2025-07-26, 15:57
Medlem
Ingen vet därför media aldrig visat detta och skulle absolut aldrig någonsin göra det.

https://youtube.com/shorts/Y_TaboOey...bL_f6GJ1mIJDr2
Citera
2025-07-26, 16:03
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverAirport
Don hade lite råd till Europas folk och ledare nyss när han hade landat i Skottland.
Stoppa invandringen. Den dödar Europa.
President Trump Arrives Prestwick
Kommer Europa lyssna?

Tyvärr tror jag invandringsförespråkarna tjänar på att han uttalar sig. AfD fick sämre valresultat än väntat efter att Vance och Elon la sig i på deras sida. De konservativa i Kanade förlorade efter trumps inblandning.
Citera
2025-07-26, 16:08
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Frågan är hur långt i cykeln vi har kommit för att det verkligen kommer att skapa förändring som skakar om vänstersnaskets samhällsbygge där det viktigaste verkar vara att infoga islam i Europa.

Hur mycket kan Trumps uttalanden påverka folk i Europa? Även de som annars tycker Trump är en idiot kanske ändå tar dessa uttalanden till sig och låter sig påverkas.

Det är synd att så många européer tycker att Trump är en idiot, vilket han tyvärr inbjudit till genom sina många idiotiska utspel, och nu genom hans märkliga agerande i Epstein-affären. Visst, han har massmedierna emot sig, men han hade kunnat ta hänsyn till detta och spela mer taktiskt.

Både det amerikanska folket och de europeiska folken hade förtjänat någon som sade lika kloka saker som han i invandringsfrågan (vilket det ju finns många som gör) utan att skapa nya kontroverser varje vecka i helt andra och underordnade frågor. Eller ännu hellre, någon som faktiskt kunde säga att Skottland bör förbli skotskt, och motsvarande för andra europeiska länder.

Lik förbaskat är det bra att han säger det.
Citera
2025-07-26, 16:28
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threadkiller
Det är synd att så många européer tycker att Trump är en idiot, vilket han tyvärr inbjudit till genom sina många idiotiska utspel, och nu genom hans märkliga agerande i Epstein-affären. Visst, han har massmedierna emot sig, men han hade kunnat ta hänsyn till detta och spela mer taktiskt.

Både det amerikanska folket och de europeiska folken hade förtjänat någon som sade lika kloka saker som han i invandringsfrågan (vilket det ju finns många som gör) utan att skapa nya kontroverser varje vecka i helt andra och underordnade frågor. Eller ännu hellre, någon som faktiskt kunde säga att Skottland bör förbli skotskt, och motsvarande för andra europeiska länder.

Lik förbaskat är det bra att han säger det.

Fast han är en idiot. I många frågor och i mycket av det han säger och hur han agerar mot andra grupper.

Däremot så i just denna frågan så rör han i en gryta som håller på att koka över i vissa delar av Europa. Eller kanske inte håller på att koka över ...mer börjar bubbla. Det är just det där med att koka över som man undrar om/när det kommer ske. Jag tror att det kan vara i England.
Citera
2025-07-26, 16:49
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Fast han är en idiot. I många frågor och i mycket av det han säger och hur han agerar mot andra grupper.

Däremot så i just denna frågan så rör han i en gryta som håller på att koka över i vissa delar av Europa. Eller kanske inte håller på att koka över ...mer börjar bubbla. Det är just det där med att koka över som man undrar om/när det kommer ske. Jag tror att det kan vara i England.

Jo, jag håller med dig. Jag tycker bara att det är synd att jänkarna inte kunde välja fram någon som kritiserade invandrings- och wokegalenskaperna, gärna på ett ännu bättre sätt än Trump, men i övrigt var vettig och normal.

Likväl tror jag att idioten gjort USA och världen en stor tjänst genom att få republikanerna att sluta backa så snart vänsterpressen nyser lite i deras riktning och istället gå på offensiven, om än en förvirrad sådan. Men det hade nog haft lättare att sprida sig till Europa ifall det stått någon annan i täten.

England är helt klart en trolig kandidat för var kitteln först kokar över på allvar. Förhoppningsvis innan britterna hunnit bli en minoritet i sitt eget land.
Citera
2025-07-26, 16:51
Medlem
Sanning. Ena stunden vill man suga av Trumpen. Den andra vill man slå in pannbenet på honom.
Citera
2025-07-26, 16:58
Medlem
Ogillar Trump skarp menn i detta har han rätt, stoppa invandring från fel länder, dvs Mellanöstern, däremot vettig invandring så som högutbildade och av kärlek är ok enligt mig. Det skall vara smart invandring inte fattig asyl och kulturell.
Citera
2025-07-26, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Vad gör Trump i Europa? Borde han inte vara hemma och reda ut Epsteinaffären. Sitter djupt i skiten.

Jag tror med att han någon ggn har gjort något dåligt.
Men familjen Clinton är värre och de kändisar som stöttade Harris är riktiga avskum.
Antar att du tar avstånd från dem med?
Citera
2025-07-26, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Det viktiga är att Trump som president ser till att Epsteindokumenten släpps. Detta oavsett vilka som var inblandade.
Det håller jag med om.
Samtidigt så borde alla med en iq över 2 begripa att vi inte kan ha samma villkorslösa invandring som Europa har haft de sista 20-30 år
Citera
2025-07-26, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Både Busch och Obama deporterade fler (sett till 2 perioder/2) än Trump gjorde under sin första mandatperiod. Så Trump bör hålla käft.

Det är ju för att de då blev ivägskickade till Mexico som deporterade dem istället.

Nu så kommer de inte alls utan USA deporterar "gamla illegaler" som varit längre i landet.

Bush deporterade otroligt många som kom tillbaka 1 vecka senare. Var meningslöst.
Citera
2025-07-26, 18:18
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskanBlixt
Du låter som en svartskalle. Vi skall deportera hela din familj med våld. Du har inte rätt att uttala dig.. Du är en parasit som Svenskar hatar.

Du och din familj skall deporteras bort från Europa. Ni är inte människor, ni är parasiter betalda av Soros.

Han har rätt. Européer gör inget motstånd. Och gör vi det så svarar staten med ännu mer förtryck mot oss, precis som i Spanien m.m

(FB) Ny censurlag i Spanien som svar på migrantmotstånd
Citera
2025-07-26, 18:19
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Nu så kommer de inte alls utan USA deporterar "gamla illegaler" som varit längre i landet.

Minst 10 miljoner kom in bara under Biden, så Trump har än så länge bara gjort en prutt i rymden, om ens det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in