2025-07-25, 18:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Just den episoden (episod 130) saknas!
Det var där hon läste upp mycket av brevet hon "INTE FICK LÄSA UPP!" som Macrons skickat henne och jag är ganska säker på att hon läste upp delen där det stod att dom var villiga att kompensera henne.

Om någon kan hitta den episoden så kan vi lätt konstatera ifall jag minns rätt eller fel!!

Vilket extremt tramsande… men jag önskar dig lycka till, det vore ju roligt för dig att få rätt en gång i alla fall.
Citera
2025-07-25, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Men orginal-Brigitte fick tre barn på sjuttiotalet som fortfarande lever.

Borde inte de ha koll på var deras mamma är, och om Brigitte Macron är en fejkperson borde inte barnen reagera och avslöja bluffen?
Två av dom har vägrat uttala sig, den tredje har postat några foton på när hon som liten leker med sin far men inget på henne som liten tillsammans med Brigitte.
Citera
2025-07-25, 18:41
Medlem
Citat:
Men vart har orginal-Brigitt tagit vägen då?

Och Jean-Michel Trogneux, är han listad som saknad eller död?

Citat:
Men orginal-Brigitte fick tre barn på sjuttiotalet som fortfarande lever.

Borde inte de ha koll på var deras mamma är, och om Brigitte Macron är en fejkperson borde inte barnen reagera och avslöja bluffen?
Brigittes brorsa Jean-Michel Trogneux, är fortfarande i livet.
Dock så verkar en del försöka förneka att han antingen inte finns, är fejk, eller nån annan person.
Candace Owens har till och med bilder på snubben........
Citera
2025-07-25, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vilket extremt tramsande… men jag önskar dig lycka till, det vore ju roligt för dig att få rätt en gång i alla fall.
Leta upp episod 130 åt mig då.
Citera
2025-07-25, 18:48
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Två av dom har vägrat uttala sig, den tredje har postat några foton på när hon som liten leker med sin far men inget på henne som liten tillsammans med Brigitte.
Men den här bilden då. Man kan klart och tydligt se att det är mor och dotter?

De är ju i princip identiska.

https://www.yahoo.com/news/mother-age-gap-love-teenage-164021085.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6 Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAH31 hgdK04ebTzhEdUe3jdwBWquMz02WIYfNe-MCQjyvBfUTNizRTXMXmUxKm1styLWd2VvpvnwjVo ekQ2htr6kmh49z9cxkakgcYi5GAgbytypfQSDlz2NCE9gr8gZi zLFpUUvmfdbfU3fObwUt-8hKZrfzZ1CgDDBBO_e1uzJk
Citera
2025-07-25, 19:02
Bannlyst
Citat:
Men den här bilden då. Man kan klart och tydligt se att det är mor och dotter?

De är ju i princip identiska.

https://www.yahoo.com/news/mother-age-gap-love-teenage-164021085.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6 Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAH31 hgdK04ebTzhEdUe3jdwBWquMz02WIYfNe-MCQjyvBfUTNizRTXMXmUxKm1styLWd2VvpvnwjVo ekQ2htr6kmh49z9cxkakgcYi5GAgbytypfQSDlz2NCE9gr8gZi zLFpUUvmfdbfU3fObwUt-8hKZrfzZ1CgDDBBO_e1uzJk
Eller far och dotter, vad vet jag?

Rättegången får räta ut frågetecknen.
Citera
2025-07-25, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag googlade episod 130 och den kom upp direkt, det var bara på Candace egen sida jag inte hittade den!

Så nu ska jag kolla om jag minns rätt...
Citera
2025-07-25, 19:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Leta upp episod 130 åt mig då.
Nej det är ditt påstående så då får du hitta bevisen….
Citera
2025-07-25, 20:10
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:

Far och son menar du väl, din störda tokdåre.
Citera
2025-07-25, 20:34
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:

Fadern heter André-Louis Auzière.

Varför skulle dottern till Brigitte sitta på ett evenemang tillsammans med en person som stulit hennes mammas identitet?
Citera
2025-07-25, 21:22
Bannlyst
Citat:
Fadern heter André-Louis Auzière.

Varför skulle dottern till Brigitte sitta på ett evenemang tillsammans med en person som stulit hennes mammas identitet?
Om hennes far bytt identitet till kvinna så är det väl inget konstigt att hon stöttar sin fars identitetsbyte.

Men rättegången kanske rätar ut frågetecknen.
Citera
2025-07-25, 21:57
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Om hennes far bytt identitet till kvinna så är det väl inget konstigt att hon stöttar sin fars identitetsbyte.

Men rättegången kanske rätar ut frågetecknen.
Så du menar att André-Louis Auzière gjorde sig av med orginal-Brigitt, opererade sig, tog orginal-Brigitt 's identitet och sen gifte sig med Macron?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in