2025-08-02, 12:14
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Jag har alltid sett HBQT++ som liberala människor som har haft en dålig uppväxt.
Börjar man kolla på deras uppväxt så har det alltid varit misär och elände. Skilda föräldrar, diagnoser hos båda eller ena föräldern. Mobbing i skolan. Svårt att få jobb för man passar inte in liksom, trots att man har kunskapen att utföra jobbet...kanske. Ekonomin är dålig, trots att man lever singelliv. Udda intressen och svårt att växa upp då man får inte kontakt med seriöst folk.

Då är frågan: Om dessa HBQT++ personer är så deprimerande och psykiskt nere, varför ska VI övriga följa deras väg?

Exempelvis detta:
Citat:
Under lördagen går prideparaden i Stockholm av stapeln och det har den senaste veckan blossat upp kring om uniformerad personal ska få delta i paraden.

Debattören Jan Emanuel är kritisk och menar bland annat att det strider mot neutralitet och opartiskhet.

– Inte polisens uppgift att i uniform vara med i demonstrationståg, säger Jan Emanuel i Aktuellt.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/jan-emanuel-kritisk-mot-polisers-medverkan-i-pridetaget-inte-polisens-uppgift
Senast redigerad av Tom.Of.Finland 2025-08-02 kl. 13:13.
Citera
2025-08-02, 12:21
Medlem
Onanikrems avatar
Brukar köra lev och låt leva... Så länge ingen korsar min väg på ett obehagligt sätt. Deras problem är deras problem.
Citera
2025-08-02, 12:34
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Då är frågan: Om dessa HBQT++ personer är så deprimerande och psykiskt nere, varför ska VI övriga följa deras väg?

I don't know about you, men att några bögar å flator går parad har inte gjort mig gay iaf.

Besides, kan heterosexuella inte vara deprimerade menar du?
Citera
2025-08-02, 12:36
Medlem
TheGretaResets avatar
Så här tänker jag:

Folk får leka vad de vill.

Men inte fan skall de tala om för mig att jag måste släppa allt och delta i deras lekar.

Jag undrar om idioterna förstår hur narcissistiska de är.
Citera
2025-08-02, 12:39
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
.

Svaret är att vi vanliga som inte får knulla, kan känna oss normala och friska och lyckliga genom att beskåda dessa freaks.
Citera
2025-08-02, 13:06
Medlem
Depreperade? Är det depraverade som avses?
Citera
2025-08-02, 13:11
Medlem
Ingen tvingas leva efter HBTQ++
Citera
2025-08-02, 13:14
Medlem
Pinoputchins avatar
Ett ständigt gnäll på HBTQ.. Heterofjollor har ju aldrig psykiska problem va?
Citera
2025-08-02, 13:15
Medlem
53....so whats avatar
Bögar, flator och resten i bokstavskombinationen, har ett så jävla dåligt ego att mindrevärdskomplexet styr deras hjärnor. Dom måste hävda sig i den hetrovärld som kan leva sina liv som vanligt. Ingen ser dom, så då måste dom kaosa, demonstrera, spela apa o.s.v.
Varför i helvete kan dom inte bara vara?
Inget blir väl bättre för att några skall sticka ut och visa sig bättre än andra.
Bara va för helvete! Vi skiter i er.
Citera
2025-08-02, 13:15
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsKalsonQuisling
Ingen tvingas leva efter HBTQ++

Jo. Skulle du föredra ett HBQT++ fria zoner med klassisk konservativ familjevärderingar så får du nog en polisanmälan på dig för att ha tyckt fel.

Däremot kan HBQT++ gänget kräva att klassisk konservativa familjevärderingar är satans påfund och bör exkluderas.
Citera
2025-08-02, 13:17
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Jag har alltid sett HBQT++ som liberala människor som har haft en dålig uppväxt.
Börjar man kolla på deras uppväxt så har det alltid varit misär och elände. Skilda föräldrar, diagnoser hos båda eller ena föräldern. Mobbing i skolan. Svårt att få jobb för man passar inte in liksom, trots att man har kunskapen att utföra jobbet...kanske. Ekonomin är dålig, trots att man lever singelliv. Udda intressen och svårt att växa upp då man får inte kontakt med seriöst folk.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/jan-emanuel-kritisk-mot-polisers-medverkan-i-pridetaget-inte-polisens-uppgift

Så om man har stökigt hemma blir man bög? Bögar har udda intressen? Som vaddå, matlagning och inredning?

Är de inte seriösa? Hur klarar de att inte träffa heteros på jobbet?

Vad bra, de kan sluta vara bögar och bli glada. Konstigt att ingen tänkt på det innan.
Citera
2025-08-02, 13:20
Medlem
Citat:

Exempelvis detta:

Syftet med HBTQ att göra heterosexuella normala människor förvirrade och tappa kompassen om vad som är normalt fungerande leverne. Dessa HBTQ spektakel skulle inte funnits om de inte sponsrats av miljardärer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in