2025-07-31, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Några fler än gäddornas fruar och de mest patetiska anhängare som orkar sig igenom konfrontationerna nu för tiden? Vi har fattat grejen. Det går att lura gamla gubbar att tro att en 14-åring vill ligga med dem när inte ens deras fruar vill längre.

Såg att grävgruppen eskade pengar för att ha råd att ringa och trakasera gäddorna. 50kr comviq kontant behövdes. Vilka lirare. Snart behöver de pengar till bussbiljetter för att de ska fly kommunen för att undkomma polisen.

Dumpens bokslut för 2024 ska ju dessutom inkomma till bolagsverket senast idag om de tänkt följa lagen. Ska bli spännande att se hur det går för dem ekonomiskt?

Rättegången som de lyckades fördröja närmar sig med stormsteg. Bara lite mer än två månader kvar.

Tror att handlingsutrymmet för Dumpen minskar i stadigt tempo. Det finns en uppgång. En storhetstid. Ett fall. Gissa vart vi befinner oss nu? Den bästa av delarna!

De som dristar sig till att ha synpunkter på ett verklighetsfrånvänt och ständigt upprepande modus operandi tilldelas alla möjliga invektiv och transformeras till pedofiler.
Däremot lyser kritiken mot grävgruppen och sadisttråden helt med sin frånvaro.
Varför är det omöjligt att sköta verksamheten på ett seriöst sätt?
Citera
2025-07-31, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Om jag räknas dit så har jag befunnit mig utomlands ett antal månader och inte varit online här alls.

Du är absolut inte någon av dom utvalda Mr Pussy! Dina gästspel duger inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Dumpens modus operandi och verklighetsfrämmande scenarier , där de låter påskina att detta är ett gigantiskt samhällsproblem , är inget som omfamnas av det officiella Sverige. Ett seriösare förhållningssätt kanske gjort att man lyssnat. Självmord och. trakasserier av hundratals närstående är inget man rycker på axlarna åt.

Så är det, Dumpen har skrapat ihop ca 16 självmord, minst 600+ förstörda familjer men håller ändå huvudet högt. Ja det finns äckliga människor som raggar på barn och dessa borde avrättas men att som affärsidé lura svenska folket att gamla plufsiga gubbar är fittmagneter och dessutom dra in stålar på det är inget jag kan ställa mig bakom.

Om man tittar lite på vilka mongos Dumpen dragit fram så är det nästan uteslutande feta fula efterblivna helveten som naturligtvis aldrig hade lyckats irl, dom kanske tittar lite olämpligt på bussen men att dom skulle bli den som sätter på oskulder finns inte utan det är något Dumpen fult spinner på. Absolut alla förstår detta om man tänker till och Dumpen plockar lågt hängande frukt.

Ny gädda, då kan man utgå ifrån att det är en ny apa som naturligtvis aldrig hade fått ett svar av en riktig fjortis. Man ser dessutom att det för det mesta är pådrivet av Dumpen. Gubbarna skriver "oj så ung" då det hängs på en vuxenchatt men Dumpen runkar det stackars mongot som inte får några andra svar och då kanske han låter det klassiska "Jag är 14 år men knullar gärna äldre" fladdra förbi. Dom flesta gubbarna är inte på en på en vuxenchatt för att träffa en fjortis utan det här ser Prutt-Saras underhuggare till att lägga till i chatten. Dumpen är lite som när Kalle anka vill bevisa något som inte finns.
Citera
2025-07-31, 16:42
Medlem
Citat:
De som dristar sig till att ha synpunkter på ett verklighetsfrånvänt och ständigt upprepande modus operandi tilldelas alla möjliga invektiv och transformeras till pedofiler.
Däremot lyser kritiken mot grävgruppen och sadisttråden helt med sin frånvaro.
Varför är det omöjligt att sköta verksamheten på ett seriöst sätt?

Grävgruppen och gäddtråden innehåller mest skvaller och skämt och dumpen själva ligger inte bakom någon av dom

sen kan man applicera sadism på många av er dumpenkritiker då av era kommentarer all döma verkar längta efter att Sara och Patrik ska råka illa ut

Vissa av er inkluderar även dumpens volontärer och bidragsgivare och övriga som stöttar dumpen på annat sätt
Citera
2025-07-31, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Grävgruppen och gäddtråden innehåller mest skvaller och skämt och dumpen själva ligger inte bakom någon av dom

sen kan man applicera sadism på många av er dumpenkritiker då av era kommentarer all döma verkar längta efter att Sara och Patrik ska råka illa ut

Vissa av er inkluderar även dumpens volontärer och bidragsgivare och övriga som stöttar dumpen på annat sätt

Vilka är skämten? Gäddorna kanske också skämtar eller??. Kan du ge exempel på sadism från dumpenkritiker? Er? Jag har kritiserat Sara för att ägna sig åt överdrifter och stundtals lögner. Om det är sadism så har du en något skev definition av ordet.
Citera
2025-07-31, 17:29
Medlem
Citat:
Vilka är skämten? Gäddorna kanske också skämtar eller??. Kan du ge exempel på sadism från dumpenkritiker? Er? Jag har kritiserat Sara för att ägna sig åt överdrifter och stundtals lögner. Om det är sadism så har du en något skev definition av ordet.

Du får väll läsa inläggen själv så ser du väll va skämten består utav

Om du kollar igenom inläggen så kan du läsa tydligt vilken skadeglädje många (inte alla och uppenbarligen inte dig så du behöver inte känna dig träffad) visar tecken på när de uttrycker sin önskan om att Sara ska råka illa ut i den kommande rättegången bland annat

Andra uttrycker en önskan om att även dumpens volontärer och bidragsgivare och övriga ska drabbas hårt
Citera
2025-07-31, 17:57
Medlem
Citat:

Om du kollar igenom inläggen så kan du läsa tydligt vilken skadeglädje många (inte alla och uppenbarligen inte dig så du behöver inte känna dig träffad) visar tecken på när de uttrycker sin önskan om att Sara ska råka illa ut i den kommande rättegången bland annat

Andra uttrycker en önskan om att även dumpens volontärer och bidragsgivare och övriga ska drabbas hårt

Du menar skämten om att gäddan ska lida resten av sitt liv, hoppas fanskapet blir av med jobbet, ring och trakassera, mailbomba arbetsgivaren, trakassera frun om hon inte lämnar, det var bara bra att gäddan tog livet av sig., nackskott , uppföljning av eventuell ny adress etc.
Du har minst sagt skev humor om allt detta ska betraktas som skämt.
Om Sara eventuellt blir dömd , vilket vi inte på förhand kan veta ,är alltså samma som att råka illa
ut? En pedofil som rättmätigt döms för övergrepp på barn , har alltså bara råkat ill ut? Lite otur bara eller?
Citera
2025-07-31, 18:50
Medlem
LoveLifeNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Om jag räknas dit så har jag befunnit mig utomlands ett antal månader och inte varit online här alls.

Det är du värd om du tillhör Dumpen-gänget! Man behöver ta paus från sådant här ibland. Jag orkar inte med det själv. Jag äcklas och får spykänslor. Jag mår inte bra av det. Jag högaktar er som orkar! Jag anser att ni räddar massvis med barn.

Hurra för Dumpen!

Gäddor som skadar barn kommer sannolikt minska sin mängd av syndande genom att "försvinna" i djupet, såsom Bibeln uppmanar till med en "kvarnsten"...

Det kan dock finnas förmildrande omständigheter som t.ex. berörs i "omniwar symposium".

En del "gäddor" kan ev. vara utsatta för s.k. "mind contol" och dem är det jävligt synd om. Ett bra sätt att känna sig själv och kunna skilja det man utsätts för, från den man verkligen är, eller den vill vara, är meditation.

Gäddorna ska ändå veta att de kan ångra sig, läsa Bibeln, döpa sig och kompensera för vad de har gjort. Om det inte fungerar riktigt så är mitt tips är att de konverterar tar sig till något av pedofilernas alla paradis, t.ex. Israel, som verkar gillas av borgarna och SD och alla de som röstat för dem i flera decennier!

I Israel är inte ens svälten och slakten av oskyldiga små barn något som någon lyfter ögonbrynen för...
Citera
2025-07-31, 20:18
Medlem
Citat:

Råka illa ut i kommande rättegång? Vad menar du med det påståendet? Begår man förtal/grova förtal så får man ta konsekvenserna av sitt handlade. Och det är hon medveten om, det säger hon själv i olika intervjuer. Har du svårt att hantera det så går det bra att skriva till våra politiker.
Citera
2025-07-31, 20:19
Medlem
Citat:

Om Dumpen inte ligger bakom gräv bör de som seriös organisation lämna och ta avstånd.

Om Gräv bara är "Skvaller och skämt" så är ju frågan varför de gömmer sig bakom anonymitet samt vissa oroar sig för att deras identitet skall ut.
Kim har skaffat sig ett kontantkort för att kunna gömma sin identitet, alltså det han gör är inte helt rent mjöl i påsen. Då största oron är att landa i en polisanmälan.

Det finns mycket mer, exempelvis när de gett sig på företag för att försätta dem i konkurs.
Eller när de aktivt jobbar för att driva folk i graven.
Spridandet utav gamla domar för att förstöra företagskontakter tillsammans med publicering (Alltså bokstavligt förtal)
Skriva falska recensioner kan vara förtal, bedrägeri eller vilseledande marknadsföring.

Men nej, det är ju bara skvaller och inget olagligt.
Telefonsamtal(Telefonterror) - upp till 1 års fängelse
Förtal - Upp till 2 års fängelse (Vart spridning är ett nytt brott så straffet kan bli hårdare)
Citera
2025-07-31, 20:21
Medlem
Fina Sara gästar Dialogogiskt igen för den som är intresserad https://www.youtube.com/watch?v=s3o0aB27YfE
Citera
2025-07-31, 20:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Fina Sara gästar Dialogogiskt igen för den som är intresserad https://www.youtube.com/watch?v=s3o0aB27YfE
Och nu ikväll har hon även fått Expressen att publicera en artikel om gädda #647 som sökt efter mamma med små barn, och ingen 14-åring...

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/nojesprofil-avslojad-av-dumpen-neeeej/
Citera
2025-07-31, 20:58
Medlem
Såg Sara blev intervjuad i Dialogiskt om sin historia. Undrar hur mycket som hon sa var sanning? Tänkte om hon kanske ljuger för att folk ska tycka synd om henne! Tror mycket är bullshit som kommer från hennes mun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in