Citat:
1. Om nu någon till äventyrs hävdar motsatsen, att förtalet verkligen handlade om att de anklagade kvinnorna falskeligen hade hävdat att 'Brigitte' var född biologisk man, så går det utmärkt att presentera bevisen för det här i tråden.
Då följer du väl ditt eget exempel får man förmoda??
Dvs. DU gör ett påstående = DU presenterar vid uppmaning dina bevis för att påståendet är sanningsenligt. Dvs, varken jag eller någon annan kan/ska göra det åt dig:
Du skrev:
Dvs. DU gör ett påstående = DU presenterar vid uppmaning dina bevis för att påståendet är sanningsenligt. Dvs, varken jag eller någon annan kan/ska göra det åt dig:
Du skrev:
….Och det av 'Brigitte' påstådda förtalet handlade INTE om att de anklagade kvinnorna falskeligen hade hävdat att hon var född biologisk man.Så, antingen så presenterar du dina bevis för det, eller så är du en liten lögnare. Det är bara att välja.
Dvs, jag har verkligen letat efter uppgifter som motsäger det som t.ex. Poussard säger och skriver, men har inte hittat något.
Citat:
2. Det är vad Poussard skriver i bl.a. X.
Vidare:
Ej heller anklagar paret Macron den nu stämda franske journalisten Xavier Poussard för att falskeligen har hävdat att 'Brigitte' är född biologisk man. Här handlar anklagelsen om "cyber bullying".Igen, antingen så presenterar du dina bevis för det, eller så är du en liten lögnare. Det är bara att välja.
Inklusive bifogad polisanmälan av 'Brigitte'.
Citat:
3. Igen. Om någon till äventyrs hävdar att 'Brigitte'/paret Macron har stämt någon (utöver Candace) för förtal där anklagelsen om att 'Brigitte' är född biologisk man ingår, be my guest.
Vidare:
Det är först nu med stämningen av Candace Owen som de anklagar någon för att falskeligen har påstått att 'Brigitte' är född kvinna. Vilket i sin tur gör det möjligt att kräva bevis för att så är fallet.Igen, antingen så presenterar du dina bevis för det, eller så är du en liten lögnare. Det är bara att välja.
Men glöm ej att presentera dina bevis för det.
Citat:
Korrekt. Tre direkta lögner/stolpskott från "SnakePlisssken". I vanlig ordning.
Tre direkta lögner så här långt och därav mina uppmaningar till dig om att du bör presentera dina bevis för det du så kaxigt häver ur dig i en strid ström.
Fram till att du gör det så kommer jag att betrakta dig som just, en lögnare.
Fram till att du gör det så kommer jag att betrakta dig som just, en lögnare.
1 & 3. Det är som sagt svårt att 'prove a negative'...
2. Bevisat.
Citat:
Antingen det, eller så ljuger han rakt upp och ner, som sagt.
Spännande - men hur i hela friden vet du det? Har du ens läst materialet själv så vet du att det han säger stämmer väldigt väl med vad som står i stämningsansökan - så vad är problemet?
Du… ljuger väl inte nu igen??
Du… ljuger väl inte nu igen??