Citat:
Och här kommer det vanliga snacket från pundare och övriga kriminella.......Fy fan vad hjärndöda ni är alltså, så satans egoistiska jävla svin!!!
Det är olagligt att punda, bara det ska räcka, punkt liksom. Det ni köper och pundar upp, vilka gynnar det? Jo gängkriminella, vilka får betala? Jo samhället, dvs alla andra. Dom stackars barnen ni drar in i era orgier av hjärndödhet och knark, vad blir priset dom får betala och sen i senare skede i livet, samhället betala?
TÄNK för fan, använd det där lilla skrumpna som finns kvar innanför pannbenet!
Det är olagligt att punda, bara det ska räcka, punkt liksom. Det ni köper och pundar upp, vilka gynnar det? Jo gängkriminella, vilka får betala? Jo samhället, dvs alla andra. Dom stackars barnen ni drar in i era orgier av hjärndödhet och knark, vad blir priset dom får betala och sen i senare skede i livet, samhället betala?
TÄNK för fan, använd det där lilla skrumpna som finns kvar innanför pannbenet!
Citat:
Eller, eller så följer pundaren lagen. Enkelt, inget krångel ingen kostnad för samhället. Låt mig gissa att nästa svar har nåt med "bara får som följer lagen" "alla lagar är inte korrekta" "om inte folk stog upp mot felaktigheter och bara var får" som innehåll.
En pundares, kriminells eller en "alternativs" hjärna är lätt att läsa och den handlar bara om en själv och hur fel samhället har och att samhället skall ändras för den personens skull. Den högljuda minoriteten.
En pundares, kriminells eller en "alternativs" hjärna är lätt att läsa och den handlar bara om en själv och hur fel samhället har och att samhället skall ändras för den personens skull. Den högljuda minoriteten.
Citat:
Oj vad viktigt för dig att alla följer lagen. Fortkörning är också olagligt. Och hembränning.
Som jag skrev i min kommentar, så kommer de garanterat läggas på ett sjukhus som jag är med och betalar för, om de blir allvarligt sjuka. Hade de avsagt sig all samhällsservice och haft en helt egen vårdapparat och energiförsörjning så hade jag varit helt okej med det.
Jävligt roligt att du använder ordet "elitmänniska". En elit är toppskicktet av en större grupp. Man kan inte vara en elit, utan att vara del av en grupp. Du kan inte låsa in dig i din egen källare och vara "elit".
Jävligt roligt att du använder ordet "elitmänniska". En elit är toppskicktet av en större grupp. Man kan inte vara en elit, utan att vara del av en grupp. Du kan inte låsa in dig i din egen källare och vara "elit".
Står ni och skriker om fortkörare också?
Varför gör du inte det?
Och sjukhus. Ja självklart ska de till sjukhus om de blir sjuka.
De är skattetalare precis som alla andra. Om inte mer. De som är på Borderland är ofta högutbildade och har bra jobb.
Det inskränkta personer som ni inte förstår är att eliten i samhället använder droger som cannabis, psykedelika, Ketamin, etc.