2025-08-02, 13:36
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Har du levt under en sten? Vad säger begreppet "Trans kid" dig? Nytt hitte på, eller har det funnits några år?

Du talar om HBT+ och där är de flesta bögar, flator och bisexuella. Det finns väldigt få transbarn, det är något ni förstorar upp, ni tror att 20 % av alla barn är trans. Om ni tittar på den riktiga verkligheten så kanske ni kan sluta vara så arga.
Citera
2025-08-02, 13:39
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Du talar om HBT+ och där är de flesta bögar, flator och bisexuella. Det finns väldigt få transbarn, det är något ni förstorar upp, ni tror att 20 % av alla barn är trans. Om ni tittar på den riktiga verkligheten så kanske ni kan sluta vara så arga.

Jag menar bara att "transbarn" är en växande trend och sker med rekordfart. Det räcker bara att en skola anpassar sig efter ett "transbarn" och hela skolan tvingas leva efter denna värdering.
Citera
2025-08-02, 13:41
Medlem
kackelstinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Brukar köra lev och låt leva... Så länge ingen korsar min väg på ett obehagligt sätt. Deras problem är deras problem.
Fast om deras problem är att de som man vill gå på samma toalett som mina döttrar så gör de det till mitt problem.
Citera
2025-08-02, 13:45
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Jag menar bara att "transbarn" är en växande trend och sker med rekordfart. Det räcker bara att en skola anpassar sig efter ett "transbarn" och hela skolan tvingas leva efter denna värdering.

De barn jag känner har inga transbarn i sina klasser. Inte ett enda.

Hur många transbarn känner du själv?
Citera
2025-08-02, 13:54
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:

Inte TS, men dottern hade ett transbarn i klassen, och det går även ett på sonens förskola (båda MtF). Så nog är det vanligare än när en själv var ung, men utöver detta har jag svårt att relatera till nåt som Finn-Tommy skriver.
Citera
2025-08-02, 14:01
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Inte TS, men dottern hade ett transbarn i klassen, och det går även ett på sonens förskola (båda MtF). Så nog är det vanligare än när en själv var ung, men utöver detta har jag svårt att relatera till nåt som Finn-Tommy skriver.

Det finns såklart transbarn men inte som TS skriver, att de finns överallt. Klart det är vanligare nu när det har ett namn och får synas. På min tid så skulle ju föräldrarna spöa sådant ur ungarna så att de skulle lära sig gömma vem de är.
Citera
2025-08-02, 14:20
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Det finns såklart transbarn men inte som TS skriver, att de finns överallt. Klart det är vanligare nu när det har ett namn och får synas. På min tid så skulle ju föräldrarna spöa sådant ur ungarna så att de skulle lära sig gömma vem de är.

Absolut, jag reagerade bara på att du uppfattade det som väldigt sällsynt medan jag upplever det som vanligare än förväntat. Men var man bor spelar såklart roll. Jag bodde tidigare i en rosa/grön förort, och nu i en där de flesta röstar rött. I byn där jag växte upp, däremot, knackas nog ungarna fortfarande straighta.
Citera
2025-08-02, 14:21
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:

Jag känner 0 transbarn. Men SVT brukar visa dessa barn lite då och då.
Citera
2025-08-02, 14:29
Medlem
Citat:

Men vad, rent konkret, finns det i ditt eget liv som gör att du känner dig tvingad att "leva efter HBTQ++"?
Citera
2025-08-02, 14:31
Medlem
Ja de är.också en micro-minoritet statistiskt om man räknar bort normala homosexuella som de nu även tycker är fel (gay män).

Att en sådan liten grupp människor skall styra hela jävla samhället är åt helvete.

Enda som händer är att normala människor nu vänder sig emot dem, även gay män då de får utstå hat numera också.

Det är störda Vänsterextrema som anser det är rätt att tvinga på könsbyten på små barn.

Ytterligare en ondska på högen av skit Vänsterextrema skapat.

Det är här för att bli utrotat.
Citera
2025-08-02, 14:37
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:

Statistik från innan covid var att det då fanns 6000 transbarn med utredd könsdysfori i hela Sverige. Och de flesta av dem var 15-18. Det finns naturligtvis fler än de som klär sig normbrytande. Men även inklusive dem blir det ett lågt tal.

Du får ju tänka på att transbarn får oproportionellt mycket uppmärksamhet på TV.

Det finns naturligtvis en agenda att försöka få dessa barn att se fler ut så att man kan lura folk att se bort från verkliga problem.
Citera
2025-08-02, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Ja de är.också en micro-minoritet statistiskt om man räknar bort normala homosexuella som de nu även tycker är fel (gay män).

Att en sådan liten grupp människor skall styra hela jävla samhället är åt helvete.

Enda som händer är att normala människor nu vänder sig emot dem, även gay män då de får utstå hat numera också.

Det är störda Vänsterextrema som anser det är rätt att tvinga på könsbyten på små barn.

Ytterligare en ondska på högen av skit Vänsterextrema skapat.

Det är här för att bli utrotat.

Vilka snackar du om? Det gånger jag ser hat mot bögar uttryckas så är det oftast av den socialkonservativa liphögern. Finns gott om det här på Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in