Citat:
Ursprungligen postat av
banal
Om Linnea hade samarbetat med polisen så gjorde åklagaren den samlade bedömningen att han skulle fällas i domstol, så o, ja, bevis fanns om hon hade vittnat.
Kan vi inte, istället för att älta gammal skit som känd av alla, diskutera att Jacke uppenbarligen framförde bil efter att ha druckit starköl bara några timmar före istället...?
Är det lämpligt att dämpa nerverna med alkohol, för att sedan sätta sig och köra bil i statsmiljö? Hur är man funtad om man därtill publicerar brottet på instagram?
Frågan om hur vedertaget rattfylleri är i den äckliga familjen Berg-Lundström förtjänar att besvaras. Varför säger ingen stopp?
Jag trodde inte att Jacke körde rattfull men jag har fått ändra mig nu. Det verkar ju som att jag hade fel.
Är det så att nu när Jacke och Sofia har ändrat inställning på sånt som Chrippa har berättat, det heter ju nu att de fått veta hur det ligger till, blir Jacke så influerad av Chrippa att han blir som Chrippa? Han pratar ju som Chrippa nu. Är han verkligen så lättpåverkad?
Jag förstår att du inte kan svara utan det är mer till alla.
Jag tror: om Jacke inte är riktigt stark kommer han traska i samma fotspår som innan. Sofia kommer, i så fall, skylla på Chrippa igen.