2025-07-23, 00:42
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Den första en och halva minuten av konfrontationsvideon är ju helt värdelös,
med bara en lastbil som står och brummar på tomgång, eller rullar sakta bakåt.

Men det uppvägs av sekvensen 1:30 - 2:00 där man ser #645 sitta och huka
i förarhytten och tror att han inte syns, samtidigt som han blir filmad från andra
sidan utan att han verkar fatta det.

Fantastisk klipp, han påminner om Gollum när han kryper ihop och hela ansiktet dras ihop i en krampaktig grimasch.
Citera
2025-07-23, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Fantastisk klipp, han påminner om Gollum när han kryper ihop och hela ansiktet dras ihop i en krampaktig grimasch.

Haha, jag skulle precis skriva det, Gollum kurar ihop sig i sin lilla grotta. Helt ovetandes om att han blir filmad

Vilken äcklig pedofiljävel, söker morsa med en liten dottter som han ska fista.
Senast redigerad av KetaminKajsa 2025-07-23 kl. 01:55.
Citera
2025-07-23, 07:15
Medlem
SnutteFia03s avatar

"Kuragömmagäddan" Dr Fist sitter som Quasimodo inne i sin lastbil och trycker.

Det var också kul hur han liksom "fäller ner sig" sakta åt sidan med blicken rakt fram i början av klippet.

Tittut!

Edit:

Han verkar ha varit riktigt räddhågsen och orolig för dumpen i chatten.

"Hur vet jag att du är ensam ?"

"Ja det såg jag men du kan ha nån i bakgrunden !"

"Tänker inte åka fast för dumpen !"

"Rädslan för dumpen !"

"Vill så gärna !
Men rädd att dumpventiler"

Eh, va? "dumpventiler" ?

"Ja jag skäms men samtidigt rädd !"

Sen i slutet av chatten efter konfrontation skriver gubben: "Jag bara leker !" och "Skulle aldrig för gripa barn irl !"

Som vanligt, ömkligt och ynkligt. Hur sugna tror de att någon blir på att träffa någon som uttrycker sig så i chattarna? Beter sig som en rädd liten valp liksom.

Känns lite extra bra när en sådan åker fast, och då har jag inte ens nämnt vad han beskrev att han ville göra med barnet...
Senast redigerad av SnutteFia03 2025-07-23 kl. 07:54.
Citera
2025-07-23, 07:34
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Ja, det är uppbyggnad som i en Spielberg-film, med en brummande maskin, innan monstret kryper fram.
Citera
2025-07-23, 10:59
Medlem
Någon som sitter på FUP ang #578
Citera
2025-07-23, 11:32
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Ja, det är uppbyggnad som i en Spielberg-film, med en brummande maskin, innan monstret kryper fram.
Det är nästan för bra ..
Undrar över hur Porrskadad eller ensamma, män är i Sverige ?
Citera
2025-07-23, 11:42
Medlem
Haha, fan vad nöjd #645 ser ut bakom sitt skynke när han tror han lyckats dupera Dumpen. Episoden påminde mig om den 30 år gamla sci-fi-action-komedin ”Independence Day”, när Will Smith och hans nördpolare försöker gömma sig för spacealiens bakom någon jävla plywood.

Det enda som kunde gjort scenen mer episk, är om #645 också haft ett styvt grepp om kuken när han filmades av Patrik. Men det blev ju ganska bra ändå
Citera
2025-07-23, 12:12
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
645 vilken jävla vinnare! Så mäktigt när han blir filmad från passagerarfönstret. Tänk om man kunde lägga in eldsflammor runt honom. Fan va han kommer att få folk som står på kö för att bli fistade. ”Kan du inte göra det där tricket med gardinen igen!?”
Citera
2025-07-23, 12:15
Medlem
SaltKrabbans avatar
#645. Han leker ju bara. Skulle aldrig göra något, kanske bara säga att det är fel att fista barn och åka därifrån.

Nej dom där chattloggarna var riktigt vidriga och skönt att han blev fångad i Dumpens fälla. Och allra bäst att han blev filmad i peddotrucken som uppenbarligen inte hade något peddo skydd. Verkar ju vara helt fixerad av fisting! Han skulle nog inte dra sig för att fista djur heller det där äcklet.
Undrar vad han sa till arbetsgivaren om att åka runt och försöka fista mödrar och barn runtom i landet (säkert på arbetstid).
Citera
2025-07-23, 12:21
Medlem
Varför drog lastbils-gollum bara för gardinen på ena av fönstren?
Citera
2025-07-23, 12:30
Medlem
är 645 identifierad
Citera
2025-07-23, 13:40
Medlem
sfrges avatar

"Jag kommer stoppa min kuk med teknik!"

Det där är en fras som dom borde lära ut på SFI.

Skriv detta om du chattar med en svensk tjej. Då har du halva inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in