2025-08-01, 22:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thusnelda
Ärligt talat, 90 % av alla manliga musiker brukar väl ragga på tonårsflickor efter gigen. Hela blues-genren handlar väl om att få "schoolgirls" på kroken. Cornelis Wreeswijk sjöng ju om Fredrik Åkare och den söta 16-åriga Cecilia Lind. Alkohol och unga brudar är grejen.

Fast att vilja slicka fötterna på 5-åringar är väl kanske lite väl magstarkt. Vad är det med män och fascination för fötter?

Du tycker inte det är lite skillnad på en 16-åring och en 8 respektive 5-åring?
Citera
2025-08-01, 22:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Pedofiljägarna hade varit nått, då kanske de hade räddat sin image. Men det passar ju inte Aftonbladet och Arselbergs narrativ. Dom vill hellre skydda pedofiler och hänga ut vanliga människor som skriver lite skit på nätet.

Folk har gjort det många gånger, men peddot är snabb med att städa bort det. Bara att fortsätta dock, tillslut ger han nog upp.

Det är inte han själv som städar bort det. Det är wikipedias admins. Du får inte lägga in sådant om en levande person om inte msm har skrivit om det. Det är likadant med den dömde mördaren Jacques Wallner som jobbar på DN. Hans brott får inte nämnas på hans wikipediasida för att ingen msm har skrivit om det.
Senast redigerad av Ganonito 2025-08-01 kl. 22:39.
Citera
2025-08-01, 22:24
Medlem
Bra att vänner till äckelpedofilen med avsky tar avstånd publikt från hans handlingar. Bäst vore kanske om Laserturken klipper av ”Nöjesprofilens” tunga som han uttryckt sig vilja slicka småflickors fötter med. En obotligt patologisk varelse denne så kallade Nöjesprofil. Det är förresten alla pedofiler.
Citera
2025-08-01, 23:12
Medlem
Bourbons avatar
Stor suicidvarning nu känns detta som
Citera
2025-08-01, 23:52
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Som du säkert vet får man inte publicera namn och bild bara på misstanke om brott.

Det är fel! Det är inte förbjudet för massmedia att göra så, dock är det ovanligt.
Citera
2025-08-02, 02:00
Medlem
loooser123s avatar
Undrar hur han mår?

Han kanske borde tänka på de unga människor som han har förstört livet för?

Nä, han har ett annat tankesätt.
Citera
2025-08-02, 02:15
Avstängd
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Han drogade och våldtog en sjuårig flicka, enligt honom själv

Vart påstod han att han ”drogat” barnet? Hans aktiviteter och fantasier är sjuka nog utan att du ska behöva dra till med rena lögner för att få mer effekt.

Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Är det brorsan till Per som skriver om Nhl i bladet det handlar om? Ojdå. Bränns nu

Vad i helvete har hans bror med saken att göra? Är du ansvarig för vad dina syskon gör?
Citera
2025-08-02, 02:17
Avstängd
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakantheb
Och ha i åminnelse att äpplen faller inte långt från trädet.

Det här kan vara det mest patetiska försök till smutskastning som jag någonsin sett.

Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Lägg ner, sexuella avvikelser går inte i arv. Det är en sak att nämna släktskapet, men att indirekt påstå att någon är pedofil bara för att han är bror med en är lågt.

Exakt. Rent jävla vansinne
Citera
2025-08-02, 03:12
Avstängd
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Det är som sagt AB som har försökt sänka dumpen mer än någon annan tidning (kanske etc också).

Därför blir det extra intressant när det visar sig att de har nära koppling till flertalet pedofiler. Bland annat den här "gäddbaggen" som är en av de värsta pedofilerna på hela dumpen (som vill droga och våldta småbarn).

Varför bedriver man så aggressiva kampanjer för att stoppa pedofiljägare egentligen?

För att vigilantism inte hör hemma i ett civiliserat rättssamhälle, oavsett vilket brott det än är som pöbeln är ute efter.

Sunt tänkande människor som har en fungerande hjärna som kan tänka i flera steg inser att det är en jävligt farlig väg att gå.

Idag är det pedofiler som är ”ok” för pöbeln att jaga. Vilka är det om 10 år? Och 10 år efter det?

Förstår du eller är du för alltid fast i ”ööhh päddoss ska alla dö och om du inte håller med är du pädddo själv”?
Citera
2025-08-02, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Jag älskar verkligen P*r B**urmans texter, synd att han mest skriver om sport numera. Han gjorde fantastiska betraktelser från New York under pandemin.

Jag undrar vad något sånt här gör med familjebanden? Hur ser man på sin bror när något sånt här kommer fram? Att visa upp för mänskligheten att man är pedofil på det sätt många gör i chattarna som läggs ut på Dumpen måste nästan vara värre än att bli påkommen som mördare. Kanske styckmördare och kannibal är lika skambelagt? Jag vet inte, men jag tycker nog nästan lika synd om ovetande familj och vänner till pedofiler som deras (eventuella) offer. Fy fan...

Jag tycker mer synd om alla barn som han eventuellt har förgripigt sig på. Förhoppningsvis kan dom få lite upprättelse nu när demonen har hängts ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Thusnelda
Ärligt talat, 90 % av alla manliga musiker brukar väl ragga på tonårsflickor efter gigen. Hela blues-genren handlar väl om att få "schoolgirls" på kroken. Cornelis Wreeswijk sjöng ju om Fredrik Åkare och den söta 16-åriga Cecilia Lind. Alkohol och unga brudar är grejen.

Fast att vilja slicka fötterna på 5-åringar är väl kanske lite väl magstarkt. Vad är det med män och fascination för fötter?

Han har sökt en pedofilmamma med ett litet barn att kladda på, har berättat att han har förgripigt sig på sin X-frus dotter och snackar om att "droga" ner barn med sömnmedel innan man förgriper sig på dem. Detta är grövre än lite "tonårsflickor".
Senast redigerad av KetaminKajsa 2025-08-02 kl. 03:27.
Citera
2025-08-02, 04:21
Medlem
Väldigt lite snack om mannens huvudsakliga arbetsuppgift.

Han är alltså anställd som någon form av kvalitetskontrollant för skolor. Företaget dolde info om hans insatser samma dag han publicerades på Dumpen.

Mannen kom till träffen i en bil skriven på det företaget.

Är han fortfarande aktiv runt skolor? Jobbar han kvar?
Citera
2025-08-02, 04:54
Medlem
Citronfrommages avatar
Läste chattarna nu, men allt finns inte publicerat eller? De tog slut mitt i så att säga, inget bestämdes om att träffas vad jag såg. Men vad oerhört trevlig, intelligent och förtroendeingivande han är, och så totalt jävla livsfarlig för barn...

Jag kan inte förstå hur man vågar leva ut sina pedofila drömmar, han beskriver ju verkligen hur rädd han är att förlora sitt fina liv. Han vet hur förbjudet det de planerar är och ändå kan han inte låta bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in