2025-07-22, 20:41
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vänner snackar inte skit och utnyttjar varandra.

Varken Anjo eller Rask är vänmaterial.
Anjo behöver verkligen inte Rask.

Rasks framtid står på spel på riktigt om Anjo droppar honom.

Anjo borde droppa Rask och istället beefa med honom. Det hade räddat Anjos kanal och Rasks kanal är ändå ett sjunkande skepp bortom räddning.
Citera
2025-07-22, 21:56
Avslutad
Citat:

De är enligt mig inte speciellt intressanta heller! 😅 Bara en massa ordbajseri om typ ingenting numera!
Citera
2025-07-22, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Tack! Jag som var så orolig! Jag försökte räkna på fingrarna till en vecka men det fungerade inte!

Anjo behöver för övrigt förklara varför Motvikt stödjer Simons uppfattningar och inte hans. Att det inte kommit en video än pekar på att han inte vet vad han ska säga.

Nästa avsnitt:
”Varför Motvikt inte förstått vad Anjo menar”?

Förresten; du missar väl inte Baronathonet med Axel på fredag? Det kommer bli en härlig tid!

Skulle aldrig lyssna på Axel 🤮
Citera
2025-07-22, 22:02
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Skulle aldrig lyssna på Axel 🤮
Nej, men visst. Det kräver ju ett visst mått av självständigt tänkande så jag förstår att det inte går hem överallt.
Citera
2025-07-23, 00:38
Medlem
Citat:
Nej, men visst. Det kräver ju ett visst mått av självständigt tänkande så jag förstår att det inte går hem överallt.

Tycker han är ganska äcklig på många sätt och vis.
Citera
2025-07-23, 00:40
Medlem
Citat:
Anjo behöver verkligen inte Rask.

Rasks framtid står på spel på riktigt om Anjo droppar honom.

Anjo borde droppa Rask och istället beefa med honom. Det hade räddat Anjos kanal och Rasks kanal är ändå ett sjunkande skepp bortom räddning.

Det kommer inte hända att Anjo gör det och Rasks kanal har man tjatat om i evigheter att den ska upphöra men hur länge har han inte hållit sig kvar om vi ska vara ärliga?
Citera
2025-07-23, 00:41
Medlem
Citat:

Och ändå är dom det, konstigt!
Citera
2025-07-23, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Det blir svårt att hitta ett nytt drama som lockar så många tittare igen. Särskilt om man ska vara försiktig och inte ägna sig åt förtal. Det handlar om en fin balansgång som Anjo måste lära sig om han ska fortsätta med drama.

Tyvärr är vänskapen mellan Anjo och Rask inte äkta utan en opersonlig chatt-vänskap.

Tyvärr för Rask men enklare för Anjo att avsluta tack och lov.

Nej det är nog ingen som kommer göra bort sig så mycket som Chrippa så där har du nog rätt.
Dom kommer inte ge upp deras vänskap det kan jag nästan lova till hundra procent.
Citera
2025-07-23, 10:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Men han måste klippa bandet till Rask eftersom hans dåliga rykte smittar av sig på Anjo.

Jag kommer aldrig förstå varför Anjo beblandar sig med kreatörer som Rask och Motvikt. Vad har Anjo att vinna på att ha en podd med dessa personer? Rask får nästan 1000-2000 dislikes på samtliga av sina videos.
Citera
2025-07-24, 00:09
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyss
Jag kommer aldrig förstå varför Anjo beblandar sig med kreatörer som Rask och Motvikt. Vad har Anjo att vinna på att ha en podd med dessa personer? Rask får nästan 1000-2000 dislikes på samtliga av sina videos.
Några anledningar varför dom hänger.
Är lättare hata i grupp och dom hatar samma saker.
Anja har makt över baronen och joggaren, dom är som hans hundar.
Inga andra ju tubers vill synas med Anjo.
Alla vet att man inte kan lita på anjo, han gör allt för visningar.
Rask och motvikt är fortfarande roligare podkompisar än världens tråkigaste Lisen.
Alla är roligare än Lisen.
Anjo känner sig väldigt ensam

Vad hände med alla tror det varifrån paradise hotel som Anjo hade fixat intervju med? Hoppade alla av?
Citera
2025-07-24, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Några anledningar varför dom hänger.
Är lättare hata i grupp och dom hatar samma saker.
Anja har makt över baronen och joggaren, dom är som hans hundar.
Inga andra ju tubers vill synas med Anjo.
Alla vet att man inte kan lita på anjo, han gör allt för visningar.

Rask och motvikt är fortfarande roligare podkompisar än världens tråkigaste Lisen.
Alla är roligare än Lisen.
Anjo känner sig väldigt ensam

Vad hände med alla tror det varifrån paradise hotel som Anjo hade fixat intervju med? Hoppade alla av?

Anjo har inte förstått det själv än: han är persona non grata för alla seriösa aktörer som söker samarbete med "influencers". Och detta beror på att Anjo är avslöjad som en lögnare, hycklare och förtalsspridare.
Citera
2025-07-24, 09:29
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Anjo har inte förstått det själv än: han är persona non grata för alla seriösa aktörer som söker samarbete med "influencers". Och detta beror på att Anjo är avslöjad som en lögnare, hycklare och förtalsspridare.
Så fort han snackar om att han ”har bevis” men inte visar upp dem så ljuger han.

Visar han upp bevis är de klippta ur kontext och därför värdelösa.

Ena stunden är ”småkanalerna inte värda hans tid” för att sedan vara ”de som satt maten på bordet”.

När han säger att han inte ”give a fakk” så betyder det att han behöver äta anti-depp.

Ska bli intressant att se hur han ska sabotera för Simon. Om inte ”pappa Anjo” får jobba med produktionsbolag så ska fan ingen annan heller få det!

Han är ju en god människa som låter sin mamma titta på ett fint hus samtidigt som han gör content av det!

När ska han flytta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in