2025-07-23, 14:31
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Varför drog lastbils-gollum bara för gardinen på ena av fönstren?

#645 Bra fråga. Paniken kanske gjorde att han helt glömde bort att han hade två dörrar på sin lastbil?😁

En till fundering är ju hur i helvete han kan tro att två, inte bara en mamma vill bjuda ut både sig själv och barn till honom och delta i hans perversa sexfantasier utan problem.
Någonstans kan man ju tycka att varningsklockorna borde ringt redan vid första fiskaren, men icke. Efter den första inte blev något med fick han napp strax efter igen med en ny kåt mamma med barn. Kom igen liksom! Pedofil djävulen inuti honom måste tagit över helt.
Citera
2025-07-23, 14:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
#645 Bra fråga. Paniken kanske gjorde att han helt glömde bort att han hade två dörrar på sin lastbil?😁

En till fundering är ju hur i helvete han kan tro att två, inte bara en mamma vill bjuda ut både sig själv och barn till honom och delta i hans perversa sexfantasier utan problem.
Någonstans kan man ju tycka att varningsklockorna borde ringt redan vid första fiskaren, men icke. Efter den första inte blev något med fick han napp strax efter igen med en ny kåt mamma med barn. Kom igen liksom! Pedofil djävulen inuti honom måste tagit över helt.

Men han är ju så läcker även om han inte har stark kuk ? Skämt åsido så läste jag faktiskt hela chatten den här gången och vid den första inplanerade träffen så ställde han in lunch med en kollega för att träffa pedofilkvinna med barn. När den chaffisen läser det här och ser videon. När alla i branchen och hans chef ser och läser... ojojoj.

Ja gömma sig bakom en gardin när de filmar rätt in från andra sidan var också intressant. Det måste ha blivit total kortslutning av chocken. Det enda som fattades var att Patrik högt sa DU HAR ETT SKEVT TÄNDNINGSMÖNSTER. Konfrontationen går till historien som en av de bästa tycker jag.

PS: Hur kunde de identifiera hans offer från då han var 18 undrar jag ?
Senast redigerad av AwakeAsFuck 2025-07-23 kl. 14:45.
Citera
2025-07-23, 14:56
Medlem
Banan.Syfiliss avatar
Artikeln är bakom en betalvägg:
Sannas ex lades ut på Dumpen: "En skam och en fruktansvärd sorg" https://share.google/zojzT27x89Jr1Cz0h

Kanske fel forum..
Någon härinne som vet vem det skrivs om?
Citera
2025-07-23, 14:57
Medlem
https://dumpen.se/2024/03/19/44205/

#392 går enligt uppgift och "behandlas" hos psykiatrin i Lund. Förvånande...
Citera
2025-07-23, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
https://dumpen.se/2024/03/19/44205/

#392 går enligt uppgift och "behandlas" hos psykiatrin i Lund. Förvånande...
Om dom lyckas göra den dåren frisk då är dom duktiga. Enligt mig har han inte många rätt i den hjärnan. För att göra honom frisk skulle det fordras en transplantation av en helt ny hjärna.
Citera
2025-07-23, 15:49
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Ja, det är uppbyggnad som i en Spielberg-film, med en brummande maskin, innan monstret kryper fram.

Ja det hela såg verkligen märkligt ut som ni säger, en varelse som kröp fram ur sitt bo. Först trodde jag han låg på golvet och runkade eftersom han inte hade några byxor på sig. Han har verkligen förgyllt sin semester i år.
Sparken och Dumpen uthängning som en riktig pedofil med fisting som specialitet. Han har det nog svettigt i sitt skinn nu.
Citera
2025-07-23, 15:58
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban

Oavsett vad magkänsla och förnuft säger är det alltid kuken som får sista ordet.
Citera
2025-07-23, 16:07
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03

"Kuragömmagäddan" Dr Fist sitter som Quasimodo inne i sin lastbil och trycker.

Det var också kul hur han liksom "fäller ner sig" sakta åt sidan med blicken rakt fram i början av klippet.

Tittut!

Edit:

Han verkar ha varit riktigt räddhågsen och orolig för dumpen i chatten.

"Hur vet jag att du är ensam ?"

"Ja det såg jag men du kan ha nån i bakgrunden !"

"Tänker inte åka fast för dumpen !"

"Rädslan för dumpen !"

"Vill så gärna !
Men rädd att dumpventiler"

Eh, va? "dumpventiler" ?

"Ja jag skäms men samtidigt rädd !"

Sen i slutet av chatten efter konfrontation skriver gubben: "Jag bara leker !" och "Skulle aldrig för gripa barn irl !"

Som vanligt, ömkligt och ynkligt. Hur sugna tror de att någon blir på att träffa någon som uttrycker sig så i chattarna? Beter sig som en rädd liten valp liksom.

Känns lite extra bra när en sådan åker fast, och då har jag inte ens nämnt vad han beskrev att han ville göra med barnet...

Dumpventil har att göra med turbon på bilar, var nog ett ord som hans textiigenkänning på mobilen hade lagrat, och då kom det alternativet fram när han skulle skriva Dumpen.
Min telefon tar fram Sumpen som första förslag.
Citera
2025-07-23, 16:23
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge

"Jag kommer stoppa min kuk med teknik!"

Det där är en fras som dom borde lära ut på SFI.

Skriv detta om du chattar med en svensk tjej. Då har du halva inne.

Han ligger nog i topp 3 i år när det kommer till märkliga och minnesvärda citat. Han kommer bli legendarisk men har ingen aning om det.
Citera
2025-07-23, 16:40
Medlem
#645 Ibland är det de små subtila sakerna som gör en konfrontation komisk.

Att se den lille pedofilen kura ihop sig i ett hörn och kika ut efter Dumpen, ovetande om att han blir filmad var guld!

-----------------

Btw någon som minns mannen som satt och runkade i bilen när Sara kom? Vilket nummer var det? Kommer ihåg att det var en riktigt sjuk jävel.
Senast redigerad av korvstofft 2025-07-23 kl. 16:42.
Citera
2025-07-23, 17:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
#645 Ibland är det de små subtila sakerna som gör en konfrontation komisk.

Att se den lille pedofilen kura ihop sig i ett hörn och kika ut efter Dumpen, ovetande om att han blir filmad var guld!

-----------------

Btw någon som minns mannen som satt och runkade i bilen när Sara kom? Vilket nummer var det? Kommer ihåg att det var en riktigt sjuk jävel.
Det var MrX från tiden innan numrering.

https://dumpen.se/2022/01/12/fran-hard-till-slak-pa-en-tredjedels-sekund-mrx-fastnade-pa-kroken/
Citera
2025-07-23, 17:07
Medlem
Pinoputchins avatar
Dr Fist #645 "Vill knulla, leka och fista mm.. Kan tänka mig en träff idag.." Verkligen sexiga raggningsrepliker!

Grabben är porrskadad deluxe, vilket idiotgubbe..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in