Citat:
Ursprungligen postat av
adaptern
Ja OK, jag erkänner att det skulle jag också.
Men det finns (som du nog vet) bara en "konspirationsteori" jag är 100% säker på,
Att månlandningarna är en bluff?
Citat:
resterande lämnar jag alltid öppna för olika alternativ.
Man skulle t ex kunna tänka sig att det är en gigantisk pedofilskandal som man försöker tysta ner och att Brigitte spelar en roll och därför undviker att förneka att hon är en man bara för att hålla igång spekulationerna och avleda från en mycket större skandal.
Inte för att jag tror att det är så, men jag har blivit överraskad förut...
Osannolikt, men visst, ingenting är omöjligt längre....
Vad gäller parets stämning av Candace så verkar den inkludera även hennes påståenden om att 'Brigitte' är född biologisk man. Givet att jag är 99,99% säker på att Candace har rätt och därmed kan bevisa det i en kommande rättegång, så tror jag att stämningen är ett sätt att på kort sikt försöka hantera frågan i relation till parets officiella uppdrag som Frankrikes presidentpar, vilka ju upphör om ca två år, 2027.
Att de nu kan säga att de har vidtagit rättsliga åtgärder mot Candace = 'bevis' för att Candace ljuger.
Vad som händer efter 2027 är mindre viktigt givet att de då inte längre är offentliga personer.
Att förhoppningen är att hålla igång den rättsliga processen de kommande två åren för 'arbetsro'.