2025-07-24, 19:44
Medlem
dirtysouths avatar
Jag gillar att dansa och bara för att knulla det vet jag inte om jag kan hålla med om, varje situation är så klart unik men när jag går till ett hak där jag är stammis är där ofta flera tjejer som jag ligger med och jag slutar inte dansa bara för att de är där och är tillgänglig, snarare tvärtom har det hänt att jag öst på ett par timmar extra på dansgolvet när någon uppenbart velat gå hem för att få sitt
Citera
2025-07-24, 21:31
Medlem
Amazon-mannens avatar
"Ett upprätt uttryck för ett horisontellt behov" sade någon
Citera
2025-07-24, 22:00
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
Killar (eg snarare androgyner) som dansar som fritidssysselsättning.... är egentligen bara ute efter att knulla. De är självklart inte intresserade av att dansa. Varför skulle man det. Någon mer som reflekterat över detta fenomen med killar (androgyner menar jag) som går på dans?

Dans är jävligt mycket roligare än annan motion. Och ja, uppför man sig kan det ju hända att man träffar någon trevlig dam.

Vad fan du kastar in androgyn i sammanhanget för begriper jag inte, är du på något vis osäker på din egen manlighet?
Du är antagligen så feg och osäker, att du måste håna dom som har stake nog att göra det som är kul och träffa damer samtidigt, för att du är avundsjuk...
Citera
2025-07-25, 06:57
Medlem
SnutteFia03s avatar
Nej det stämmer inte. Finns faktiskt killar som gillar att dansa. En del har redan flickvän/fru och de åker tillsammmans och dansar, t,ex.

Men det är såklart inte ovanligt att vissa killar söker sig till dans som ett sätt att träffa någon, men även då är det inte nödvändigtvis bara för att få ligga utan med förhoppningen att de kan träffa någon som de kan bilda ett förhållande med.

Förövrigt är den här mentaliteten du uppvisar så typisk för flashback, tyvärr. Så endimensionell och ogenomtänkt. Man tror att saker förhåller sig på enbart ett sätt och saknar analytisk förmåga att se längre än sina fördomsfulla föreställningar om hur världen eller andra människor fungerar.

Sen att du tvunget måste tala nedlåtande om andra genom att benämna dem med något märkligt epitet som inte ens passar in i sammanhanget, så tröttsamt!
Citera
2025-07-25, 11:57
Bannlyst
Vore en dröm om jag fick tag på någon som tillsammans med mig ville lära sig typ salsa eller bara någon form av latinamerikansk-inspiriered dans.. eller kanske boogie-woogie.

Och det stämmer inte att killar bara dansar för att hitta ett knull.
Har en gammal kollega som tycker det var kul att dansa bugg. Och han är allt annat än androgyn.
Citera
2025-07-25, 12:26
Medlem
NiccoJs avatar
Den lille gubben som var med i bonde söker fru var väl ute o dansade mycket. Tror inte han fick doppa för det.
Citera
2025-07-25, 12:38
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Den lille gubben som var med i bonde söker fru var väl ute o dansade mycket. Tror inte han fick doppa för det.

Men jösses för fan. Du tror och du tror. Du låter precis som någon jävla toppajas till pensionär som skapar sin egen verklighet p.g.a. begynnande demens.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-07-25 kl. 12:43.
Citera
2025-07-25, 14:08
Medlem
slagskotts avatar
Vi brukade dra på dansbandskvällar en gång i månaden i den lokala byhålan nåar vi var 20 och dansade BARA för att dra med oss någon hem och detta var före ordet MILF ens var påtänkt och mig veterligen har detta varit en fenomen i hundra år.

Ingen man gillar att dansa, ingen man gillar förspel men detta måste vi leva med för att få doppa
Citera
2025-07-25, 14:12
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Beror nog lite på vad det är för slags dans
Citera
2025-07-25, 14:14
Medlem
mikkelbergs avatar
har din fru börjat med dans? ojoj bevare mig väl..
Citera
2025-07-25, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Finns ju killar som gillar att dansa också, tror killar som går på dans bara för att få knulla är minoritet faktiskt, ganska trångsynt av dig.

Tror det är precis tvärtom. Trångsynt av dig.

Generellt så är det extremt få killar som gillar att dansa. Och nästan alla gillar att knulla. Enkel matematik.
Citera
2025-07-25, 14:47
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Jag har sagt hur länge som helst att incels borde söka sig dansskolor. Det är ju ingen garanti för att få ligga. Men de ökar ju sin chanser med flera tusen procent genom att faktiskt prata med kvinnor. Jämfört med att sitta hemma och göra arga inlägg på Flashback om hur slampigt det tydligen är att brudarna inte vill ligga.

Nu anser ju förvisso incels att de inte ska behöva anstränga sig som alla vi andra för att försöka få en tjej. Så att dra en kam genom håret och gå på dans går väl lite emot deras filosofi.

Du har helt rätt i det du säger!

På ett ställe jag bodde var det tangolektioner varje Fredag kväll. Och det var så många tjejer och så få killar att det kom till en ny regel att varje tjej måste ta med sig en kille för att få komma in. Så det var massa tjejer som skrev i olika grupper på telegram och sökte danspartner.

Skulle faktiskt dit men lyckades aldrig riktigt. Söp mig alltid för redlös varje Fredag.

Men en tjej och jag försökte lära oss Tango bara med YouTube-videor en gång. Vi var ju gräsligt dåliga men det var ju faktiskt kul. Det blev tyvärr inget av det.

Själv har jag faktiskt inget emot det. Det finns ju vissa danser som Tango där man inte behöver improvisera så mycket. Själv blir det bara cringe när jag försöker dansa fritt.

Men problemet är ju att man vill ta med sig någon dit. Just det Tango-stället jag nämnde innan var nog ett undantag. Man måste ju liksom möta en tjej först. Så tänker jag i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in