2025-07-27, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
För en som inte har socialamedier. Har det kommit något nytt idag?

Det har postats massa bilder, mestadels från Linnea, från bröllopet. Inget intressant.
Citera
2025-07-27, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Satan va bitter du är..varför detta ohälsosamma och maniska besatthet av försöka sprida lögner.
Lägg fram något som bevisar dom är knarkare .

Du har missat det men det finns mer än 5 videos på de där de är höga som hus. Det behöver inte bevisas väldigt många har sett det med egna ögon.
Citera
2025-07-27, 23:02
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du har missat det men det finns mer än 5 videos på de där de är höga som hus. Det behöver inte bevisas väldigt många har sett det med egna ögon.

Men jag har sett den när dom är på krogen. Om du vet vilken jag menar.

Sen dom andra är enbart en sanning i denna tråd. Dvs bara läsa rykten. Du/nu vet väl inte hur det är idag. Kommer han dom bara knarka om 15 år oxå pga en film?
Citera
2025-07-27, 23:06
Medlem
Citat:
Men jag har sett den när dom är på krogen. Om du vet vilken jag menar.

Sen dom andra är enbart en sanning i denna tråd. Dvs bara läsa rykten. Du/nu vet väl inte hur det är idag. Kommer han dom bara knarka om 15 år oxå pga en film?

Va? Helt obegripligt inlägg.
Citera
2025-07-27, 23:09
Medlem
Citat:
Satan va bitter du är..varför detta ohälsosamma och maniska besatthet av försöka sprida lögner.
Lägg fram något som bevisar dom är knarkare .

Finns en drös bevis men för att klargöra för dig.

- Bilder med tiktok Chrille när de är både Maja och vitt pulver.

- otaliga lives med ögon som råttpittar och vita snokar.

- Torsk på UP för Chrippa.

- Anabola i hemmet och 3cmc.

Ja vi kan ju fortsätta om du vill det, eller så kan du fortsätta det du gör bäst återgå till Rask tråden.
Citera
2025-07-27, 23:23
Medlem
Citat:

Ja vi kan ju fortsätta om du vill det, eller så kan du fortsätta det du gör bäst återgå till Rask tråden.

Glöm inte när barnet skrek "säääänk" i bilen eller när Linnea var hög som ett hus i en live och hennes fans bad henne stänga av. Eller när Linnea förklarade nåt så nu vet alla men fanns ingen logik bakom det hon sade. Så urdumt förneka eller kräva bevis de knarkar.
Citera
2025-07-27, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amelia1
Fick mig ett gott fniss när han lägger upp en bild och skriver ”get rich or die tryin”….han är närmare att ”die tryin” än att klassas som rik. Vad händer? Varför dessa extremt fula solbrillor på nästan alla bilder? Hade varit bättre att lägga pengar på hår inför bröllopet som L gjorde.

Nåväl, nån som tror han får resa utomlands med svarta pengar och leva loppan på smekmånad?

När tror ni att de skiljer sig? När L inser att hon kastat bort ett liv internationellt och dröm om USA för en tunnhårig, rabiat narcissistisk man med mindervärdeskomplex? Ska hon aldrig mer jobba i sitt liv? Eller slutar det med att paret dyker upp i ett avsnitt av svenska fall?

Om kräket nu inte älskat sig själv så gränslöst mycket, så skulle man ju kunna tolka det där som ett rop på hjälp: han försökte intensivt att lyckas, det gick åt helvete, och nu är det dags att ta avsked efter gårdagens helt misslyckande temu-bröllop.
Citera
2025-07-27, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Glöm inte när barnet skrek "säääänk" i bilen eller när Linnea var hög som ett hus i en live och hennes fans bad henne stänga av. Eller när Linnea förklarade nåt så nu vet alla men fanns ingen logik bakom det hon sade. Så urdumt förneka eller kräva bevis de knarkar.

Kom ihåg tiktok lives från efterfester med pudrade näsor, ögon som tefat och hakor som agerade grävskopor på valfri arbetsplats.

Men nej fan det var inget centralstimulerande alls

Btw, sett skilleras nyaste video. Fan vilket slafs och beta frågor från äggskallen. Tar ju bort endel frågor som är intressanta, men som han inte tycker är intressant för det svärtar ner paret.

" jag är neutral" pajas!
Citera
2025-07-27, 23:39
Medlem
Funderat så sjukt länge på vem Linnea är så lik , för någon är det …

Hum ,

Sen nu när jag fick se ett ev korten från bröllopet Igår slog de mig :

KARLA HOMOLKA

Googla på henne .. så ser ni!…

På några kort är de skrämmande lika .. det är samma iskalla ögon !!!!!
Citera
2025-07-27, 23:53
Medlem
Anjos video va klockren haha! Vilka bra vänner och bror han har
Citera
2025-07-27, 23:59
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:

Dina bevis stämmer ju inte, Chrippa har inte gjort något av det där, förutom 3cmc i hemmet som en polare lämnat kvar och Chrippa tog skulden för. I övrigt är han helt ren.
Citera
2025-07-28, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Den där diortårtan, vad i hela helvete var den gjord av egentligen...? Kolla på denna video:
https://pixeldrain.com/u/LsAQYyxN

Den ser så satans äcklig ut när de skär i den, helt smetig, rinnande och klibbig, de får ju knappt ens ut en tårtbit att äta. Den kan väl inte vara gjord av en riktig konditor...?

Och var är dom, skolmatsal? Inredningen är bland det fulaste jag sett, har de klätt in ett ”podium” i paketpapper?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in