2025-07-22, 20:28
Medlem
Tervulls avatar
Så jävla tråkigt. Vet att gubben var gammal och har snortat allt som går men ändå. Ozzy är ändå Ozzy.

Vila i frid och tack för musiken!
Citera
2025-07-22, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
instämmer. frågan är dock hur mkt kvalite det var på hans sista 20 år. minns när han gjorde reality show o hans son var tjock.

antingen bra doktorer eller spelar det mindre roll hur man lever.

vad han kunnat bli om han levt som gunde? 85?
Gunde har ju hjärtproblem, vanligt bland elitidrottare i konditionsidrotter. Så slutsatsen är; hur man än vänder sig har man häcken bak.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Jo, men vad led han av som fick godkänt till assisterat självmord?
Han hade Parkinsons, och led av det samt en misslyckad nackoperation som gjorde det hela värre,
Citera
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Jo, men vad led han av som fick godkänt till assisterat självmord?

Parkinsons sjukdom skulle jag anta. Jag har inte så bra koll på sjukdomen....men den borde räcka med tanke på hur den förgör en människa.
Citera
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Som andra säger, egentligen otroligt att han kunde hålla sig kvar ända till 76 år gammal med tanke på all stryk hans kropp har tagit genom åren. Han gick ju runt som en zombie i reality-serien för 20 år sedan...

Jag tror han var tungt medicinerad under tiden serien spelades in. En hästdos benso eller liknande. Har sett senare videos där han talat mer begripligt och sammanhängande
Citera
Medlem
fernebos avatar
RIP! 76 är inte så illa ändå med tanke på livet han levt och alla hälsoproblem.

Känns lite extra när det sker så kort efter avskedet. Har lyssnat mycket på Sabbath, men även en del Ozzy den senaste tiden. Senast idag gick Sabbaths Master of Reality i bilstereon. Fantastisk skiva! Känns lite tomt nu..
Citera
2025-07-22, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femrik
Gunde har ju hjärtproblem, vanligt bland elitidrottare i konditionsidrotter. Så slutsatsen är; hur man än vänder sig har man häcken bak.

jaså?! det var en nyhet för mig! får börja läsa "hänt extra!" igen.

ja, annars håller jag med dig. tror inte det spelar nån roll i slutändan. ska knäcka en öl o ta en cigg på balkongen nu.
Citera
2025-07-22, 20:32
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Trodde han var lite äldre faktiskt.
Han fick ju en fin avslutningskonsert för nån vecka sen bara
Citera
2025-07-22, 20:34
Medlem
Äh så hårt leverne kan gubben knappast haft. Det tillhör väl imagen som rovksttjärna att överdriva lite. Vila i fred.
Citera
2025-07-22, 20:34
Medlem
då blev det ozzy.

undrade vem av de gamla hältarna som skulle falla av pinn först....undrar om richards är näst på tur...
Citera
2025-07-22, 20:35
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Ja, och det är än märkligare.

Nu är det bara att vänta på biopicen.
Citera
2025-07-22, 20:35
Medlem
Vila i frid Ozzy LEGEND! Tråkiga nyheter nu är dom gamla legendarerna man växte upp med inte många kvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in