Citat:
Ursprungligen postat av
Kokadu
Hvorfor tror du noen andre enn TH oppholdt seg så lenge i boligen i 51 minutter eller mer?
Og hvem kan det ha vært om man legger til at politiet har en formening om at denne personen pga dennes skritt og hastighet på dem må være en del år yngre enn henne?
Hva mener du med at det ble signalisert frem og tilbake om at NÅ kan du komme til å utføre nådestøtet? Hvem signaliserte dette og i hvilken sammenheng ble det signalisert?
Jeg er enig i at det er del merkelige omstendigheter rundt sønnen. Men om det skulle tilsi medvirker. Søkt. Men ikke en umulighet selvsagt.
Holden har ingenting med det jeg siterte å gjøre. En person i politet har uttalt dette.
Jeg tror ikke noe bestemt, det er det du som gjør. Du sier at en annen har angrepet henne, og at det blir signalisert at TH skal drepe henne. Jeg bare gjengir din teori.
Hvis noen andre enn TH skal ha oppholdt seg i boligen over lengre tid, så må det være for å vaske og konstruere et åsted. Og da tenker jeg sønnen. Sønnen vil det ikke bli stilt noen spørsmål ved om han skulle bli observert av f.eks. Skansen, Letvik, elektrikeren, eller andre, og han kan dermed bruke den tiden han trenger. Det kan være TH som har vasket også, det vet vi ikke. Husk at TH ville sove i boligen allerede samme kveld, enda han vet at det vil forurense viktige spor. Antakelig vis for å kunne bruke tid på vaske huset fullstendig ned. Han sa at han var så redd at han sov med en 12 kalibret hagle ved senga, men ville ikke sove på Thon hotell med væpnet politipersonell utenfor, neida,
det var ikke nødvendig.
Hvem er det egentlig som vil sove i et hus der sin kone er blitt drept? Det var slepespor av bæsj inne på badet og ut i gangen, og der vil han liksom oppholde seg? Det er jo et eller annet som er fundamentalt feil her. Jeg tenker at TH ville bruke ekstra tid på å forandre på åstedet. Og så skal vi huske at TH forsøkte å styre at politiet ikke skulle undersøke andre etasje.
Nei, alt i alt, er det nok ganske sikkert at TH er skyldig her. Denne renvaskelsen er det ingen som tror på. Media kjøper tydeligvis heller ikke dette. De bare skriver rett fram, men man merker jo at det henger en tung stemning i luften.