2025-07-30, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Om Macrons "fru" är tramzbög hur kan personen ha barn då?
Xavier Poussard et.al misstänker att 'Brigitte' istället är de tre barnens biologiska fader.

De kan också vara t.ex. adopterade.

Deras föregivet biologiska fader avled tydligen 2019, med en biljett till Afrika i fickan samt en väska full med cash.

Citat:
Eller finns inga barn
Barnen finns + 8 barnbarn. Frågan är som sagt vilka deras biologiska föräldrar är samt vilka biologiska kön de har/hade.

Citat:
eller hade tramzbögen cover woman precis som
marcron - dvs coverwoman som visar sig vara tramzbög
Är du homofob?
Citera
2025-07-30, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Antingen det, eller så ljuger han rakt upp och ner.

Korrekt.

Korrekt. Två gånger.

Korrekt.

Så här skriver paret Macron själva i sin stämningsansökan:
27. At all times, the teacher-student relationship between Mrs. Macron and
President Macron remained within the bounds of the law. But, when President
Macron’s parents became aware of his strong feelings for his teacher, they decided
to transfer him to Lycée Henri-IV in Paris.
Duger det?

Hur vet du det?

Ingen utanför paret Macrons hermetiskt slutna inre cirkel vet vad som hände med den verkliga Brigitte Trogneux, Jean-Michels lillasyster. Förmodligen avled hon i sina tonår.

Kolla upp när syskonparets föräldrar avled och återkom med det + din fråga.

Samtliga journalister, både oberoende och MSM, som har försökt intervjua närstående till paret Macron, har mötts av en kompakt vägg.

Den enda som har uttalat sig är 'Brigitte's påstådda dotter, Tiphaine.

EN gång.

Här och var i de olika avsnitten.

Vems arbetskolleger och när då?

Poussard lyckades lokalisera ett 50-tal av elever från Brigittes årskull och skolor, varav endast ett fåtal ställde upp på en intervju.

I princip samtliga dessa sade sig inte minnas Brigitte, alternativt kunde inte identifiera henne som den 'Brigitte' som är gift med president Macron.
- Inga skolfoton.

- Inga familjefoton (utom ett som inte går att knyta till 'Brigitte').

- Inga foton från de arbetsplatser hon jobbade på innan hon började undervisa i Emmanuel Macrons skola.

- Inga foton från hennes ungdomskamrater.

- Inga foton från hennes giftemål och make (utom ett som inte går att knyta till 'Brigitte').

- Inga foton från sina år som småbarnsmamma.

- Inga foton från familjeliv och semestrar.

- Inga vänner och bekanta från tiden innan mötet med Macron.
Inga konstigheter?

De kände henne bara som fru 'Brigitte Auzière'.

Hur förklarar Du "dessa"?

Jag frågade om Candace Owens sagt något om skolbytet. Så, nej, det duger inte.
Kolla själv upp när Brigittes föräldrar dog. Jag har gjort det.
Spelar du dum eller?! Brigittes arbetskolleger!
Litar du på Poussard till 100% ?
Jag skulle inte ställa upp på intervjuer som görs av sådana typer som Xavier Poussard. Det finns nog andra som också skulle avstå det.
Citera
2025-07-30, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Jag frågade om Candace Owens sagt något om skolbytet. Så, nej, det duger inte.
Varför vill du veta det?

Citat:
Kolla själv upp när Brigittes föräldrar dog. Jag har gjort det.
Va? Det var DU som tog upp 'henne's föräldrar, att de borde ha märkt något?

När dog de?

Citat:
Spelar du dum eller?! Brigittes arbetskolleger!
Va??

Citat:
Litar du på Poussard till 100% ?
Nej? Hur så?

Citat:
Jag skulle inte ställa upp på intervjuer som görs av sådana typer som Xavier Poussard.
Vad är det för "typer", menar du?

Citat:
Det finns nog andra som också skulle avstå det.
Fast här handlar det ju om en i det närmaste total blackout? Vare sig oberoende- eller etablissemangets journalister kommer någonstans i sina efterforskningar?

Hur förklarar du det?
- 'Brigitte' fram till sena 30-årsåldern = ingenting.

- Emmanuel Macron fram till sena 20-årsåldern = ingenting.

- 'Brigitte's påstådda storebror, Jean-Michel, hela livet = ingenting.

- 'Brigitte's påstådda första make = ingenting.
Hemliga klubben 🤫
Citera
2025-07-30, 03:29
Medlem
Citat:
Varför vill du veta det?

Va? Det var DU som tog upp 'henne's föräldrar, att de borde ha märkt något?

När dog de?

Va??

Nej? Hur så?

Vad är det för "typer", menar du?

Fast här handlar det ju om en i det närmaste total blackout? Vare sig oberoende- eller etablissemangets journalister kommer någonstans i sina efterforskningar?

Hur förklarar du det?
- 'Brigitte' fram till sena 30-årsåldern = ingenting.

- Emmanuel Macron fram till sena 20-årsåldern = ingenting.

- 'Brigitte's påstådda storebror, Jean-Michel, hela livet = ingenting.

- 'Brigitte's påstådda första make = ingenting.
Hemliga klubben 🤫
Brigittes föräldrar, informationen finns där ute, när de föddes, när de dog.

Alla är inte sådana att de postar gamla bilder hit o dit. Svårt att förstå det?
Citera
2025-07-30, 09:01
Medlem
Candace la fram sin teori ganska tydligt igår, en ganska rörande teori om att något hände den "äkta" Brigitte och att hennes bror fick ta över hennes identitet eftersom könsbyte inte var tillåtet i Frankrike.

Jag kan tänka mig att detta stämmer och det förklarar Brigittes barns förhållningssätt till allt detta.

Jag fick helt enkelt sympati för dom inblandade.
Citera
2025-07-30, 10:36
Medlem
Citat:
Xavier Poussard et.al misstänker att 'Brigitte' istället är de tre barnens biologiska fader.

De kan också vara t.ex. adopterade.

Deras föregivet biologiska fader avled tydligen 2019, med en biljett till Afrika i fickan samt en väska full med cash.

Barnen finns + 8 barnbarn. Frågan är som sagt vilka deras biologiska föräldrar är samt vilka biologiska kön de har/hade.

Är du homofob?

En del påstår det bara för att jag saknar förtroende för staken-i-baken-folket men det gäller också
heteromän med skit-på-kuken eftersom de ägnar sig åt bögsex
Citera
2025-07-30, 10:46
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Antingen det, eller så ljuger han rakt upp och ner.
Vad menar du att Robert Edward Barnes ljuger om?

Citat:
Samtliga journalister, både oberoende och MSM, som har försökt intervjua närstående till paret Macron, har mötts av en kompakt vägg.

Den enda som har uttalat sig är 'Brigitte's påstådda dotter, Tiphaine.

EN gång.
Fel.

Så sent som i mars 2024 släppte Tiphaine en bok och intervjuades då av ett antal medier - som Paris Match och Euronews, och diskuterade då även sin uppväxt och hur det skvallrades i hembyn när Brigitte och Emmanuel träffades.

Tiphaine har även gått ut och fördömt konspirationsteorierna om Brigitte’s könsbyte, samt pratat om hur hon beundrade sin biologiska far.

Laurence Auzière har också pratat med pressen, tillsammans med Tiphaine, bland annat om Brigitte och hur trött hon var på konspirationsteorierna.

Citat:
Poussard lyckades lokalisera ett 50-tal av elever från Brigittes årskull och skolor, varav endast ett fåtal ställde upp på en intervju.

I princip samtliga dessa sade sig inte minnas Brigitte, alternativt kunde inte identifiera henne som den 'Brigitte' som är gift med president Macron.

Här är fyra elever som inte verkar ha några problem att minnas henne, tvärtom verkar de ha uppskattt henne mycket som lärare:
https://www.franceinfo.fr/politique/...s_2792449.html

https://www.bluewin.ch/fr/divertisse...on-311675.html

Och här är några av Brigitte’s egna klasskamrater som inte heller verkar ha drabbats av minnesförlust:
http://www.planet.fr/societe-la-band...675.29336.html

Det finns även fler som uttalar sig i dokumentärfilmer om Brigitte.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-07-30 kl. 10:53.
Citera
2025-07-30, 11:10
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:

Funderar lite på hur många av mina lärare som jag minns särskilt mycket om. Blev ju rätt många ffa i högstadiet och i gymnasiet i de olika ämnena och därför att det även var en viss rotation. Minns lite grann min första tyskalärare i sjuan, som var ung och rätt fräsch, men som slutade efter en större spelvinst. Men skulle jag känna igen henne idag? Eller ens på en bild från då? Tveksamt. I hela mellanstadiet hade vi också en ung och fräsch och omtyckt lärare, men hon kände jag ju iaf INTE igen först när hon dök upp på en återträff som vi hade efter en jäkla massa år. Jag minns nog händelser mer än ansikten, som t ex läraren i samhäll som tog ledigt för att missionera i Afrika där han mördades. Var även han som ledde högstadiets schackgrupp. Såg väl ut lite grann som Tore Skogman. Kanske?

Kanske bara är jag som har dåligt minne för sånt. Eller är det kanske rätt vanligt? Hur bra minns t ex du själv alla lärare du har haft?
Citera
2025-07-30, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
En del påstår det bara för att jag saknar förtroende för staken-i-baken-folket men det gäller också
heteromän med skit-på-kuken eftersom de ägnar sig åt bögsex
Är det inte bättre att du försöker att komma till rätta med din homofobi än att du ägnar ditt liv åt att hata människor du inte känner och som inte har gjort dig något?

Dvs, den här franska skandalen hade inte hänt om inte homofober som du gör det snudd på omöjligt för homosexuella och transpersoner att leva med samma mänskliga rättigheter som alla andra människor i respektive demokratiskt land ser som självklara.

Med det sagt så, nej, det ursäktar inte att paret Macron har vilselett det franska folket i deras val av fransk president och därför åsidosatt deras demokratiska rättigheter.

Men det är en förklaring.
Citera
2025-07-30, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Funderar lite på hur många av mina lärare som jag minns särskilt mycket om. Blev ju rätt många ffa i högstadiet och i gymnasiet i de olika ämnena och därför att det även var en viss rotation. Minns lite grann min första tyskalärare i sjuan, som var ung och rätt fräsch, men som slutade efter en större spelvinst. Men skulle jag känna igen henne idag? Eller ens på en bild från då? Tveksamt. I hela mellanstadiet hade vi också en ung och fräsch och omtyckt lärare, men hon kände jag ju iaf INTE igen först när hon dök upp på en återträff som vi hade efter en jäkla massa år. Jag minns nog händelser mer än ansikten, som t ex läraren i samhäll som tog ledigt för att missionera i Afrika där han mördades. Var även han som ledde högstadiets schackgrupp. Såg väl ut lite grann som Tore Skogman. Kanske?

Kanske bara är jag som har dåligt minne för sånt. Eller är det kanske rätt vanligt? Hur bra minns t ex du själv alla lärare du har haft?
Frågan gällde två saker:

1. Varför så många av 'Brigitte's föregivna skolkamrater vägrade låta sig intervjuas?

2. Varför de som lät sig intervjuas inte kunde identifiera Brigitte Trodeux som varandes identisk med Brigitte Macron.
Citera
2025-07-30, 13:04
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Frågan gällde två saker:

1. Varför så många av 'Brigitte's föregivna skolkamrater vägrade låta sig intervjuas?

2. Varför de som lät sig intervjuas inte kunde identifiera Brigitte Trodeux som varandes identisk med Brigitte Macron.
2 svarade jag ju på...

1 -- själv svarar jag aldrig på okända nummer i mobilen. Ett vanligt beteende som bl a gör opinionsundersökningar rätt mycket svårare. Svarar verkligen DU på allting?

Hade någon ringt mig för att fråga om någon gammal lärare hade jag
1. inte svarat
2..nog inte kommit ihåg just någonting

---
Och så var det ju hennes elever de hade sökt, inte hennes klasskamrater. Sa du själv iaf.
Citera
2025-07-30, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
2 svarade jag ju på...

1 -- själv svarar jag aldrig på okända nummer i mobilen. Ett vanligt beteende som bl a gör opinionsundersökningar rätt mycket svårare. Svarar verkligen DU på allting?
Här handlade det om att de före detta skolkamraterna genomgående nervöst svarade att nej, de ville inte ha något med det fallet att göra, varpå de lade på luren.

Citat:
Hade någon ringt mig för att fråga om någon gammal lärare hade jag
1. inte svarat
Varför inte då? Myndigheter? Vänner, bekanta som bytt mobil/leverantör/telefonnummer/etc...?

Själv så svarar jag vid okänt nummer och klipper samtalet så fort det står klart att det handlar om en säljare.

Citat:
2..nog inte kommit ihåg just någonting
Vad gäller lärare från grundskola och gymnasium så stämmer det förmodligen, ja.

Men här handlar det ju om klass/skolkamrater.

Citat:
---Och så var det ju hennes elever de hade sökt, inte hennes klasskamrater. Sa du själv iaf.
Var någonstans sa jag det?
Senast redigerad av onopono 2025-07-30 kl. 13:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in