2025-07-24, 15:57
Avstängd
Flenzenstocks avatar
Killar (eg snarare androgyner) som dansar som fritidssysselsättning.... är egentligen bara ute efter att knulla. De är självklart inte intresserade av att dansa. Varför skulle man det. Någon mer som reflekterat över detta fenomen med killar (androgyner menar jag) som går på dans?
Citera
2025-07-24, 16:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
bara ute efter att knulla.

Knulla är väl inte så bara
Citera
2025-07-24, 16:19
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Killar som går på dans bara ute efter knulla

Men en del ser det väl som motion också, en motionsform där du även träffar kvinnor.
Citera
2025-07-24, 16:21
Medlem
När du kommer upp i målbrottet kommer du inse varför killar gör bra mycket mer än att bara dansa för att få knulla.
Citera
2025-07-24, 16:53
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Killar (eg snarare androgyner) som dansar som fritidssysselsättning.... är egentligen bara ute efter att knulla. De är självklart inte intresserade av att dansa. Varför skulle man det. Någon mer som reflekterat över detta fenomen med killar (androgyner menar jag) som går på dans?
Troligtvis. Det var i alla fall därför jag började dansa salsa en gång i tiden. Heta brudar i högklackat. Fast man går ju dit i förhoppning att träffa någon. Bara ett ligg är inte särskillt intressant i vuxen ålder. Jag träffade en tjej som jag var tillsammans med i flera år. Du måste ju se bra ut såklart, annars vill ingen dansa med en i alla fall. Men ser man bra ut vill alla dansa med en.
Senast redigerad av Iwasbanned2 2025-07-24 kl. 17:00.
Citera
2025-07-24, 16:58
Medlem
Starobrnos avatar
Än så länge är det inte helt kriminaliserat för en man att vilja knulla, och nedlåta sig till att dansa till skitmusik för att komma i mål. Men kvinnorna har säkert ett mycket ädlare syfte med sitt könsgnuggande, de vill ju bara dansa.
Citera
2025-07-24, 17:03
Medlem
Knulla är inte allt, det är det enda. Jag är modig nog att medge det. Dock dansar jag inte.
Citera
2025-07-24, 17:39
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Jag är ganska nära bekant med flera tjejer som älskar dans, typ swing/socialdans/lindyhop/vaddetnuär. Varför de själva tycker att det är så kul skulle kunna vara en helt egen tråd, men de där få männen som "gillar att dansa" verkar tillhöra två kategorier:

1. Nyskild snubbe som vill träffa nu tjej. Hans dansintresse dör så snart han inlett en ny relation.

2. Häradsbetäckaren/sexmissbrukaren, som blivit så torsk på kvinnlig bekräftelse, att hans liv går ut på att ständigt erövra nya kvinnor.
Citera
2025-07-24, 17:52
Medlem
StonedMonkeys avatar
Finns ju killar som gillar att dansa också, tror killar som går på dans bara för att få knulla är minoritet faktiskt, ganska trångsynt av dig.
Citera
2025-07-24, 19:07
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:

Därför det finns faktiskt män som tycker det är roligt att dansa, har du aldrig varit på dansbandskväll?
Citera
2025-07-24, 19:13
Moderator
Nospheratus avatar
Jag har sagt hur länge som helst att incels borde söka sig dansskolor. Det är ju ingen garanti för att få ligga. Men de ökar ju sin chanser med flera tusen procent genom att faktiskt prata med kvinnor. Jämfört med att sitta hemma och göra arga inlägg på Flashback om hur slampigt det tydligen är att brudarna inte vill ligga.

Nu anser ju förvisso incels att de inte ska behöva anstränga sig som alla vi andra för att försöka få en tjej. Så att dra en kam genom håret och gå på dans går väl lite emot deras filosofi.
Citera
2025-07-24, 19:23
Medlem
Flashbacks rekommendation nummer ett till oss incels brukar ju vara att börja med dans för att träffa kvinnor, så det TS säger kanske stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in