2025-07-26, 03:23
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Ta din medicin.

Ingen kommer att lyssna på Trump, för det är rasism.

Du har blivit hjärntvättad.

Förklara för mig hur det är rasism att inte vilja bli våldtagen eller rånad? Nej just det, det kunde du inte svara på.
Citera
2025-07-26, 03:39
Medlem
Bagdads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskanBlixt
Jag kan slå vad om att du är en parasit emot Europa. Dagen kommer snart när kastar er parsiter. Vi Germaner hatar er i vårt land. Vi skiter i vad ni apfolk gör i öknen eller djungeln. Ni nigger och arabfolk och turkfolk skall bort ifrån Europa. Fredligt eller med våld. Vill du att den svenska Vikingen skall vakna? Då blir det yxa och våld för att försvara vår jord. Är du redo? Flytta apa nu, annars får du en Vikingayxa på dig.

Jag tar tar striden för mitt folk Svenskar, som är den bästa grenen av Germaner. Ingen av oss Gramaner/Svenskar vill se en blatte nånstans i Sverige. Du skall ut NU! Ni hör inte hemma i Noden. Vi Svenskar avskyr er apor.
Jag tycker Sverige är bra för jag behöver inte umgås med såna som inte gillar mig alla här där jag bor pratar arabiska. Det känns bra att hela familjen är trygg och säker och kan ta det lugnt. Vi stör inte dig inte ens du som betalar vårat boende det är svenska staten
Citera
2025-07-26, 03:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bagdad
Jag tycker Sverige är bra för jag behöver inte umgås med såna som inte gillar mig alla här där jag bor pratar arabiska. Det känns bra att hela familjen är trygg och säker och kan ta det lugnt. Vi stör inte dig inte ens du som betalar vårat boende det är svenska staten

Ni har inte rätt till nåt utvandringsbidra från töntar som Jimmie ii SD. Ni förtjänar en Svenska folkets vikinga YXA i skallen tills att ni flyttar ham. Och sossarna skall hyra silja line för att deportera 50 000 av er per månad 5 båtar så är hemma till öknen turkar sandeger, samt riktiga apor. Du skall depoarteas.

Sverige skall vara rasrent. Det bygger vår nation på. Sverige skall skall fortsätta vara bäst. Då måste vi skicka hem 2 miljoner apor. Sveriges styrka är etniskt homogenitet pga vårtt folk är BÄST.

Jag har röstad på SD, men dom har vikigt ned sig för globalisterna, jag har röstat på på AFS- OM dom sviker? Ska jag gå med i NMR då eller?
Senast redigerad av AskanBlixt 2025-07-26 kl. 03:56.
Citera
2025-07-26, 03:58
Medlem
Trump är lika knäpp som vanligt.
Citera
2025-07-26, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SverigeHarKlusterB
Börja med att stänga ner alla Amerikanska ambassader och tankesmedjor verksamma i Europa, Donald. Och dra tillbaks all Amerikansk militär och stäng ner alla Amerikanska militärbaser i Europa, Donald. Avveckla Washingtons vasall-system över Europa dvs EU och NATO, Donald. Och sluta använd Ryssland som fågelskrämma och tillsätta gangstrar som Putin för att utpressa och skrämma den amerikaniserade delen av Europa till vidare underkastelse inför Washington med.

Ord värda att begrunda.
Citera
2025-07-26, 06:03
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Börja med att stänga ner alla Amerikanska ambassader och tankesmedjor verksamma i Europa, Donald. Och dra tillbaks all Amerikansk militär och stäng ner alla Amerikanska militärbaser i Europa, Donald. Avveckla Washingtons vasall-system över Europa dvs EU och NATO, Donald. Och sluta använd Ryssland som fågelskrämma och tillsätta gangstrar som Putin för att utpressa och skrämma den amerikaniserade delen av Europa till vidare underkastelse inför Washington med.
Asså what. Trump hae ju rätt. Vi förstör eu. Börja inte snavka om annat.
Citera
2025-07-26, 06:05
Medlem
Asb3rger1337s avatar
De är ju sant. Vafan håller ni på fb på med som inte håller med. Ni har ju 0 resonemang för att motbevisa detta.
Men sure vill ni bo i ett land som påminner om Bangladesh o va lyckliga me det. Finns ju grader i helvetet, man kan bo på gatan o va glad. Eller eventuellt gigantiska gråa höghus och säga att kapitalism e sämst.
Citera
2025-07-26, 06:22
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Låter återigen sansat och baserat.
Citera
2025-07-26, 07:38
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Citat:
En hel del rätt här.
Citera
2025-07-26, 07:48
Citat:
Ursprungligen postat av DenverAirport
Don hade lite råd till Europas folk och ledare nyss när han hade landat i Skottland.
Stoppa invandringen. Den dödar Europa.

President Trump Arrives Prestwick

Kommer Europa lyssna?

Det är för sent! Det går varken stoppa eller vända folkutbytet. Det bor en feg ursprungsbefolkning i Europa och det gör att de konmer ersättas av invandrare med åren. Det finns inget européer kan göra längre. Bortsett från Ungern och enstaka andra länder.
Citera
Briasccas avatar

Moderatormeddelande

Postat av Briascca 2025-07-26, 08:07
Medlem
Eftersom trådstarten handlar om president Trumps politiska uttalanden flyttar vi tråden till Politik: USA.

Mod B.

Politik: utrikes --> Politik: USA
/Moderator
2025-07-26, 09:16
Medlem
shitholecitizens avatar
Han har helt rätt. Bara invandare och vänstervridna cucks som säger annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in