Som typ gädda #181 "Piggatorparn" tillika lokalpolitiker,
Politikerns konversation med barnet: "Vad gillar du för sex?!
"Allt, du då.."
*Samma--"
"Vad gillar du mest.."
"Älskar doggy...Erfaren?"
...sen skickar gubben en ful bild på kuken. https://dumpen.se/2023/01/04/lokal-skolpolitiker-visar-snabeln-napp-181/
Sexy man!!
Porrskadad eller bara dum?
En svårt förkrympt gubbkuk, där den synliga penisen endast består av ollonet som sticker ut från kroppen. Ser ut som en alien med hår.
Porrskadad ja. Dum ja. Listan kan göras lång av saker den där gubben borde ta sig en funderare om. Som till exempel kuk bilden, är han nöjd med den? Uppenbarligen ja.
Senast redigerad av SaltKrabban 2025-07-24 kl. 11:46.
En svårt förkrympt gubbkuk, där den synliga penisen endast består av ollonet som sticker ut från kroppen. Ser ut som en alien med hår.
Porrskadad ja. Dum ja. Listan kan göras lång av saker den där gubben borde ta sig en funderare om. Som till exempel kuk bilden, är han nöjd med den? Uppenbarligen ja.
Just det, var denna gubbe som tog en bild på snabeln rakt framifrån, har jag aldrig sett förut.
#555 med träkuk är en verklig knullmaskin kan jag anta. Han verkar dock ha självförtroende så det heter duga, men han vill gärna flexa med chipstuttarna, där ligger jag i lä minsann.
Undrar om han varit ute och luftat sin stora Harley Davidson på sistone, han lärt väl inte vara så välkommen på hojklubben längre, snacka om spänd stämning, ty alla polarna har ju numera sett de lille!!
Han får nog raka av skägger nu snart så han inte blir igenkänd
Ok, läste lite längre nu. Han vill alltså fista en 11-årig flicka och skickar bilder till det han tror är hennes mamma på en lila dildo och glidmedel? Det slutade vara roligt nu, lutar mer åt nackskott...
Det var fiskaren som skickade bilden, han berömde hennes val av glidmedel. 🤮
Det finns en speciell plats i helvetet för sådana som denna gädda.
#555 med träkuk är en verklig knullmaskin kan jag anta. Han verkar dock ha självförtroende så det heter duga, men han vill gärna flexa med chipstuttarna, där ligger jag i lä minsann.
Undrar om han varit ute och luftat sin stora Harley Davidson på sistone, han lärt väl inte vara så välkommen på hojklubben längre, snacka om spänd stämning, ty alla polarna har ju numera sett de lille!!
Han får nog raka av skägger nu snart så han inte blir igenkänd
B2 Söderköping #608 tycker jag ändå vinner i kategorin mikrokuk, möljligen följt av en annan gubbe som såg ut som en kärring och som hade en väldigt liten snutt, minns tyvärr inte hans namn och nummer i kavalkaden. https://dumpen.se/wp-content/uploads/2025/04/2025-04-10-17-49-27.png
Flertalet gäddor är gifta sedan länge, så konstigt nog har de med sona simpla trick lyckats charma upp någon.
Vet att vi inte ska diskutera gäddornas fruar. Men nog tusan blir man lite nyfiken på hur dom egentligen är funtade som faller för en sådan här stolle. Eller är det så att gäddorna är två olika personer. En hemma och en annan utanför hemmets väggar.