2025-07-18, 01:47
Medlem
Skickar han fortfarande unga in i spelmissbruk?
Citera
2025-07-18, 06:48
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Skickar han fortfarande unga in i spelmissbruk?

Nej.
Citera
2025-07-29, 16:46
Medlem
Har sampe flickvän? Pojkvän kanske?
Citera
2025-07-29, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryffel1691
Nej. Men hade gärna haft han som pojkvän.
Citera
2025-07-31, 00:02
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryffel1691

Han sa ju senast i en video med Malin Norlander för någon vecka sedan att han var jättesingel. Och så har det alltid låtit när han svarat på den frågan. Han har aldrig haft ett förhållande enligt honom själv, och i övrigt är han mån om sin integritet, vilket är jättefint och behjärtansvärt i dagens samhälle!
Citera
2025-07-31, 11:23
Medlem
therealcosmokramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Fyfan så sjukt. Ändå är han så jävla snål så han ska 7K för nån trött jävla bänk och lite vikter.

Så jävla svårt att känna att någon som han förtjänar allt, han har mer eller mindre glidit på ett bananskal genom hela sitt liv. Dessutom uppvuxen i fina Ingarö med. Jävla bortskämda snorunge.

Jag har fåtal rika vänner som är rika på riktigt med de har ialf byggt upp sitt och krigat dag och natt för att komma där dom är idag.

han började med YouTube när han var 13. Tror du det blev en succè över en dag eller? Nog fan har han grindat. Och givetvis haft en hel del tur och tajming på vägen, men det brukar komma så länge man är uthållig, har tålamod och grindar dag ut och dag in.
Citera
2025-07-31, 14:53
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therealcosmokramer
han började med YouTube när han var 13. Tror du det blev en succè över en dag eller? Nog fan har han grindat. Och givetvis haft en hel del tur och tajming på vägen, men det brukar komma så länge man är uthållig, har tålamod och grindar dag ut och dag in.

Du tycker man grindar genom att göra lite videos om att gymma och käka mat?

Jisses..
Citera
2025-07-31, 15:46
Medlem
Citat:
Du tycker man grindar genom att göra lite videos om att gymma och käka mat?

Jisses..

Jag är ledsen Horrorgram men du får ändå ha lite mer strängar på din lyra när du hatar på Sampe.
Jag är ingen superfan själv direkt men evigt tjat om att han är dopad, vilket han säkert är, men muskelfibrer och antydan till muskelmognad kommer bara genom långvarig samt hård träning.

Tyvärr är genetiken orättvis också, har tränat på ett av Sveriges bästa gym, åtminstone på den tiden, där typ hälften var öppna med att dom dopade sig men bara en handfull såg ut som Sampe.
Steroiderna gör inte att du automatiskt får stabil fysik, snarare vätskefylld och otränad, så tyvärr måste man ge Sampe cred där då han tycks sköta sin kost och träna regelbundet alla dagar om året.

Att han "göra lite videos om att gymma och käka mat" har du säkert rätt i men som det nämns ovan, han har haft tur men också lagt upp videos hela tiden som ändå håller någon sorts kvalité.
Det är ändå en hel del logistik i bara det att tex besöka alla personer han åkt runt och ätit hamburgare med som personerna gjort, vad han nu kallade den "serien".

Men men, det är ändå skönt att få utlopp genom att hata på någon person man stör sig på, så jag förstår dig där.
Fast som sagt, bara hat som snarare ger intryck utav att vara bitter på något någon annan inte har är mer sorgligt än roligt att ta del utav.
Citera
2025-07-31, 19:35
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Jag är ledsen Horrorgram men du får ändå ha lite mer strängar på din lyra när du hatar på Sampe.
Jag är ingen superfan själv direkt men evigt tjat om att han är dopad, vilket han säkert är, men muskelfibrer och antydan till muskelmognad kommer bara genom långvarig samt hård träning.

Tyvärr är genetiken orättvis också, har tränat på ett av Sveriges bästa gym, åtminstone på den tiden, där typ hälften var öppna med att dom dopade sig men bara en handfull såg ut som Sampe.
Steroiderna gör inte att du automatiskt får stabil fysik, snarare vätskefylld och otränad, så tyvärr måste man ge Sampe cred där då han tycks sköta sin kost och träna regelbundet alla dagar om året.

Att han "göra lite videos om att gymma och käka mat" har du säkert rätt i men som det nämns ovan, han har haft tur men också lagt upp videos hela tiden som ändå håller någon sorts kvalité.
Det är ändå en hel del logistik i bara det att tex besöka alla personer han åkt runt och ätit hamburgare med som personerna gjort, vad han nu kallade den "serien".

Men men, det är ändå skönt att få utlopp genom att hata på någon person man stör sig på, så jag förstår dig där.
Fast som sagt, bara hat som snarare ger intryck utav att vara bitter på något någon annan inte har är mer sorgligt än roligt att ta del utav.

Aldrig påstått att jag hatat honom. Gör om, gör rätt.
Citera
2025-07-31, 21:19
Medlem
Citat:
Aldrig påstått att jag hatat honom. Gör om, gör rätt.

Åh, nej använda jag ett för hårt ordval. Ber så hemskt mycket om ursäkt, passar ogillar bättre?

Gör om:
Citat:
Jag är ledsen Horrorgram men du får ändå ha lite mer strängar på din lyra när du ogillar Sampe.

Men men, det är ändå skönt att få utlopp genom att ogilla någon person man stör sig på, så jag förstår dig där.
Fast som sagt, bara att inte tycka om någon ger snarare ger intryck utav att vara bitter på något någon annan inte har är mer sorgligt än roligt att ta del utav.

Hoppas jag gjorde det bättre nu.
Citera
2025-07-31, 22:28
Medlem
Någon som vet hur han är irl? Hört att han är dryg. Stämmer det?
Citera
2025-08-01, 11:17
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer

Han har ingen bra genetik. Kollar man äldre bilder på honom så är han smal som en sticka. Hans bror är fetsmal med.

Hans fysik är betydligt bättre än hans vänner som till och med tränat längre än vad han gjort. Sampe var till och med större än Oliver forslin som var öppen med sitt användande av olaga preparat.

Dessutom äter han mycket skräpmat och festar en hel del, men hans fysik är orubbad väldigt märkligt.

Jo men han utnyttjar ju sitt namn till fullo, hela Sverige grillar där åker han hem till följare får gratis mat. Mat är svindyrt nu för tiden men han ska bjudas på mat som han vore någon kung av något slag.

Det är jag har svårt för, jag fann hans konto roande förr i tiden, är att han får så sjukt mycket gratis, nocco mat, etc och vanligt folk kämpar för att ens få ihop sin matbudget.

Och jag tycker fortfarande han har glidit på en räkmacka, inte så att han vuxit upp i någons fattig förort heller.
Sen var han väl i rätt tid med att börja med YouTube med men det är en annan femma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in