2025-07-25, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Oj en ganska rejäl fångst idag minsann med 647.
Relativt framgångsrik även om han inte tillhör A-truppen inom sitt gebit. Men absolut rejält med fallhöjd här.
Hela hans karriär....hela hans livsverk RAKT NED I PRUTTEN pga lust efter lite barnfitta. Och den där skådespelerskan han haft ihop det med var ju ingen fuling direkt...Han har levt ett helt okej liv av allt att döma med fiiiin fitta att smaka på....men det dög inte. Nej nej nej.....ALLT ned i toaletten för ett tillfälligt barnknull minsann.

Jävla idiot.

Och brorsan är kändis han med. Lyckad och framgångsrik. Är absolut emot alla typer av inblandning av släkt men det här lär ju spilla över rejält på hans brorsa, lär vara svårt för många att låta bli att påpeka det här till honom. Blir nog ingen julklapp från brorsan i jul va?

Så kan det gå när man tänker med kuken....

Vad för skådespelerska har han haft ihop det med?
Citera
2025-07-26, 00:01
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HJKLQ
Vad för skådespelerska har han haft ihop det med?

https://www.expressen.se/noje/tre-kr...arleken-i-ola/

Hittad av LabansKorvAB tidigare i tråden.
Citera
2025-07-26, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag kom förresten plötsligt att tänka på Robinsongäddan #144 i Borgafjäll, han som bland annat sa: "Pisshora... visade du horungen min kuk, och isåfall vad sa horungen.."
https://dumpen.se/2022/09/06/robinso...44-borgafjall/

Han ligger fortfarande helt öppet på sociala medier och även på folkbokföringen etc även med telefonnummer och allt, bor kvar på samma ställe. Ingen social skam där inte tydligen, kanske inte samerna i grannskapet tog avstånd från honom trots att han ville ha sex med barn? Mysko.. Vidrig typ hursom..

Äcklet bor inte kvar i samebyn eller med sambo (det vore helt ofattbart) utan på boende av "annat slag" sen ett år och ensam. Hans Instagram är iaf inaktivt sen avslöjandet och kommentarerna inte fina. Hans exfru, stackars människa dog i cancer för lite över en månad sen. Tur barnen inte är så små, men den yngsta tonårskille tror jag det var, lär ha påverkats oerhört negativt i sin utveckling av att förlora båda föräldrar, en till sjukdom och en till en vidrig personlighetsstörning.
Citera
2025-07-26, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Oj en ganska rejäl fångst idag minsann med 647.
Relativt framgångsrik även om han inte tillhör A-truppen inom sitt gebit. Men absolut rejält med fallhöjd här.
Hela hans karriär....hela hans livsverk RAKT NED I PRUTTEN pga lust efter lite barnfitta. Och den där skådespelerskan han haft ihop det med var ju ingen fuling direkt...Han har levt ett helt okej liv av allt att döma med fiiiin fitta att smaka på....men det dög inte. Nej nej nej.....ALLT ned i toaletten för ett tillfälligt barnknull minsann.

Jävla idiot.

Och brorsan är kändis han med. Lyckad och framgångsrik. Är absolut emot alla typer av inblandning av släkt men det här lär ju spilla över rejält på hans brorsa, lär vara svårt för många att låta bli att påpeka det här till honom. Blir nog ingen julklapp från brorsan i jul va?

Så kan det gå när man tänker med kuken....
Om jag inte har fel är bordern hockeykommentator och bosatt i USA?
Citera
2025-07-26, 00:18
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Om jag inte har fel är bordern hockeykommentator och bosatt i USA?
Per, ja.
Citera
2025-07-26, 00:43
Medlem
Andromedatravellers avatar
Att män, blinda av sina förbjuda hebefiliska fantasier, kastar allt dom har, jobb, ibland fru och familj samt hela sitt sociala liv och kontaktnät rakt ner i moralens och anständigheten marianergrav,

Det blir så jävla fel hos män som inte kan hantera könshormonet vi har. jag är så jävla tacksam att jag inte föddes till en serieblottare, hebefil. make being cis great again
Citera
2025-07-26, 00:49
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Kollar man på hans bands sida på FB ( efternamn mellanslag band) så verkar de inte haft en enda spelning under 2025
Mycket spelningar 2024

Ok. Det här blev inte något lyft direkt
Citera
2025-07-26, 00:50
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andromedatraveller
Att män, blinda av sina förbjuda hebefiliska fantasier, kastar allt dom har, jobb, ibland fru och familj samt hela sitt sociala liv och kontaktnät rakt ner i moralens och anständigheten marianergrav,

Det blir så jävla fel hos män som inte kan hantera könshormonet vi har. jag är så jävla tacksam att jag inte föddes till en serieblottare, hebefil. make being cis great again

Dom beter sig som grottmänniskor.
Citera
2025-07-26, 01:27
Medlem
Sqrbankens avatar
Herregud... Sett denna tråd i aktiellt-delen i flera år men aldrig klickat mig in.

Precis tagit del av fall #647 (verkar vara så ni skriver härinne och inte namn?) och fyfan vilket jävla avskyvärt tväräckel! Nämner sömnpreparat och skit för att sen slicka sig runt på två drogade småtjejer, göra det till "deras lilla hemlis". Hade inte koll på denna gädda men däremot hans brorsa P. B.

För den nyinvigde, hur många är det av gäddorna som dumpen fångat som har avslutat sina existenser hittills?
Citera
2025-07-26, 02:20
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Herregud... Sett denna tråd i aktiellt-delen i flera år men aldrig klickat mig in.

Precis tagit del av fall #647 (verkar vara så ni skriver härinne och inte namn?) och fyfan vilket jävla avskyvärt tväräckel! Nämner sömnpreparat och skit för att sen slicka sig runt på två drogade småtjejer, göra det till "deras lilla hemlis". Hade inte koll på denna gädda men däremot hans brorsa P. B.

För den nyinvigde, hur många är det av gäddorna som dumpen fångat som har avslutat sina existenser hittills?

Välkommen normala människa. Jag tror det är 16 ish som valt att ta livet av sig. Hassan Von Essen är en användare här som samlar statistik och analyserar. Leta upp honom, använd sökfunktion.
Citera
2025-07-26, 03:01
Medlem
#647 ännu ett riktigt vidrigt peddo. Förgripigt sig på sitt Xs dotter och ska droga ner barn.

Lite fallhöjd här så var tror ni självmordsrisken är på detta peddo? Var ett tag sedan vi fick ett nytt fall att fira
Senast redigerad av DaddyCool64 2025-07-26 kl. 03:04.
Citera
2025-07-26, 03:54
Medlem
StigEngstroms avatar
647 har jävla massa bollar i luften , eller ska vi säga hade.
Musiker, skådespelare, har en gitarrverkstad och är dessutom nån slags kvaliteansvarig för modulbyggen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in