2025-07-29, 07:13
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Ja dom la ner anstiftan till synnerligen grov misshandel så ja, kräftdjuret kommer att få sitta många år.

De lade ned stämpelsmisstankarna eftersom de aldrig hittade någon stämpling.

Fanns inga bevis på någon stämpling för den existerade inte

Anstiftan?

Att stämplingen lades ned har inte med ekobrotten att göra.

Även utan ekobrotten hade stämplingen + alla andra anmälningar lagts ned.

Vem fan hämtar du information ifrån?
Byt till någon som kan något.
Citera
2025-07-29, 07:24
Medlem
Vart får han alla sina pengar ifrån? Förstår inte hur man kan spendera så mkt pengar och inte ha nån inkomst
Citera
2025-07-29, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Han gjorde detta för att inte förlora vårdnaden helt då han är helt oduglig att ta hand om sig själv och ett barn!

Vi vet!
Vad menar du om han har skrivit över vårdnaden på henne så har han ingen vårdnad och har alltså förlorat den helt.
Citera
2025-07-29, 07:40
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
De lade ned stämpelsmisstankarna eftersom de aldrig hittade någon stämpling.

Fanns inga bevis på någon stämpling för den existerade inte

Anstiftan?

Att stämplingen lades ned har inte med ekobrotten att göra.

Även utan ekobrotten hade stämplingen + alla andra anmälningar lagts ned.

Vem fan hämtar du information ifrån?
Byt till någon som kan något.

Men snälla du, jag har sett utskrifterna svart på vitt från polisen!
Vem försöker du lura?

Stämplingen las ner för att det påverkar varken till eller ifrån alla år som kräftisch kommer att dömas till för alla brott han begått.

Vänta och se.
Citera
2025-07-29, 07:44
Medlem
Gold94s avatar
Hoppas kappvändaren J blir anmäld för grovt olaga hot, han hotade till och med offentligt för alla att se och ta del av..🤣
Citera
2025-07-29, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Mycket möjligt eftersom han är ”gamla” Jacke igen. Bruden hans har hållit honom ifrån det men nu när han börjar umgås med sin bror och hans fru igen som vi vet är riktiga snögubbar så har han antingen redan trillat dit igen eller inom en väldigt snar framtid.
För en sak kan vi vara säkra på iaf, hans umgänge håller ingen ovanför vattenytan 😂

Nja, den riktiga gamla Jacke kan man se på hans ex kanal Emmy Fixar. Det var efter förhållandet med BPD-tjejen Jessica han fick drogproblem som han på senare tid verkar ha lyckats stävja. Trist att se honom och hans tjej bli en del av dramakarusellen när de tidigare lyckats hålla låg profil och leva en relativt anonym tillvaro.
Citera
2025-07-29, 07:55
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Nej den lades ner i brist på bevis och det har till och med Jocke sagt så du får vänta i onödan.

Ja men det skrev jag ju?
Den las ner pga att kräftisch kommer att åtalas för flera andra grova brott som ger ett högre straffvärde.
Citera
2025-07-29, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Ja men det skrev jag ju?
Den las ner pga att kräftisch kommer att åtalas för flera andra grova brott som ger ett högre straffvärde.
Nej den lades ner i brist på bevis inget annat det hade inte med något annat att göra.
Citera
2025-07-29, 08:25
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Nej den lades ner i brist på bevis inget annat det hade inte med något annat att göra.

Du är välkommen att tro vad du vill.
Citera
2025-07-29, 08:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Chrippa är nog övertygad om att om Anjo och Jocke blir fällda för förtal, så kommer det på något sätt att påverka hans ekobrott på ett bra sätt. Fråga mig inte hur, men så skulle jag gissa att Chrippa resonerar.

Om han är så övertygad om att de blir dömda pga att det pågår en utredning men samtidigt tror han samt ett par till att han inte kommer att få straff när det pågår utredning under en lång tid mot honom.
Citera
2025-07-29, 08:52
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:

Om du nu vet allt. Fram med bevisen på att det är som du säger. Kom igen nu.
Citera
2025-07-29, 09:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Julia sa nej eftersom hon fortfarande vill ha Chrippa. Så svartsjuk och det är riktigt illa att inte låta dottern vara med på ceremonin.

Julia har ju Jocke som rådgivare vilket märks på de val hon gör.

Det där påståendet har du ingen insyn i. Du måste vara tydlig med att det är du som tror att det är så pga anledning.

Jag tror inte att Julia är ett dugg svartsjuk. Hon var säkert det först eller i vart fall väldigt sårad vilket märktes tydligt.

Lång tid senare:
Vad är det du tror att hon vill ha tillbaka? En kriminell psykiskt misshandlade person som gjorde hennes liv till det som många (tyvärr) män gör mot kvinnor. Varför skulle hon vilja ha tillbaka honom?
Ur hennes perspektiv tror jag att hon är otroligt tacksam för att kommit ur detta destruktiva förhållande.
Senast redigerad av 111-111 2025-07-29 kl. 09:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in