2025-08-01, 20:00
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Har beställt från en uppsjö av butiker på nätet genom åren. Men vilken är bäst?

Förr var Snusbolaget bäst, men deras priser är alldeles för höga och de erbjuder inte gratis frakt.

Kör just nu med MinPrilla, men har ni något bättre förslag?

Krav: Gratis frakt eller låg gräns för gratis frakt – inte beställning på 1000 spänn bara för att få gratis frakt. Gärna flera alternativ och inte endast Instabox.

Fyll på.
Citera
2025-08-01, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa

Förr var Snusbolaget bäst, men deras priser är alldeles för höga och de erbjuder inte gratis frakt.

Krav: Gratis frakt eller låg gräns för gratis frakt – inte beställning på 1000 spänn bara för att få gratis frakt. Gärna flera alternativ och inte endast Instabox.

Fyll på.

Swedish Match.se, snabb leverans och gratis även om du bara köper en stock. De har bara deras produkter då givetvis.
Citera
2025-08-01, 20:08
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LDRLDR
Swedish Match.se, snabb leverans och gratis även om du bara köper en stock. De har bara deras produkter då givetvis.

Bra tips, även om vissa var dyrare än lokala ICA.
Citera
2025-08-01, 20:31
Medlem
One2Manys avatar
Nä, använder minprilla, inte hittat någon billigare.

Snusbolaget är skit.
Citera
2025-08-02, 00:48
Medlem
Jag körde mest snusbolaget. Swedish match hade dock fri frakt men leveranser tog ofta längre tid.

Nu kör jag ännu dyrare alternativ för jag inte pallar strula med leverans. Hade jag börjat beställa typ stock igen hade jag väl återgått till snusbolaget eller Swedish match.
Citera
2025-08-02, 05:07
Medlem
Onanikrems avatar
https://snussidan.se/ Fri frakt från 100kr eller något. Funkar klockrent. Billigare än minprilla, även om det bara är någon tia. Använt båda.
Leverans dagen efter beställning 8 gånger av tio. Då bor jag inte i närheten av stockholm.

Ja jag har fått ett återfall efter åtta år nikotinfri, so what?
Senast redigerad av Onanikrem 2025-08-02 kl. 05:09.
Citera
2025-08-02, 20:07
Avstängd
Ksenia74s avatar
Snusbolaget är jättebra och så levererar instabox och då kostar frakten inget . Tar max två dagar så har man sin stock snus att hämta i min närbutik
Citera
2025-08-02, 20:11
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Snusbolaget är jättebra och så levererar instabox och då kostar frakten inget . Tar max två dagar så har man sin stock snus att hämta i min närbutik

Kör aldrig shitbox längre då det har förfallit sen glasdagarna. Alltid strul och förseningar hos mig.
Citera
2025-10-20, 22:35
Medlem
OrganiCs avatar
Citat:

Fyll på.
Snussidan.se har jag använt mig utav i flera år. Fri frakt, bra priser och snabb leverans. Precis som det ska vara.
Citera
2025-10-22, 22:31
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Citat:
Bra tips, även om vissa var dyrare än lokala ICA.

Men du kan köpa snus tillverkat samma vecka om du beställer där. Och gratis leverans till dörren är nice.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in