2025-07-28, 22:41
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Gädda #647 har raderat sitt x-konto. Får bilden av att karln har (hade) ett rikt liv. Givande hobbies och yrkesliv omgiven av en stor umgängeskrets. Ett fartfullt och kul liv helt enkelt. Äcklet har nu förlorat allt detta. Har samtidigt svårt tro att det finns vapendragare i hans breda umgängeskrets inom musik, film och media som inte har koll på (åtminstone inte haft en misstanke om) hur vidrig han är men som hållit tyst om saken.
Vad får dig att tro det? Brukar du berätta för din omgivning om dina böjelser eller?

De gäddor som jobbar med nån form av kultur eller i mediabranschen är få. Den stora delen av gäddorna utgörs av vanliga svenniga knegare med öga för Julas vårkollektion. Gränslösa gubbar med tumring och ”piratbyxor”. Peddos finns i alla läger gissar jag och idioterna som hamnar på Dumpen är just idioter.
Citera
2025-07-28, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Ja, Gäddbagen #647 är nog väldigt farlig. Han simmar i de riktigt mörka och grumliga vattnen och det var en bedrift av Dumpen att fånga honom. Tyvärr tror jag att den starka och omättliga hungen efter barn är så stark för somliga att de kommer att åka fast förr eller senare bara fiskaren är tillräckligt uthållig. Jag tvekar inte att Dumpen i framtiden till och med kommer fånga in kända politiker, journalister, artister eller företagsledare etc, det finns nog nästan ingen gräns för hur mycket skit som finns därute.

Jag citerar slutligen Gäddbaggen #647 vad han skriver till pedofilmamman att han tror skulle kunna hända om han gav henne helkroppsmassage: "Men vi skulle nog inte få många minuter själva antar jag, och om jag känner småtjejer rätt, haha.. -Va gör nii? Får vi va meee..? Hahaha.." https://dumpen.se/wp-content/uploads...7/IMG_5822.png

Visst är det väl nästan ett mysterium hur dessa så kallade "mäns" fantasier gränsar till galenskap? Vad är det som gick fel, kan det vara en hjärnskada... eller något annan orsak?

https://dumpen.se/2025/07/25/gaddbaggen-goteborg-647/
Jag tror det är precis tvärtom. Dumpens påhittighet och förmåga att förfina sin taktik lyser med sin frånvaro. Det är bottenskrapet av bottenskrapet vi ser och kommer få titta på i fortsättningen. De senaste 50 gäddorna är ju varit lika smarta som en brödkavel. Tillsammans.
Citera
2025-07-28, 23:04
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Jag kan åka förbi butiken i veckan om ni vill. Fan vad jag hade känt mig som en riktig flashbackare om jag fick ett sådant hedersuppdrag 😅

Gör det. Det blir kanon
Citera
2025-07-28, 23:07
En gammal anekdot om gädda #647

Hela texten finns på:
https://beskadroppar.blogspot.com/20...-joke.html?m=1

"Nåväl denna historia utspelar sig gamla Dailys. På menyn fanns det antagligen det sedvanliga fläsket ( En Flääsk..) och någon annan standardrätt. Men det skulle snart bli ändring på det ! Just vid det tilfället var det tomt i lokalen varvid Ola stegar fram till lunchtavlan och helt sonika suddar ut en av rätterna och tar kritan och fyller i en lite mer obskyr lokalvariant som dagens rätt. Blommig falukorv till lunch mamma, nej bättre upp mitt herrskap. Detta stod att läsa när de nyanlända matgästerna klev in genom dörren..
- Stekt älvgädda i braxrom...
Jag och stommen hade tämligen svårt att lägga band på smilbanden, men vi höll tätt. Personalen märkte nada av tilltaget. De nytillkomna lunchaspiranterna visade en viss skepis.
- Ehh..stekt älvgädda...i braxrom ?! Vad säger du skall vi gå någon annanstans. Och det gjorde dom. Det gjorde de allihop ! Till slut fattade personalen misstanke och kom ut och såg den nyskrivna menyn. BJURMAN ! Ola kan hålla masken bra och gjorde inget medgivande alls."

#647 är en riktig älvgädda!
Citera
2025-07-28, 23:40
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
En gammal anekdot om gädda #647

Hela texten finns på:
https://beskadroppar.blogspot.com/20...-joke.html?m=1

"Nåväl denna historia utspelar sig gamla Dailys. På menyn fanns det antagligen det sedvanliga fläsket ( En Flääsk..) och någon annan standardrätt. Men det skulle snart bli ändring på det ! Just vid det tilfället var det tomt i lokalen varvid Ola stegar fram till lunchtavlan och helt sonika suddar ut en av rätterna och tar kritan och fyller i en lite mer obskyr lokalvariant som dagens rätt. Blommig falukorv till lunch mamma, nej bättre upp mitt herrskap. Detta stod att läsa när de nyanlända matgästerna klev in genom dörren..
- Stekt älvgädda i braxrom...
Jag och stommen hade tämligen svårt att lägga band på smilbanden, men vi höll tätt. Personalen märkte nada av tilltaget. De nytillkomna lunchaspiranterna visade en viss skepis.
- Ehh..stekt älvgädda...i braxrom ?! Vad säger du skall vi gå någon annanstans. Och det gjorde dom. Det gjorde de allihop ! Till slut fattade personalen misstanke och kom ut och såg den nyskrivna menyn. BJURMAN ! Ola kan hålla masken bra och gjorde inget medgivande alls."

#647 är en riktig älvgädda!
Du missade att citera resten;" Någon dag senare fick Ola smaka på sin egen medicin. Han hade beställt en Calzone. När han väl fått in pizzan gick det lite trögt med kniv & gaffel. Nefsat, Niehat eller om det kanske var Hi-hat hade haft den goda smaken att förgylla den inbakade Calzonen med en...DISKTRASA !!" Tja, rätt åt den äckliga jäveln. Någon liten flickfot blev det inte den gången heller.
Citera
2025-07-29, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Vilka överdrifter syftar du på?

Gädda 647 har jobbat med många riktigt stora artister. Uppträder även med eget litet band där fler namnkunniga kändisar ingår eller har ingått. Gäddan är omskriven som kändis i många olika media genom åren. Gäddan har också omtalats i media av sin kanske ännu mera kände bror. Som dessutom jobbar med media.

Skådespelare i prisad svensk film. Omskriven i media även för den insatsen. Egen aktiv Wikipedia-sida. Nog är han mer än en d-kändis?

Då borde väl gäddkändisen uppmärksammas när han erkänner mycket sjuka händelser och böjelser för det han tror är en pedofilmamma?

Gädda 647 är mycket omtalad och uppmärksammad på sociala medier.

Tystnaden i slaskmedia är märklig.
Vilken sorts media föredrar du, är också på jakt efter icke-slask-media?
Citera
2025-07-29, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Håller man bara till på Dumpen, Flashback och möjligen TikTok kanske man aldrig hört talas om ministern, som betonat föräldraansvaret i alla lägen.
Nu var det ministern, vilken åtminstone 90 % av Sveriges befolkning känner till som var kändisen och inte sonen.
Precis, jag vet inte varför folk förväntar sig att Patriks Sjöbergs sk scoop skulle var nåt sorts allmänintresse.
Folk i tråden verkar tro att skolbusschauffören har nån sorts maktposition i samhället bara för att han har bluetooth-headset och gillar dansband eller för barnslickarpeddot har en bror. Det funkar inte så, om man undrar varför kanske man måste lyfta blicken från Dumpens annars jätteskojiga blogg. 1+3 blir inte 12.

Ta detta underbara sommarnöje för vad det är, grisar som fångar svin. 🐖
Citera
2025-07-29, 02:22
Medlem
Citat:
Utan tvekan så är Gäddbaggen #647 en av de värsta gäddorna på hela Dumpen, kanske till och med den allra värsta. https://dumpen.se/2025/07/25/gaddbaggen-goteborg-647/

Nylongäddan och Robinson-gäddan icke att förglömma. #647 passar bra in i det gänget, dock. Bottenskrapets bottenskrap.

Kommer även att tänka på snubben de konfronterar på en mörk grusväg. Glömt nummer. Också en exceptionellt vidrig jävel.
Citera
2025-07-29, 04:11
Medlem
Läste i kommentarerna på Dumpens gäddfiskarsida att någon skrivit att gädda 647 även hånat artisten Svenne Hedlund i Hepstars. Någon som vet vad det var för hån?
Citera
2025-07-29, 04:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Läste i kommentarerna på Dumpens gäddfiskarsida att någon skrivit att gädda 647 även hånat artisten Svenne Hedlund i Hepstars. Någon som vet vad det var för hån?

Svaret kan du nog hitta på dumpens välrenommerade gäddfiskarsida, som har svar på det mesta.
Citera
2025-07-29, 05:43
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Citat:
Dels så har han ju ganska omfattande loggar så det finns mer text att upptäcka och dels så går det inte in först hur pass sjukt det han skriver är man måste smälta lite i taget och sedan inser man fakta. Hemskt är vad det är, riktigt hemskt. #647
Ja, och när man tänker på att han just nu är på helt fri fot blir man också stämd till viss eftertanke. Såvitt rapporterats så pågår ingen polisutredning, ingen myndighet av något slag försöker ta reda på vad som är sant om den här figurens påstående om att han redan förgripit sig på en sjuåring. En aktiv pedofil som agerar i verkliga livet på sin läggning och är i en sannolikt pressad och triggande mental situation befinner sig i centrala Göteborg just nu. Skyddad av medieskugga och ett rättsväsende som inte är konstruerat eller har incitament att förebygga brott begågna av sådana här figurer.

Något annat att fundera på är hur mycket han hunnit med genom åren. Eller skall vi tro att han råkade ha sån otur att han åkte dit andra gången han försökte något? Han är över 60 år. Blev han plötsligt intresserad av barn? Hur många gånger har han varit i Thailand eller Östeuropa? Hur många frånskilda kvinnor med barn har han dejtat genom åren? Han blev ihop med skådespelerskan när hennes dotter var 17 men de hade varit vänner i 19 år, påstod skådespelerskan. Hur många gånger har han varit ensam eller möjlighet att vara ensam med vänner och bekantas barn?
Citera
2025-07-29, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Något annat att fundera på är hur mycket han hunnit med genom åren. Eller skall vi tro att han råkade ha sån otur att han åkte dit andra gången han försökte något? Han är över 60 år. Blev han plötsligt intresserad av barn? Hur många gånger har han varit i Thailand eller Östeuropa? Hur många frånskilda kvinnor med barn har han dejtat genom åren? Han blev ihop med skådespelerskan när hennes dotter var 17 men de hade varit vänner i 19 år, påstod skådespelerskan. Hur många gånger har han varit ensam eller möjlighet att vara ensam med vänner och bekantas barn?

Han ljuger ju friskt om annat i chatten, som vad han jobbar med och vad han heter. Det ligger nog många hundar begravda här tyvärr. Har brodern några barn t.ex.?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in