Citat:
Ursprungligen postat av
Mackan111
Läste och reagerade på detta:
Det har uppdagats att min man under ett antal tillfällen har haft en chatkonversation med en vuxen person, och att man i denna konversation har pratat om saker som är allt annat än lämpliga och diskuterat grova fantasier.
Tycker hon redan här vill förmildra hans inverkan i de hela, ”det har varit två vuxna som pratat om fantasier”. Och att det var olämpligt- nej inte bara olämpligt, det är också läskigt och creepy. Något säger mig att hon vetat om hans historik och beteende men att nu blev detta väldigt stort. De kommer inte göra slut, möjligen att han inte får synas på adress m.m.
Fast det hon har beskrivet är ju exakt vad som har hänt. Både mannen och fiskaren är vuxna människor. Kontakten har skett online och med ord. Vi vet inte om det mannen hävdat är sant eller inte då ingen tidigare anmälan går att koppla till honom. Det kan bara vara skryt eller fantasier, vi vet inte. Vad vi däremot vet är att det är han som chattat. Det kan han inte snacka sig ur och det erkänner hon också.
Du får även tänka på att detta är företagets Facebookkonto och där ska fokus ligga på företaget, inte på offentliga personliga utläggningar. Hur påverkar detta företaget? Vad för detta för följder för driften? Sådana frågor. Mer privat gottande i ägarinnans egna känslor hör inte hemma på företagets sociala medier.
Jag förstår att sociopaterna här i tråden vill se ett krypande i smutsen och självflagellering för att stilla blodtörsten. Det har hon ingen anledning att göra. Hennes Facebookinlägg var koncist, handlade om det som gäller verksamheten och postades även på verksamhetens sociala medier. Dessutom går det inte att lägga all tillit till anonyma inlägg i Dumpens kommentarer. Det kan lika gärna vara någon psykdåre härifrån som vill skapa grogrund för att ge sig på henne också.