Hej har budget på 7k, kan köpa begagnade så om nypris e 12k kanske jag kan hitta någon.
Ska inte studera nått som kräver mkt, men hade velat kunna lira cs, eu5 o lite sånt, kanske bf6.
Hej har budget på 7k, kan köpa begagnade så om nypris e 12k kanske jag kan hitta någon.
Ska inte studera nått som kräver mkt, men hade velat kunna lira cs, eu5 o lite sånt, kanske bf6.
På vilket sätt är den där fantastisk? Celeron-processor, rena skiten ju. TS skrev ju att han ville kunna lira lite spel också. Då duger inte en sån där Celeron-processor. Väldigt lite diskutrymme dessutom.
Ska nog gå hitta nåt bra för 7k, kolla sweclockers marknad och blocket oxå
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
För 7 så kan du högst troligen inte hitta det du behöver. För att kunna spela eu5 och bf6 så skulle en ny dator troligen behöva kosta minst 12.
Inte mer än vad du själv kan hitta på nätet hos Blocket, Tradera och ett antal butiker som säljer begagnat. Butikerna är de jag skulle välja. Inrego, Billigteknik etc.