Citat:
Ursprungligen postat av
Nospheratu
Jag har sagt hur länge som helst att incels borde söka sig dansskolor. Det är ju ingen garanti för att få ligga. Men de ökar ju sin chanser med flera tusen procent genom att faktiskt prata med kvinnor. Jämfört med att sitta hemma och göra arga inlägg på Flashback om hur slampigt det tydligen är att brudarna inte vill ligga.
Nu anser ju förvisso incels att de inte ska behöva anstränga sig som alla vi andra för att försöka få en tjej. Så att dra en kam genom håret och gå på dans går väl lite emot deras filosofi.
Du har helt rätt i det du säger!
På ett ställe jag bodde var det tangolektioner varje Fredag kväll. Och det var så många tjejer och så få killar att det kom till en ny regel att varje tjej måste ta med sig en kille för att få komma in. Så det var massa tjejer som skrev i olika grupper på telegram och sökte danspartner.
Skulle faktiskt dit men lyckades aldrig riktigt. Söp mig alltid för redlös varje Fredag.
Men en tjej och jag försökte lära oss Tango bara med YouTube-videor en gång. Vi var ju gräsligt dåliga men det var ju faktiskt kul. Det blev tyvärr inget av det.
Själv har jag faktiskt inget emot det. Det finns ju vissa danser som Tango där man inte behöver improvisera så mycket. Själv blir det bara cringe när jag försöker dansa fritt.
Men problemet är ju att man vill ta med sig någon dit. Just det Tango-stället jag nämnde innan var nog ett undantag. Man måste ju liksom möta en tjej först. Så tänker jag i alla fall.