2025-07-30, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo men det är så att Incels blir Incels av en anledningar.

Pojkar har svårt att värja sig mot dels media och om han skulle ha en feministisk mamma gör saken ändå svårare. Pojkarna blir helt enkelt indoktrinerade till att de är sämre och förtryckare även om feministerna inte säger det rakt ut. Många pojkar har ingen pappa de har kanske två mammor ,blir allt vanligare ,de kan inte värja sig.

De får en känsla av att de är värdelösa.

Feministerna har samtidigt fixat en invandring av patriarkala familjer från Mellanöstern .vilket gör situationen ännu svårare för pojkarna.

Ser du inte svårigheterna att tillskriva sig ett högt värde ?

Men trots svårigheter är det många pojkar som trots detta växer upp med relativt stark självkänsla.

Men det finns inte mycket sympati från vänster-feministerna och media ,de har ingen ide om ansvar alls för situationen ,de tittar på någon riktig idiot som Tate eller någon annan man som utmärkt sig kriminellt. Propagandan utgår från att män är onda. Det finns en sex-arbetare som uttrycker sig exakt så mäns personlighet är att de är onda

Det finns inga som är villiga hjälpa pojkarna ?

Vill de hjälpa pojkar så är det att ta hit pojkar från Islam .men det är inte att hjälpa utan gör situationen värre.

Sex-säljarna i Sverige är inte många men de är fler i andra länder och man kan studera deras attityd på Tiktok eller youtube om man är intresserad av hur de tänker.

Men en gemensam faktor de vill inte frivilligt vara nära män. Utan bara om de får betalt kan de tänkas vara nära män och detta är inget att utsätta Incels för ,eftersom de redan har mentala problem med att ingen kvinna vill befinna sig i närheten av dem frivilligt.

Hur skulle du kunna bli mer villig hjälpa dessa pojkar ?

Kan du sluta att vara helt djävla efterbliven och snacka om dig själv som "pojke" som du var 5 år gammal?

Nä ingen kommer komma att hjälpa dig men du kan hjälpa dig själv. Insikten att du kan börja tänka och leva annorlunda verkar vara något helt främmande för dig.

Precis som alla andra incels i din situation så tror du att det är någon annans fel och någon annan har skyldighet att komma och hjälpa dig. Att du kan ändra på dig själv verkar som sagt vara helt främmande för dig och jag tror tyvärr det kommer fortsätta vara det. Allihop ni incels verkar ha någon typ av blockering i huvudet där tanken på möjligheten att ändra sig själv och sin livssituation är en icke-existerande vit fläck på kartan.
Senast redigerad av larsjohansson 2025-07-30 kl. 20:39.
Citera
2025-07-30, 20:43
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Vad snackar du om? Kan vi klara ut definitionen här tack. Incel = någon som vill ha kärlek och/eller sex men inte kan få det. Vad har det att göra med vad man tror på? Och vad då "inte pratat med en livs levande tjej mer än två minuter", vad är det för goja? Vad har det ena ens med det andra att göra?

Vänligen utveckla hur du tänker.

Hur vet man om någon är incel/vegan/ingenjör? Jo, personen i fråga talar om det för dig med 5 minuters mellanrum!

Men seriöst, Incel är inte bara att man har svårt på dejtingscenen. Jag har också problem att hitta en partner, men det gör mig inte till Incel.

Jag skulle vilja säga att det först och främst är att man identifierar sig som Incel, och att man gör ideologi av att man har svårt att hitta en partner. Alltså att man tror att anledningen till att man inte får knulla är att etablisemanget* konspirerar emot en och inte vill att man ska få knulla.

Sen förstås sedvanligt storhetsvansinne; att man är övertygad om att man var predestinerad till att göra storverk och bli känd och rik och snygg, men att det stora stygga etablisemanget* hindrat det med sina elaka planer och konspirationer.

Sen också att man som Incel nätverkar med andra Incels, och tillsammans gräver sig ner djupare och djupare i elände och misär... Här har vi tillexempel en wiki för Incels, men du bör nog tvätta ögonen med Klorin om du läser eländet... https://incels.wiki/w/Femoid

Men visst, det är synd om många unga män, och man förstår vilken eländig brist det är på verkliga manliga förebilder när unga män börjar följa bluffar, patrask och charlataner som Jordan Petersen och Andrew Tate...

* "Etablissemanget" = Judar, Frimurare, Feminister, Rymdödlor osv...
Citera
2025-07-30, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Kan du sluta att vara helt djävla efterbliven och snacka om dig själv som "pojke" som du var 5 år gammal?

Nä ingen kommer komma att hjälpa dig men du kan hjälpa dig själv. Insikten att du kan börja tänka och leva annorlunda verkar vara något helt främmande för dig.

Precis som alla andra incels i din situation så tror du att det är någon annans fel och någon annan har skyldighet att komma och hjälpa dig. Att du kan ändra på dig själv verkar som sagt vara helt främmande för dig och jag tror tyvärr det kommer fortsätta vara det. Allihop ni incels verkar ha någon typ av blockering i huvudet där tanken på möjligheten att ändra sig själv och sin livssituation är en icke-existerande vit fläck på kartan.

Jag pratar inte om mig själv.

Jag håller med dig om att man ska ta ansvar själv , men om allt för mycket personer i ens omgivning är emot en så är det svårt.

Ju hjälp som man skulle kunna ge Incels vore att fråga om hur de skulle kunna ta större ansvar för sin situation som Incels.

Men det hindrar inte att villkoren för Incels skulle kunna förbättras.

Även sex-arbetarna behöver hjälp .men de har mycket svårt acceptera någon hjälp från någon man ,så det borde vara någon kvinna som talar med dem.

Du är på rätt väg!
Citera
2025-07-30, 21:16
Medlem
Citat:
Även sex-arbetarna behöver hjälp .men de har mycket svårt acceptera någon hjälp från någon man ,så det borde vara någon kvinna som talar med dem.

Din upptäkt och övertygelse om att sexarbetare är feminister är du nog ganska ensam om. Jag har ingen erfarenhet av att umgås med prostituerade men jag är övertygad om att det till stor del är missanpassade kvinnor som har alla möjliga typer av problem att de säljer sex är bara ett av deras problem.
Citera
2025-07-30, 21:21
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Din upptäkt och övertygelse om att sexarbetare är feminister är du nog ganska ensam om. Jag har ingen erfarenhet av att umgås med prostituerade men jag är övertygad om att det till stor del är missanpassade kvinnor som har alla möjliga typer av problem att de säljer sex är bara ett av deras problem.

Nja, sexarbetare har ju i alla fall tagit till sig devisen "Stopp! MIN KROPP!".

Jag är nog också inne på att sexarbetare är riktiga feminister, eftersom de själva bestämmer vad de vill göra med sin kropp, och inte låter Målgan Johansson eller talibanerna på Talita bestämma vad de får göra med sin kropp och sin snopp/snippa!

Sen är det förstås en kardinalfel att göra sexarbete till en uteslutande kvinnofråga. En jäkligt stor andel av alla sexarbetare är män som säljer sexuella tjänster till andra män, men det talas det av någon anledning väldigt tyst om...
Citera
2025-07-30, 21:28
Medlem
Citat:

Jo det har de men i Australien finns det en kvinna som var advokat och gjorde bra ifrån sig som advokat men valde jobba som sex-arbetare eftersom det är mer givande. Hon är dessutom mycket feminist.

Här är hon. De berömda och fantastiska Jessica Jaye.

Från advokat till sex-arbetare.

https://www.tiktok.com/@lawyertolingerie
Citera
2025-07-30, 21:38
Medlem
Citat:
Jo det har de men i Australien finns det en kvinna som var advokat och gjorde bra ifrån sig som advokat men valde jobba som sex-arbetare eftersom det är mer givande. Hon är dessutom mycket feminist.

Här är hon. De berömda och fantastiska Jessica Jaye.

Från advokat till sex-arbetare.

https://www.tiktok.com/@lawyertolingerie

Det finns alla typer av konstiga avvikande människor för att göra ett uttalande som att sexarbetare är feminister eller advokater så måste det vara något som stämmer statistiskt inom stora grupper av människor inte att du har sett en sådan person eller tre stycken.
Citera
2025-07-30, 23:03
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Det finns alla typer av konstiga avvikande människor för att göra ett uttalande som att sexarbetare är feminister eller advokater så måste det vara något som stämmer statistiskt inom stora grupper av människor inte att du har sett en sådan person eller tre stycken.

Ja, och som jag sa ovan så är en jäkligt stor andel av alla sexarbetare män som erbjuder sexuella tjänster till andra män...

Sexarbetare är människor precis som du och jag, vänligen se inte ner på dem!

Du får gärna utveckla vad du har för problem med sexarbetare. För det känns verkligen som det är ett larsjohansson problem, och inte ett problem för alla våra kära sexarbetare.
Citera
2025-07-30, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Ja, och som jag sa ovan så är en jäkligt stor andel av alla sexarbetare män som erbjuder sexuella tjänster till andra män...

Sexarbetare är människor precis som du och jag, vänligen se inte ner på dem!

Du får gärna utveckla vad du har för problem med sexarbetare. För det känns verkligen som det är ett larsjohansson problem, och inte ett problem för alla våra kära sexarbetare.

Jag förstår att diverse prostituerade skökor och horor ligger dig varmt om hjärtat men tråden handlar om incels och varför de inte köper sex som en lösning på sina problem. Jag tror inte incels har för avsikt att köpa sex av bögar.
Citera
2025-07-30, 23:38
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Jag förstår att diverse prostituerade skökor och horor ligger dig varmt om hjärtat men tråden handlar om incels och varför de inte köper sex som en lösning på sina problem. Jag tror inte incels har för avsikt att köpa sex av bögar.

Det heter "sexarbetare". Kom ihåg det och lär det dig!

På något vis tycker jag ändå kanske synd om dig; du försöker framhäva dig själv som bättre genom att kalla hederliga sexarbetare för fula skällsord... eller så är du bara en idiot! (Den möjligheten finns ju också).

Men i alla fall: med tanke på hur de flesta incels fokuserar 100% på andra män, och sitter och dreglar över Andrew Tate när han sitter i en bögig rosa morgonrock och suger på en liten cigarill... så JA! Jag tror absolut att 98% av alla Incels är smygbögar som sitter i garderoben och drömmer om att få undergivet slicka och suga på Andrew Tates illa rakade och trävhåriga PUNG!
Citera
2025-07-31, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Det heter "sexarbetare". Kom ihåg det och lär det dig!

På något vis tycker jag ändå kanske synd om dig; du försöker framhäva dig själv som bättre genom att kalla hederliga sexarbetare för fula skällsord... eller så är du bara en idiot! (Den möjligheten finns ju också).

Nä det heter vad jag väljer att kalla det.

"Sexarbetare" är inte en konventionell accepterad sysselsättning som man kan skatta för och sexköp är inte heller normal konsumtion av tjänst eftersom den det råkar vara förbjudet.
Citera
2025-07-31, 00:48
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Nä det heter vad jag väljer att kalla det.

"Sexarbetare" är inte en konventionell accepterad sysselsättning som man kan skatta för och sexköp är inte heller normal konsumtion av tjänst eftersom den det råkar vara förbjudet.

Nämen Oj, kära nån vad moralisk och fin du är! Verkligen en vit riddare i vit rustning som suger av sin vita hästs stora hästpenis!

Det faktum att Målgan Johansson och hans dekadenta politikerkumpaner bestämt att sexköp är olagligt, säger faktiskt inte någonting om huruvida sexköp är moraliskt rätt eller fel!

Att du blint följer Molgan Johanssons omoraliska kompass säger faktiskt mer om dig, än om moral i allmänhet!

Återkom gärna med argument (där du använder mer än två hjärnceller) om varför sexköp bör vara olagligt, innan du postar igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in