2025-07-29, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Julia sa nej och påstår att barnet inte ville gå. Ljug som vanligt igen

Hon sa nej men han gav inte ens henne ett datum. Och tur var väl det när man ser bilder på överförfriskade människor redan innan vigseln!
Citera
2025-07-29, 01:06
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Han har pratat om en tevedokumentär, men varför var det teamet isåfall inte på bröllopet...?

Om han avser juridiska frågor så kan det röra att Rask och Anjo kommer att åtalas för förtal. Det finns ett öppet ärende i Nyköping som tyder på att det faktiskt utreds av åklagare. Troligtvis går det att hitta fler ledtrådar vid tingsrätterna, men jag har inte orkat kolla mer än så.

Är det det senare som är aktuellt så tror han säkert att en förtalsdom skulle ändra på "allt", men även om de döms så kommer han fortfarande vara samma vidriga person som fattat de mest bisarra beslut man kan tänka sig under snart två år. Han kommer fortfarande att dömas till fängelse, han har fortfarande ingen vårdnad av dottern, o s v.
Chrippa är nog övertygad om att om Anjo och Jocke blir fällda för förtal, så kommer det på något sätt att påverka hans ekobrott på ett bra sätt. Fråga mig inte hur, men så skulle jag gissa att Chrippa resonerar.
Citera
2025-07-29, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Hon sa nej men han gav inte ens henne ett datum. Och tur var väl det när man ser bilder på överförfriskade människor redan innan vigseln!
Ja det var det bästa för flickan. Riktiga tajkonfasoner från alla apor.

Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Chrippa är nog övertygad om att om Anjo och Jocke blir fällda för förtal, så kommer det på något sätt att påverka hans ekobrott på ett bra sätt. Fråga mig inte hur, men så skulle jag gissa att Chrippa resonerar.
Ja. Så korkade är han och hans följe.

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Egentligen är det det bästa om han får sitta av 3-4 år effektivt och att hans " mindgames" blir sönderlästa av varenda en som gör beslut gällande honom. Först då kanske OM vi har tur ser en attitydförändring.. Men jag gissar att det är svårt för honom att ens ha insikt i sin narcissisiska hjärna!
Fetade, helt omöjligt skulle jag säga.
Citera
2025-07-29, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Ja det var det bästa för flickan. Riktiga tajkonfasoner från alla apor.

Ja. Så korkade är han och hans följe.

Fetade, helt omöjligt skulle jag säga.
Det är en helt ny nivå av idioti. Hur kan man vara så här korkade? Helt otroligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Tänker att Chrippa kanske inte tänker på juridik angående detta, utan att han vill bevisa för sina följare att han, och Linnea, blivit extremt förtalad- och "jagad"- av värdelösa, medelålders och förmodligen psyksjuka kreatörer under mer än ett års tid?
Om han ens kunde tänka. Det är något allvarligt fel där uppe.
Citera
2025-07-29, 01:45
Medlem
Citat:
Det är mycket möjligt att din spaning är korrekt. Rent juridiskt spelar det ju ingen som helst roll om Anjo eller jockiboiiii förtalat Chrippa ty Chrippa måste ändå svara för sina egna brott(om han nu blir dömd)...

Tänker att Chrippa kanske inte tänker på juridik angående detta, utan att han vill bevisa för sina följare att han, och Linnea, blivit extremt förtalad- och "jagad"- av värdelösa, medelålders och förmodligen psyksjuka kreatörer under mer än ett års tid?

Kanske det är en liten form av upprättelse han är ute efter?

Domstolen kommer ej att döma en mildare påföljd för Chrippas förehavanden enbart för att han förtalats under detta drama.

Men å andra sidan är man ju ingen expert på dessa saker.

Dock så har Chrippa också ägnat sig åt förtal gentemot dessa, så det kommer troligen läggas ned!
Citera
2025-07-29, 02:36
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Tänkte samma eftersom Julia sa det snöade en hel del på bröloppet.

Vad vet Julia om det?
Citera
2025-07-29, 02:46
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Därför han glider runt i mörka solbrillor hemma? Eller kan det vara för att dölja något annat…

Fråga honom. Ni älskar ju att störa människor i deras privatliv.
Citera
2025-07-29, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Julia sa nej och påstår att barnet inte ville gå. Ljug som vanligt igen

Lyssna vid 7 min igen, och återkom.
Citera
2025-07-29, 02:50
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
I en video på tiktok...ligger ute under användaren Hundpsykos.

Lägg upp.

Alla har inte tiktok.
Citera
2025-07-29, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil

Citat:
Det är mycket möjligt att din spaning är korrekt. Rent juridiskt spelar det ju ingen som helst roll om Anjo eller jockiboiiii förtalat Chrippa ty Chrippa måste ändå svara för sina egna brott(om han nu blir dömd)...

Kanske det är en liten form av upprättelse han är ute efter?

Domstolen kommer ej att döma en mildare påföljd för Chrippas förehavanden enbart för att han förtalats under detta drama.

Men å andra sidan är man ju ingen expert på dessa saker.

Ja, nåt sånt. Det är också möjligt att han tror att han "vinner" om Anjo och Rask inte skulle ha råd med böterna - att de i nån mening skulle försvinna från YT, kanske tvingas ta vanliga jobb.

En märklig detalj med utredningen i Nyköping är att det bara är han som är målsägande (hans advokat är anlitad). Den borde verkligen innefatta Linnea också. Hon är den som allra tydligast har förtalats och som skulle ha bäst chanser i en rättegång.
Citera
2025-07-29, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Medan den riktiga pundaren från Motala fegat ur nu och håller sig borta.

Socialbidrag och flashback = vilket hundliv.

Vem talar du om nu? Är det Sofia kanske?
Citera
2025-07-29, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Lägg upp.

Alla har inte tiktok.

Jag har redan länkat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto