2025-07-28, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ElexirPharma
Jude helt klart, då hade jag kunnat emigrera och känna mig välkommen i ett homogent och etniskt rent och underbart Sverige.

Då hade du kunnat gråta när du blir slagen
Citera
2025-07-28, 23:07
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
I samtliga förutom i Vipeholmsexperimenten finns det historier om de som kommit där ifrån utan en skråma.

Visst det är ovanligt men de finns. Judar som kan berätta sin historia. Svarta vars ättlingar nu bidrar till USAs fortsatta utveckling. Kvinnor som överlevde balkongfallet och flögs till amerikanska fältsjukhus. Karoliner som skamligt fick söka skydd i Bender så att Kalabalik uppstod.

Och?

Det ändrar ju inte på att man redan vet vad som hänt historiskt jmf med en möjlighet att se iaf en glimt av framtiden, enkelt val för mig.
Citera
2025-07-28, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qozoker
6.Etnisk svensk. Sverige år 2100. 🤣🤣🤣🤣 framtidens samer i stort sett
Exakt vad jag tänkte häromdagen. I framtiden är vi ”vanliga” svenskar en minoritet likt samerna. Tur att jag är död tills dess☠️
Citera
2025-07-28, 23:10
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Och?

Det ändrar ju inte på att man redan vet vad som hänt historiskt jmf med en möjlighet att se iaf en glimt av framtiden, enkelt val för mig.
Man får välja vad man vill.

Men, målet rent biologiskt borde vara att välja något som gör att man överlever.

Men, samtidigt ska det vara ett liv som är drägligt att leva om man nu väl ska överleva. Just därför förstår jag varför de flesta hellre skulle tåga i -40 grader celsius genom bränd mark i Ryssland än att leva som fru nummer 8 till Muhammed i Dubai.
Citera
2025-07-28, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rantaplan
JÄVLA f*tta

Jepp TS är en fitta. Dom försöker göra allt för att inte lösa problemet. Sverige skall bli ett etniskt homogent folkhem igen. Och detta hatar dessa semiter av nån ond anledning.
Citera
2025-07-28, 23:12
Avslutad
Nr.5: Karolin. Det finns någonting vackert i hjältarnas tragik.

https://www.youtube.com/watch?v=bZmAGYQfQeo&list=RDbZmAGYQfQeo&start_radio =1
Citera
Avslutad
Alternativ 3: Kvinna i arabland. Väljer Libanon. Verkar inte vara alltför illa än så länge iallafall i jämförelse med andra arabländer. Jag besökte Beirut för några år sedan. Finns jäkligt snygga kvinnor där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElexirPharma
Jude helt klart, då hade jag kunnat emigrera och känna mig välkommen i ett homogent och etniskt rent och underbart Sverige.
Om du inte ingick i den grupp av uppemot
40 000 judar som nekades inresetillstånd i Sverige och således åkte rakt tillbaka till ugnarna…
Citera
2025-07-28, 23:14
Bannlyst
Viking år 800.
Citera
2025-07-28, 23:15
Medlem
llundberg57s avatar
Jag väljer att vara vit man 20 år året är 1970 och platsen är Texas USA. Därför att det är där jag skulle trivas bäst. Inget av dina förslag duger.
Citera
2025-07-28, 23:15
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Om du inte ingick i den grupp av uppemot
40 000 judar som nekades inresetillstånd i Sverige och således åkte rakt tillbaka till ugnarna…
Ja, just det. De som Socialdemokraterna krävde skulle ha ett rött J i passet så att man skickade tillbaka rätt folk.

Brunaste partiet vi har i riksdagen. Egentligen det enda.
Citera
2025-07-28, 23:19
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Vi antar att du står med en historisk revolver mot din tinning. Du måste välja att förvandlas till en annan sorts människa och tas tillbaka eller fram i tiden. Vilket av följande skulle du välja?

1.Svart människa. USA på slutet av 1700-talet fram till mitten på 1800-talet.

2.Jude. Tyskland/Polen/Ungern 1942.

3.Kvinna. Valfritt arabland 1990-2025.

4.Sinnessvag. Vipeholms anstalt i Socialdemokraternas Sverige 1945-1955.

5.Karolin. Karl XIIs ryska fälttåg 1708-1709.

6.Etnisk svensk. Sverige år 2100.

Du måste motivera ditt svar och kom gärna med eventuella fördelar och ljusglimtar som kan finnas i en annars hopplös tid.

Du får inte välja något annat än det som är listat och inte ändra på några förutsättningar.

6. Etnisk svennebanan!

Om vi blonda gossar "utan ögonbryn" och "vita som snö" är lite exotiska för en del damer redan nu ...

Hur ska det då inte vara år 2100?

Sign me up! Beam me there, Scotty!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in