2025-08-02, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han duckar säkert frågan.
Nej han körde inte påverkad och det vet du din jävla aphjärna
Citera
2025-08-02, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Nej han körde inte påverkad och det vet du din jävla aphjärna

Hur ska jag kunna veta det? jag kan inte se att det är alkoholfri öl kan du?
Citera
2025-08-02, 21:45
Medlem
Citat:
Du kan inte se att han kört efter att han druckit öl ditt pantade as så varför sprider du ljug när du inte vet.
Citera
2025-08-02, 21:48
Medlem
Citat:

Allvarligt talat, ni ser väll själva att Chrippa kör bilen, i den där storyn så sitter Jackes flickvän och filmar han. Det är väll inget konstigt om det är påvägen till hotellet tex, och sedan går Jacke in till Chrippa och dricker öl.

Vart har du sett att Jacke drack öl och körde bil efter, vart har du sett Jacke köra bilen?

Det hade varit kul om du kunde visa det för mig, för jag förstår verkligen inte hur du menar Jag ser det inte som en grej att han dricker öl det ser en blond höna att han gör, men kör han bilen efter, vart ser man det?
Citera
2025-08-02, 21:50
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Helt otroligt att polisen i Sverige inte bara låser luggens pass o sedan rapporterar till immigration i Thailand att han vistas i thai utan giltigt visum (eftersom hans visum blir ogiltigt samma sekund som passet blir spärrat) och thai immigration skulle då leta upp luggen på 2-3 dagar i pattaya och deportera hem honom till Sverige med första bästa flyg…

Ser ut som att han är i Torrevieja och därifrån är det inga problem att få folk utlämnade om så krävs.
Citera
2025-08-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Så att om nu dom är på ett ställe som serverar coronan. Och Jacke gillar det. Ska han då, pg.a dig, här på flashback. Tack nej?

Sen undrar jag vad det är för drägliga bröllop du varit på!

Ett bröllop där det serveras buffé, istället för en betydligt finare meny på 3?

Sen detta med fri dricka på bröllop?
Är du där för att kröka eller fira?

Det var fri dricka både före, under och en stund efter.

Men berätta gärna hur du njöt av en budget buffé och fick fri dricka på sina bröllop du närvarade på.

det funkar så att man ringer en catering firma som kommer och serverar maten. någon har tidigare åkt till tyskland och fyllt en lastbil med öl/vin/sprit. man skaffar sig en ordentligt stor lokal så alla får plats. när vigseln är över så åker man till festlokalen och börjar med att äta ordentligt. när man har ätit så börjar det riktiga firandet. man har obegränsat med dricka så festen aldrig tar slut. kröka eller fira? hur fan firar man ett svenskt bröllop utan att alla festar rejält?

man köper öl av bättre kvalitet. man bjuder inte på staket piss från mexiko.

det är inte en begravning man är på när det är kaffe och tårta.
Citera
2025-08-02, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Du kan inte se att han kört efter att han druckit öl ditt pantade as så varför sprider du ljug när du inte vet.

Nej jag kan inte säga att det är alkoholfri öl eller inte, jag svarade på ett klipp som var i tråden att det är helt galet om det var öl med alkohol i det skrev jag även igår.
Så jag sprider ingenting.
Citera
2025-08-02, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Allvarligt talat, ni ser väll själva att Chrippa kör bilen, i den där storyn så sitter Jackes flickvän och filmar han. Det är väll inget konstigt om det är påvägen till hotellet tex, och sedan går Jacke in till Chrippa och dricker öl.

Vart har du sett att Jacke drack öl och körde bil efter, vart har du sett Jacke köra bilen?

Det hade varit kul om du kunde visa det för mig, för jag förstår verkligen inte hur du menar Jag ser det inte som en grej att han dricker öl det ser en blond höna att han gör, men kör han bilen efter, vart ser man det?

I det klippet jag svarade på så är det Jacke som kör, jag har inte sagt att han dricker alkohol.
Tycker banal fixade en bra ordning på bilderna igår.
Citera
2025-08-02, 22:02
Medlem
frasons avatar
Vad har apan haft för sig idag? Tjafs igår igen?
Citera
2025-08-02, 22:03
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Nej jag kan inte säga att det är alkoholfri öl eller inte, jag svarade på ett klipp som var i tråden att det är helt galet om det var öl med alkohol i det skrev jag även igår.
Så jag sprider ingenting.
Jag har inte läst eran konversation, men han ser dragen ut här iaf:
https://youtu.be/bMwyGvYRyns?t=1679

Vore dumt om han som en fd missbrukare (och som nykterist?) drack alkohol vid detta eventet.

EDIT: Tycker att Jacke verkar vara den enda av alla dom där som är genuin, så jag hoppas inte att han får återfall.
Citera
2025-08-02, 22:05
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag har inte läst eran konversation, men han ser dragen ut här iaf:
https://youtu.be/bMwyGvYRyns?t=1679

Vore dumt om han som en fd missbrukare (och som nykterist?) drack alkohol vid detta eventet.
Enligt honom själv har det blivit mycket alkohol under semestern. Mindre bra för honom och folk runtomkring.
Citera
2025-08-02, 22:06
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Enligt honom själv har det blivit mycket alkohol under semestern. Mindre bra för honom och folk runtomkring.
Jaha, han kanske inte är nykterist då Känns riskabelt för honom att dricka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in