2025-07-30, 14:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Och vad vill du ha sagt med det här?

Att Whitney påstått att det skulle ske en false flag före 2025…
Citera
2025-07-30, 14:31
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja, det är vad jag refererade till också. Skillnaden är att jag inte tolkar det som bevis för att WEF kommer utföra en false flag eller att de kommer använda en sådan attack till att inskränka den personliga friheten på nätet genom obligatoriska id-kontroller.
Nej men du kan inte referera till typ 2 minuters intervju när hon har skrivit otaliga artiklar om det och påstå att hon sprider rykten.

Lite korkat av dig.
Citera
2025-07-30, 14:31
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Att Whitney påstått att det skulle ske en false flag före 2025…

Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Ja Whitney säger väl att om någon stor cyberattack sker så är det en false flag (jag har inte tittat på intervjun men antar att så är fallet) och det har hon troligen helt rätt i.

Jurgens vill väl ha mer kontroll på nätet antar jag, och skrämmer som brukligt är upp oss.
Du fick svar på det där
Citera
2025-07-30, 14:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej men du kan inte referera till typ 2 minuters intervju när hon har skrivit otaliga artiklar om det och påstå att hon sprider rykten.

Lite korkat av dig.

Ok, då är väl jag, Redacted som gjorde intervjun och la upp den på YouTube och de andra jag länkat som skrivit om henne här på Flashback lite korkade.

Man kan ju också tycka att hon själv är lite korkad som inte sagt ifrån om nu klippet är felrubricerat och inte alls stämmer med hennes åsikter (She's EXPOSING the WEF false flag coming in 2024, Journalist Whitney Webb | Redacted). Men hon kanske tycker det är ok att närmare 3 miljoner tittare får fel bild av vad hon vill säga?
Citera
2025-07-30, 14:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du fick svar på det där
Så varför frågade du - jag hade ju redan bemött det svaret…
Citera
2025-07-30, 14:39
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ok, då är väl jag, Redacted som gjorde intervjun och la upp den på YouTube och de andra jag länkat som skrivit om henne här på Flashback lite korkade.

Man kan ju också tycka att hon själv är lite korkad som inte sagt ifrån om nu klippet är felrubricerat och inte alls stämmer med hennes åsikter (She's EXPOSING the WEF false flag coming in 2024, Journalist Whitney Webb | Redacted). Men hon kanske tycker det är ok att närmare 3 miljoner tittare får fel bild av vad hon vill säga?
Ja ni kan mycket väl vara lite korkade.
Whitney ansvarar inte för rubriceringen på yt-klippet.

Du presenterad absolut ingenting i bevis här.
Citera
2025-07-30, 14:43
Medlem
kackelstinas avatar
Citat:
I tråden får man gärna diskutera Epstein och existensen av detta hemliga sällskap som Webb beskriver i boken
Är det bara Mossad eller hela den globala judepedofilin som avses?
Citera
2025-07-30, 14:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja ni kan mycket väl vara lite korkade.
Whitney ansvarar inte för rubriceringen på yt-klippet.

Du presenterad absolut ingenting i bevis här.
Att Whitney satt och ljög om att Jurgens sagt att det skulle ske en cyberattack före 2025 tycker jag nog i alla fall är ett rätt klockrent bevis för att hon ljög.

Nej Whitney ansvarar med största sannolikhet inte för rubriksättningen - det har jag aldrig påstått heller, det jag skrev var ”Man kan ju också tycka att hon själv är lite korkad som inte sagt ifrån om nu klippet är felrubricerat”.
Vore inte den naturliga reaktionen att säga ifrån om man blir helt felrubricerad på det viset??
Citera
2025-07-30, 14:47
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kackelstina
Är det bara Mossad eller hela den globala judepedofilin som avses?
Du får gärna utveckla vad du menar,

Hon beskriver Epstein som de facto Israelisk agent.

https://www.youtube.com/watch?v=e6Syrt0gYZY

Är det det närverket du talar om här?
Citera
2025-07-30, 14:47
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Att Whitney satt och ljög om att Jurgens sagt att det skulle ske en cyberattack före 2025 tycker jag nog i alla fall är ett rätt klockrent bevis för att hon ljög.

Nej Whitney ansvarar med största sannolikhet inte för rubriksättningen - det har jag aldrig påstått heller, det jag skrev var ”Man kan ju också tycka att hon själv är lite korkad som inte sagt ifrån om nu klippet är felrubricerat”.
Vore inte den naturliga reaktionen att säga ifrån om man blir helt felrubricerad på det viset??
Det är din tolkning av det. Det stämmer inte på det sättet du beskriver det på men det r uppenbart att det inte går att nå fram till dig.
Citera
2025-07-30, 14:53
Medlem
kackelstinas avatar
Citat:
Du får gärna utveckla vad du menar,

Hon beskriver Epstein som de facto Israelisk agent.

https://www.youtube.com/watch?v=e6Syrt0gYZY

Är det det närverket du talar om här?
Mossad är väl en del av det nätverket och både Epstein och Ghislaine Maxwell var/är knutna dit. Vad det förefaller så lurar man in barn och ungdomar i prostitution och får politiker och andra makthavare att ha sex med dem medan det spelas in så att Mossad har en hake på dem. Så frågan var mer om man bara ska diskutera detta eller även diskutera vilka makthavare som är korrumperade, samt även i hur hög grad andra säkerhetstjänster är involverade.
Citera
2025-07-30, 15:01
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kackelstina
Mossad är väl en del av det nätverket och både Epstein och Ghislaine Maxwell var/är knutna dit. Vad det förefaller så lurar man in barn och ungdomar i prostitution och får politiker och andra makthavare att ha sex med dem medan det spelas in så att Mossad har en hake på dem. Så frågan var mer om man bara ska diskutera detta eller även diskutera vilka makthavare som är korrumperade, samt även i hur hög grad andra säkerhetstjänster är involverade.
Ah!
Ja det är just det närverket Webb diskuterar så du får gärna diskutera det med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in