Hej Dr Alban. För du har ju varit och bott där så du vet, troligtvis inte! Jag pratar högre saker dimension nivåer energier parallellt inte om spöken andar i lakan, sånt som du aldrig kommer tyvärr uppleva förstå. Mupp-magnet om man kollar din historik, skriker aspie fyrkantig lång väg där inget går att diskutera utan repetitiv evighets
ältande. Du blir så triggad och klarar inte av ha fel men är väldigt duktig med att tala om för andra vad du tycker, vem är du att tala om att det man har upplevt är fel. Önsketänkande från ditt håll leka besserwisser tror sig veta bäst ha högre intellekt än andra, där min vän lyckas du inte rubba mitt eller mångas fotsteg för du vibrerar på botten där allt är svart vitt. Du kallar folk för idioter när du är den största elefanten i rummet. Einstein hade vänt sig i graven av en så urbota korkad låtsas hobby professor som dig, du anser väl att han också hade fel där tid inte existerar. Samt Carl Jung, Eckhart Tolle mfl. Du måste vara en väldigt ensam själ när du krockar i det sociala samspelet oftast. Peace adjö 😘
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Självklart är alla klipp Laxton gjort bara bullshit och bluff, även Sandträsk Sanatorium. Finns givetvis inget spökeri där eller vilsna andar/själar. Att du reagerar på stället beror ju på helt andra mekanismer, men inget du skulle upplev om du fördes till platsen helt ovetandes.