2025-08-01, 00:49
Medlem
mikaelss avatar
Underbart, en tågkrasch i slo-mo, undrar om AB hakar på eller ligger lågt.
Citera
2025-08-01, 01:12
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Hur lång tid är "snart". Det har folk sagt i fem år nu att hon kommer bli stämd för det enda och det andra men inget av det har inträffat. Bara tomt vapenskrammel.

Rättegång i Göteborgs tingsrätt i slutet på oktober
Senast redigerad av ValentinoBladsson 2025-08-01 kl. 01:15.
Citera
2025-08-01, 01:19
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Klart han förnekar. Alla gör det när dom blir fångade.

Enbart fantasin i sig är ju helsjuk. Även om han nu inte har agerat ut den.
Citera
2025-08-01, 05:41
Medlem
hakanthebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinoik
Nej. Brorsan är Per Bjurman, f.d. musikjournalist på Aftonbladet.

Och ha i åminnelse att äpplen faller inte långt från trädet.
Citera
2025-08-01, 05:46
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Finns säkert fleratalet barn som pedofilgubben har förgripigt sig på!
Helt klart. Jag tycker inte att vi ska stirra oss blinda på källor och bevis här eftersom sånt är svårt efter så många år av aktiv sexualitet. Det ligger i sakens natur att både gärningsmannen och offren vill dölja sånt här. Därför måste vi utgå ifrån att varje barn Ola haft kontakt med under säg senaste femtio åren är ett potentiellt offer och han bör bedömas efter det. Ola kan teorietiskt vara landets största seriebarnvåldtäktsman. Säger ju en hel del om hans bror, fina USA-journalisten som skrev en artikel om att ”brödrabanden är robusta som timmerstockar”. Eller som styva gäddpenisar? Är delad glädje dubbel glädje även på det här området?

https://www.falukuriren.se/2020-10-2...-timmerstockar
Citera
2025-08-01, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakantheb
Och ha i åminnelse att äpplen faller inte långt från trädet.

Lägg ner, sexuella avvikelser går inte i arv. Det är en sak att nämna släktskapet, men att indirekt påstå att någon är pedofil bara för att han är bror med en är lågt.
Citera
2025-08-01, 09:10
Medlem
LabanssonsKorvABs avatar
Man borde maila nyhetschefen på Aftonbladet och fråga varför dom inte har publicerat någon artikel om "nöjesprofilen" ännu. Som Expressen så föredömligt har gjort.
Citera
2025-08-01, 09:23
Medlem
[Strange Days]s avatar
Tycker diskussionen kring P*r B***man är totalt irrelevant. Detta är hans vider till BROR det rör sig om, inte P*r själv. P*r har ingen inblandning i fallet, ej heller den misstänktes övriga familj och släktingar. För övrigt så hoppas jag att O*a får ett hårt straff. Men med tanke på hur mjäkigt rättsväsendet är så tvivlar jag på att så blir fallet.
Citera
2025-08-01, 09:26
Medlem
Moobs avatar
oj vilken "nöjesprofil" hörrni. verkligen stor och jättekänd. Anknytning till gruppen Sky High :-D .Var väl för fan 40 år sen man hörde nåt livstecken från den skitgruppen.
Citera
2025-08-01, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Tycker diskussionen kring P*r B***man är totalt irrelevant. Detta är hans vider till BROR det rör sig om, inte P*r själv. P*r har ingen inblandning i fallet, ej heller den misstänktes övriga familj och släktingar. För övrigt så hoppas jag att O*a får ett hårt straff. Men med tanke på hur mjäkigt rättsväsendet är så tvivlar jag på att så blir fallet.
Håller inte med om att det är totalt irrelevant.
Men det är ganska irrelevant, det är dock relevant så länge Aftonbladet inte publicerar händelsen då dem är öppet negativa mot dumpen och det just nu ser ut som att anledningen till att dem är negativa är så simpel som att dem har personliga kopplingar till pedofiler, i form av Olas bror.
Citera
2025-08-01, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moob
oj vilken "nöjesprofil" hörrni. verkligen stor och jättekänd. Anknytning till gruppen Sky High :-D .Var väl för fan 40 år sen man hörde nåt livstecken från den skitgruppen.

Jättekänd kan han väl inte vara. Jag och flera av mina kompisar har aldrig hört talas om fanskapet.
Citera
2025-08-01, 11:07
Medlem
Aldrig hört talas om varken honom eller bandet. Han är skitful och ser ut att lukta riktigt illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in