. Framför allt hon var väldigt sugen på TPE osv men vi kom fram till att det inte hade passat in i våra liv då.

För mig var framför allt dealbreakern att jag inte är speciellt sugen på att blanda in utomstående, som inte delar vår kink, i mina intima relationer och om man ska "förhandla bort" specifika situationer där man INTE kör 24/7 så är ju hela grejen bruten redan där tycker jag.

Vi höll oss till att leka hemma och på klubbar och det funkade bra för oss. Speciellt hemma var det i praktiken 24/7, med för- och nackdelar. Det bästa imo var att det krävde disciplin från BÅDA och gjorde att vi undvek rutin och slentrian. Man var tvungen att vara på tå helt enkelt.

Då, när jag var 25 funkade det, idag, 50+ hade jag nog inte orkat med det riktigt. Jag värdesätter slappande för mycket

Kunde du använda henne som hushållerska? Det tycker jag verkar skönt ur ett slapparperspektiv. Att ha någon som vill lyda minsta vink, typ städa, laga mat, handla, fixa i trädgården på befallning. Och sen bli bunden, smiskad o piskad som tack
Citera
2025-08-05, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Kunde du använda henne som hushållerska? Det tycker jag verkar skönt ur ett slapparperspektiv. Att ha någon som vill lyda minsta vink, typ städa, laga mat, handla, fixa i trädgården på befallning. Och sen bli bunden, smiskad o piskad som tack

Hade nog kunnat men det var inte vårat fokus.

På sin höjd kunde jag meddela att jag tänkte inspektera städningen när jag kom hem och då fejade hon duktigt men det gick ju alltid att hitta något att banna henne för vilket hon såklart gick och hoppades på som sen ledde till straff och annan lek....så det var mer som en anledning att leka.

Däremot fick hon förklara sig varje gång hon gjort något misstag eller olämpligt...speciellt kul var det när hon fick p-böter...hon kunde inte för sitt LIV parkera rätt och chansade rätt ofta vilket ledde till...intressanta stunder hemma när hon fick plocka fram veckans skörd och ta sitt straff.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in