Citat:
Ursprungligen postat av
Horrorgram
Du tycker man grindar genom att göra lite videos om att gymma och käka mat?
Jisses..
Jag är ledsen Horrorgram men du får ändå ha lite mer strängar på din lyra när du hatar på Sampe.
Jag är ingen superfan själv direkt men evigt tjat om att han är dopad, vilket han säkert är, men muskelfibrer och antydan till muskelmognad kommer bara genom långvarig samt hård träning.
Tyvärr är genetiken orättvis också, har tränat på ett av Sveriges bästa gym, åtminstone på den tiden, där typ hälften var öppna med att dom dopade sig men bara en handfull såg ut som Sampe.
Steroiderna gör inte att du automatiskt får stabil fysik, snarare vätskefylld och otränad, så tyvärr måste man ge Sampe cred där då han tycks sköta sin kost och träna regelbundet alla dagar om året.
Att han "göra lite videos om att gymma och käka mat" har du säkert rätt i men som det nämns ovan, han har haft tur men också lagt upp videos hela tiden som ändå håller någon sorts kvalité.
Det är ändå en hel del logistik i bara det att tex besöka alla personer han åkt runt och ätit hamburgare med som personerna gjort, vad han nu kallade den "serien".
Men men, det är ändå skönt att få utlopp genom att hata på någon person man stör sig på, så jag förstår dig där.
Fast som sagt, bara hat som snarare ger intryck utav att vara bitter på något någon annan inte har är mer sorgligt än roligt att ta del utav.