2025-07-23, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Undrar hur många sekunder den kommentaren får vara kvar...hen som skrivit kommer att bli blockad.

Var jag som skrev en av kommentarerna, blev faktiskt inte blockad! Hon skrev till mig sen privat men svarade inte sen när jag frågade om hon kände till att han fanns på Hinge. Inte för att jag trodde hon skulle det heller. Men nån block blev det inte
Citera
2025-07-23, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koffeinabstinens
Var jag som skrev en av kommentarerna, blev faktiskt inte blockad! Hon skrev till mig sen privat men svarade inte sen när jag frågade om hon kände till att han fanns på Hinge. Inte för att jag trodde hon skulle det heller. Men nån block blev det inte

Vad skrev hon till dig privat?
Citera
2025-07-23, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprayflaskan

”Vad vill du med din kommentar”

Så frågade jag om hon kände till hans aktivitet på Hinge och därefter var det tyst från hennes sida, hon svarade inte mer efter det
Citera
2025-07-23, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprayflaskan

https://imgur.com/a/0l78m3f

Tror det blev rätt med länken?
Citera
2025-07-23, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koffeinabstinens
https://imgur.com/a/0l78m3f

Tror det blev rätt med länken?

Men herregud 😂 Hon har verkligen också en grov oförmåga att skriva ordentliga och fullständiga meningar. Inget frågetecken eller hälsningsfras.
Citera
2025-07-23, 08:58
Medlem
Nu kan vi väl med säkerhet säga att det är slut mellan dom då? Annars hade hon väl inte raderat kommentarer om det utan bara svarat att dom fortfarande är tillsammans.
Citera
2025-07-23, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lololmr
Nu kan vi väl med säkerhet säga att det är slut mellan dom då? Annars hade hon väl inte raderat kommentarer om det utan bara svarat att dom fortfarande är tillsammans.

Tydligast blir väl nästa vecka då det är "sambovecka" nyfiken om hon kvar grejer hos honom eller redan hunnit packa ner sitt löshår.
Men ja mycket som "makes sense" när man slår ihop, att hon tog bort hans namn från sin Instagram bio och även inlägget om hur kryssning blev ett "litet kärleksminne" även resan till Rhodos skriver hon som "kärleksminne" oftast tänker jag att man skriver " och fler ska vi berika oss med (eller liknande) " så hon skriver inte direkt med framtidstänk i sina inlägg🤔
Citera
2025-07-23, 09:49
Medlem
Har hon glömt reklammarkera bilderna från det där glasstället eller fiskar hon efter ett samarbete..väldigt mycket bilder därifrån igen..
Citera
2025-07-23, 09:59
Medlem
Citat:
Har hon glömt reklammarkera bilderna från det där glasstället eller fiskar hon efter ett samarbete..väldigt mycket bilder därifrån igen..

Jag tror även inlägget hon gjorde angående att kommentera om kvinnor eventuellt är gravida också är obetald reklam. Hon har taggat företaget som säljer hatten hon har på sig och väldigt mycket fokus på hatten.
Även samma med barnen när dem blev fotograferade i Linköping, deras kläder var också (omärkt) reklam. För samma där, företaget var taggade på bilderna och även företaget själva sen delade bilderna och gjorde "reklam" för sina klänningar som Linns barn bar.
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2025-07-23 kl. 10:05.
Citera
2025-07-23, 10:44
Medlem
Ja, nu kan vi nog konstatera att det är slut. Men hon följer honom fortfarande. Han kan väl inte lajva Hinge och vara tillsammans med henne om det nu skulle vara så?
Citera
2025-07-23, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Ja, nu kan vi nog konstatera att det är slut. Men hon följer honom fortfarande. Han kan väl inte lajva Hinge och vara tillsammans med henne om det nu skulle vara så?
Vem vet, sist var det hon som spelade singel för bättre content..nu kanske det är han som får spela singel för att ge mer aktivitet åt Linns instagram 🤣
Citera
2025-07-23, 11:41
Medlem
Citat:
Vem vet, sist var det hon som spelade singel för bättre content..nu kanske det är han som får spela singel för att ge mer aktivitet åt Linns instagram 🤣

Haha 😂😂 Hade varit bra och få klarhet i detta från honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in