• 1
  • 2
2025-07-22, 13:08
Medlem
Monerokungens avatar
Hade mycket vänner förr! Men jag har flyttat runt mycket i olika länder. Bott i Spanien, och flyttat till en av dom större städerna Sverige har att erbjuda.

Tjejer har jag lärt känna massor av. Dock via Tinder! Men jag saknar det här man gjorde med killarna. Motorcykel, fallskärm, göra kill grejer!

Åldrarna är 25-30 och vart hittar jag dom?

Jag jobbar givetvis inte
Jag festar ej ( nykterist)
Bara där försvinner 2 bra alternativ
Kan inte söka upp killar på internet då blir det bara gay killar. Är 100% straight

Börja någon sport? Mjo men vilken? Möjligtvis någon MMA liknande! Jag är väldigt extrovert, gillar adrenalin, fart , känns som killar nu antingen vill supa, ta en kaffe , lösa korsord, spela paddel?

Vart är alla roliga galna? Vart hittar man dom?
Citera
2025-07-22, 13:30
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Hade mycket vänner förr! Men jag har flyttat runt mycket i olika länder. Bott i Spanien, och flyttat till en av dom större städerna Sverige har att erbjuda.

Tjejer har jag lärt känna massor av. Dock via Tinder! Men jag saknar det här man gjorde med killarna. Motorcykel, fallskärm, göra kill grejer!

Jag jobbar givetvis inte
Kan inte söka upp killar på internet då blir det bara gay killar. Är 100% straight

Börja någon sport? Mjo men vilken? Möjligtvis någon MMA liknande! Jag är väldigt extrovert, gillar adrenalin, fart , känns som killar nu antingen vill supa, ta en kaffe , lösa korsord, spela paddel?

"Roliga galna" nykterister är väl i frikyrkorna.
Citera
2025-07-22, 13:31
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
"Roliga galna" nykterister är väl i frikyrkorna.

Jag får väl bli alkis som alla andra svenskar då😃
Citera
2025-07-22, 13:59
Medlem
StonedMonkeys avatar
NA så hittar du andra nykterister.

Kampsport.

Gym.
Citera
2025-07-22, 14:16
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Jag får väl bli alkis som alla andra svenskar då😃

Alla andra svenskar? Mja, beror på vem du frågar. Frågar du Transportstyrelsen så är väl nästan alla som inte är nykterister, alkisar

Men ja, är man vild och galen så tänker jag att man dricker eller knarkar, åtminstone måttligt, - och/eller så är frikyrklig.

Nykterister som åker och bergsklättrar och hoppar bungee jump osv. så tänker jag på frikyrkliga personer iaf.
Citera
2025-07-22, 14:51
Medlem
Citat:

Jag jobbar givetvis inte

Motorcykel och sådant är kul. Jag försöker hitta på så mycket kul jag kan i min nuvarande och väldigt begränsade situation, men saknar vänner. De jag hade visade sig inte vara riktiga vänner utan övergav en eller vände sig mot en när ens situation förvärrades rejält. Så jag är väl i samma situation som du, eller åtminstone liknande. Finns en del där jag bor. Känns som att du bor mer uppåt landet?
Citera
2025-07-22, 14:53
Medlem
OneTaps avatar
gå med i ett jakt lag. kör folk race. spela hockey. fall skärms klubb. airsoft. tyngd lyftning. bergs klättring. loppisar. bygg arbeten. där brukar de finnas mycke roligt folk utan spärrar :P
Citera
2025-07-22, 14:53
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:

Jag jobbar givetvis inte

Okej, du har blivit vuxen.
Man får inte ett gäng sköna killar att hänga med, som man upplevde att man hade i gymnasiet.
Citera
2025-07-22, 15:27
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag jobbar givetvis inte

Men nån gång så måste du väl i alla fall hitta ett jobb och då kommer du väl förhoppningsvis bli upptagen i gemenskapen?
Citera
2025-07-22, 16:02
Bannlyst
Börja på någon sport.
Lär dig spela ett instrument och starta band.
Starta ett projekt och teama upp med likasinnade.
Gå med i intressanta Facebook-grupper, kanske vandring?
Citera
2025-07-22, 16:46
Medlem
Lyft luren och ring dina gamla vänner?
Citera
2025-07-22, 17:17
Medlem
BlaBalks avatar
Köp motorcykel och häng på de vanliga caféerna och mötesplatserna, stanna till och snacka med folk med roliga hojar som du ser på mackarna.

Förr i tiden fanns det grupper som anordnande körningar tillsammans genom Facebook, det gör det säkert fortfarande.

MC är förbrödrande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in