2025-06-17, 15:53
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldmansach
Tack kommer åka från scandic berlin kurfürstendamm.

Du har ett par hundra meter upp till Wittenbergplatz från ditt hotel och därifrån så kan du ta U2 till Zoo om du inte skulle vilja gå, det är vad jag brukar göra när jag bor i de kvarteren.

Citat:
Brukar ni betala i någon app eller liknande för kollektivtrafik? Första gången i berlin för min del så kan inget...

Jag brukar alltid betala med kort och köpa dagskort i BVG automaten. Glöm inte att stämpla/validera biljetten innan du stiger ombord första gången efter köp. Det är många turister som glämt det och fått böter.
Citera
2025-06-17, 20:43
Medlem
Pröjsa 4,7 euro för tåg biljett från flygplatsen...är det normalt till hotellet?

Funderar om det nästan är värt att ta en uber då till fkk cluben om det ändå är 4,7 euro för kommunalt...
Citera
2025-06-17, 21:05
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Pröjsa 4,7 euro för tåg biljett från flygplatsen...är det normalt till hotellet?

Funderar om det nästan är värt att ta en uber då till fkk cluben om det ändå är 4,7 euro för kommunalt...
Det finns tre zoner i den lokala kollektivtrafiken, A (innerst), B och C (ytterst). Flygplatsen ligger i C, ditt hotell och Artemis ligger i A.
En biljett just nu kostar, från 4,70.
En biljett inom A kostar just nu från 3,80.

Jag rekommenderar enkelbiljett till/från flygplatsen och sedan kanske någon dygnsbiljett för dagarna inne i stan.
Citera
2025-06-17, 23:19
Medlem
Citat:
Ok tack!!!

Börjar bli taggad som fan. Handduk bra ide, har en tanke om att sola lite så men det blir nog bra. Är det skumt att ta med en bok att läsa eller hörlurar med musik?

90 inträde 70 euro för 30 minuter?

Är det standard biljett in automaten omöjligt att inte förstå eller är det krångligt med olika tariffer?

Bok/tidning är en ganska bra idé att ta med, ger lite att göra medans du solar och ett samtalsämne med tjejerna. Lämna hörlurarna på hotellet eller i skåpet, de kräver ju att du har en ljudkälla typ telefon eller ipad och allt som går att ta bilder med är tvärförbjudet.

Djupandas första halvtimmen där och bara smält intryck och stämning innan du ev. går med någon till ett rum. Det är lätt att det blir lite ”overload” på intryck av alla nakna tjejer och att Artemis är ganska stort.

Som någon skrev så är ett öga på de som kommer ned i trappan från övervåningen ett bra tips. Glada par är oftast lika med bra kemi mellan tjej och kund.

Ha en fin upplevelse!
Citera
2025-06-19, 11:02
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mynona1000
Är detta samma Natalia som jobbade innan på ACA Gold? Hon var den snyggaste tjejen på ACA Gold men ganska känd för att vara medioker i sängen. Om det är samma?
Nej, denna Natalia har inte jobbat på ACA Gold
Citera
2025-06-19, 11:06
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raket79
Tack så hemskt mycket för svar,,, hade bara en liten följdfråga: Finns det sug utan kondom, samt kyssar och att man får slicka de typ, diverse förspel GFE känsla?
Såklart att de tar extra för det, det är inte problemet men om det finns sådant som jag nämnt, vad kostar det isåfall? Och frågan gäller på både Bochum stället som du var på och ACA gold.

Tack för dina svar/ kommentarer.
Sug utan kondom gör i princip alla både på Freude39 och ACA Gold.
Kostar ca 10-20 Euro extra, beroende på om du är stammis eller engångs-besökare.

Kyssar. Detta gör tjejerna främst med stamkunder. Jag betalar inget extra för det. Men kan kosta lite.

Slicka. Varierar. Kan kosta extra.

Generellt så är dessa typer av extratjänster billigare i Nordrhein-Westfalen än i andra delar av Tyskland.
Citera
2025-06-20, 18:35
Medlem
Forumistens avatar
Hur funkar detta för någon som aldrig har varit på FKK?

Vilket ställe är rekommenderat 2025?

Finns det trådar där man kan läsa på?
Citera
2025-06-20, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumisten
Hur funkar detta för någon som aldrig har varit på FKK?

Vilket ställe är rekommenderat 2025?

Finns det trådar där man kan läsa på?

Tror du får lika olika svar svar som avar d alla rycker olika:

FKK Shark Frankfurt många unga tjejer och lite nattklubb känsla fint uteområde og buffet på sommaren men ganska dyrt

Golden Time Wien.

Acapulco Gold men kanske inte på sommaren då lite trångt och inte noe uteområde direkt MEN billigt . I

INTE Artimis Berlin.
.
.
Citera
2025-06-21, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Sug utan kondom gör i princip alla både på Freude39 och ACA Gold.
Kostar ca 10-20 Euro extra, beroende på om du är stammis eller engångs-besökare.

Kyssar. Detta gör tjejerna främst med stamkunder. Jag betalar inget extra för det. Men kan kosta lite.

Slicka. Varierar. Kan kosta extra.

Generellt så är dessa typer av extratjänster billigare i Nordrhein-Westfalen än i andra delar av Tyskland.

Kostar sug utan kondom på ACA nu förtiden? Det var 1,5 år sedan jag var där senast men de gånger jag varit där har det aldrig varit på tal om extra för detta. Alla sög utan som standard.

Kyssar gjorde inte alla gratis men en del.
Citera
2025-06-21, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mkfckngwsh
Tror du får lika olika svar svar som avar d alla rycker olika:

FKK Shark Frankfurt många unga tjejer och lite nattklubb känsla fint uteområde og buffet på sommaren men ganska dyrt

Golden Time Wien.

Acapulco Gold men kanske inte på sommaren då lite trångt och inte noe uteområde direkt MEN billigt . I

INTE Artimis Berlin.
.
.

Varför inte Artemis?
Citera
2025-06-21, 21:42
Medlem
Kan bekräfta priserna på artemis nu efter att ha varit där
90 inträde
70 för 30 min
20 sug utan

Typ så sen går det väl göra vad som helst om man betalar mer...

Tyckte de var rätt stelt och oskönt i själva bar rummet där dem var men det tillhör väl...

Angående att ha badshorts på var det inga problem eller konstigt alls. Fler som hade det.

Är själv i 50 års åldern men blev lite chockad av att se så unga besökare. Inga problem med det men var alla möjliga där kan man säga
Senast redigerad av Goldmansach 2025-06-21 kl. 21:48.
Citera
2025-07-22, 00:54
Medlem
Hej, jag planerar att åka ner till Berlin nästa vecka och då besöka Artemis. Har försökt kollat igenom forumet o så men har några frågor om någon vill vara vänlig att svara.

Kan man bara ta en uber dit från centrala Berlin?
Ska jag ha med något annat än telefonen?
Går jag runt naken i badrocken? Så jag äter med den på tex. Men om jag ska basta eller bada gör jag det naken?
Efter att man är klar med en tjej så följer hon med till skåpet och jag betalar med mobilen typ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in