2025-07-21, 10:44
Medlem
Kan ingen bara avslöja denna råttan?
Citera
2025-07-21, 11:26
Medlem
Ser ut som en gråhårig giraff insmetad i bajs
Citera
2025-07-21, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knastrogg
Kan ingen bara avslöja denna råttan?

Sök: emir 1987 göteborg
Citera
2025-07-21, 14:59
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag reagerade också på formuleringen. Jag uppfattar det definitivt som att hon faktiskt försöker förmildra betydelsen av det vidriga han ägnat sej åt. En axelryckning nästan.

Läste på Facebook att flera verkar ha sett de tillsammans flera gånger efter uthängningen på Dumpen, bland annat åkt bil tillsammans m.m. Kollade upp namnen på de som skrev, de verkar bo i närheten av Tykarpsgrottan.

Vet vi något mer om Grottgäddan? Han ser riktigt bra ut. Tror ni han är en riktig grottman och springer runt halvnaken och bröstar upp sig inne i grottan?

Grottgäddan eller Grottmannen är bland mina favoriter. Kungsgäddan, Hänk, DaddyCool och PappaStor är ju mina favoritkonfrontationer. Men något fick mig att vilja veta mer om Grottmannen.
Senast redigerad av SegerHelg88 2025-07-21 kl. 15:07.
Citera
2025-07-21, 15:03
Medlem
SegerHelg88s avatar
Har vi uppdatering på Kungsgäddan #504? Har vi någon i hans kaliber det senaste?
Citera
2025-07-21, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Har vi uppdatering på Kungsgäddan #504? Har vi någon i hans kaliber det senaste?
Kungsgäddan? Menar du den lätt utvecklingsstörde gubben som glufsade bakelse?
Citera
2025-07-21, 21:55
Avslutad
Citat:
Princessbakelsen äter fortfarande princesstårta och gråtrunkar.
Citera
2025-07-21, 23:17
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Kunde han inte åtminstone försökt skriva en egen text i stället för att kopiera en befintlig med risk att det skulle upptäckas.
Vilken döskalle

Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64

Ja antagligen så ljuger han om sin ålder eller så har han bara åldrats som en påse skridskor.
Kuken påstår han vara dessutom vara 18cm. Aldrig i livet att den där prinskorven är 18cm.

baby baby baby baby baby

Kanske du är bli blött

Vill du njuta en kuk på en gammal man

Jag kommer stoppa min kuk med teknik.
Not direkt

Men jag är gift
Min fru vill inte att jag knulla andra kvinnor

Blir kul för babben på jobbet imorgon.

Haha. Vilken turk dåre! Frugan kommer jaga ut honom med kvast och ringa släkten.
Jag kommer stjäla hans citat”Jag kommer stoppa in min kuk med teknik. Not direkt” nästa gång jag ska ligga. 😆
Citera
2025-07-22, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Haha. Vilken turk dåre! Frugan kommer jaga ut honom med kvast och ringa släkten.
Jag kommer stjäla hans citat”Jag kommer stoppa in min kuk med teknik. Not direkt” nästa gång jag ska ligga. 😆

Ha, ha, ha, den kan även vi kvinnor använda. "Stoppa in din kuk med teknik. Not direkt" :-)
Citera
2025-07-22, 09:02
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Var han inte frontfigur för en gäddgruppering med mål att stämma dumpen?
Vill minnas att det fanns en lista i tråden på vilka andra som ingick i hämdalliansen.

367 Kommendörkaptenen borde varit ett givet val att ha som ledande paragrafexpert men tror inte han stod med.
Senast redigerad av StigEngstrom 2025-07-22 kl. 09:05.
Citera
2025-07-22, 09:26
Medlem
Citat:

Skulle inte förvåna mig om denna sopa kommer undan ändå.. skulle inte förvåna mig om frugan inte har den blekaste aning om vad dumpen är för något.. och när Sara ringer så tror hon det är någon telefonförsäljare o lägger på...
Citera
2025-07-22, 10:30
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Njaee, är du så säker på det?
Skulle inte förvåna mig alls om hon stannar kvar, kanske till och med försvarar honom.
Dom har betydligt mer "vi mot världen" anda i invandrarfamiljer.
Den där prästen (minns inte nummer) som ville locka ner pojkar i kyrkans källare har väl flyttat flera gånger nu med sin familj. Frun och barnen följer med som en följetång med hans skit...
Senast redigerad av StigEngstrom 2025-07-22 kl. 10:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in