2025-07-21, 07:43
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Du har missuppfattat. Han har aldrig sagt att alla i turnébussen tog kokain.
Men han sa att det till slut va svårt att stå emot. Då kunde han ju ägnat sin uppmärksamhet till de som inte tog kokain istället om inte alla tog. Har du haft narkomaner i din umgängeskrets? De förminskar ALLTID sitt intag och de ljuger om det..ljuger om allt!
Citera
2025-07-21, 07:48
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Alltså, de tre som uttalat sig är det va? Nej, 4, 5…
1: Camilla Läckberg har känt Måns i flera år genom snubben i hans stiftelse som hon är vän med från början.
Och alla vet väl vad hon sagt vid det här laget?

2: Cissi Wallin har gemensamma bekanta med Måns och vad har hon sagt?

3: Perla Malmberg har gemensamma bekanta med Måns och vad har hon sagt?

4: Marie Serneholt har sagt att han fullständigt krossade henne och gjorde slut på hennes födelsedag efter att ha behandlat henne på ett sätt som gjorde att hon borde lämnat honom.

5: Olle Jönsson som känner till Måns väl och varit deltagare i Så mycket bättre samma säsong sa utan att reportern frågade om Måns att han aldrig skulle förstört sin familj för en fling, ”som Måns Zelmerlöw har gjort”, samt att Måns ljuger om turnébussen och när/hur han började med kokain.

6: Erik Segerstedt, gammal vän till Måns och deltog i Melodifestivalen samtidigt i våras. Har sagt angående Ciaras instagraminlägg som hon tog bort; ”Ingen rök utan eld”. Även att Måns levt och betett sig på ett sätt som lett till hennes inlägg och att hon tagit ut skilsmässa.

Ingen har stöttat honom offentligt och sagt sånt som Lazydell och andra skriver här (”Måns är ingen missbrukare”, ”Det är Ciara som är dålig”) osv…
Bra summerat!
Citera
2025-07-21, 07:49
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Bättre än den han anlitade som försvarat Bandidos och ett gäng våldtäktsmän och kvinnomisshandlare?
Det är väl den han har som advokat för anmälan om misshandeln....
Citera
2025-07-21, 07:50
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Äldste sonen trivs enligt uppgift inte på sin skola. Ett ställe han spenderar mycket av sin tid på. Dessutom vill han inte delta i fritidsaktiviteter då han har sämre självförtroende där. Klimatet verkar helt enkelt inte passa den person han är.

Ciara pratade normalt, antar jag? Medans de andra kved när de svarade på advokaternas frågor, som exempelvis när de, på uppmaning, berättade vad deras proffesioner är?
Och jag antar att du själv inte tycker att du är partisk, utan bara rättvis?

Att du anser att de "beter sig som en klan liknande zigenare som har egna lagar och regler", "lögnaktiga och håller varandra om ryggen" är något bland det grövsta jag läst i denna tråd. Och det vill inte säga lite.
Vad har du emot zigenare?
Citera
2025-07-21, 07:51
Medlem
[quote=vemedinma|92486047]
Nu svarar jag fast det inte var mig du citerade. Jag tror att zigarillen menar att det är skrämmande att det finns personer som följer någons IG tex som man hatar så innerligt som bokstavscombon och Lazy gör...det blir stalkervarning när man vet exakt allt den personen gör då..
[/QUO

Inte alls, du har så fel. Vi vågar ifrågasätta och lägger märke till saker. Om en mamma med småbarn dyker upp i mitt flöde med vinglas lägger jag märke till det. Noterar, ser, uppmärksammar, reagerar. Hat nej det står du och dina vänner för, man känner andra som sig själv och du har fel omkring mig. Om du tror att följa innebär att man beundrar har du fel. Att följa innebär även att vara nyfiken eller ifrågasätta personen, många följer för att lära hur en annan person kan vara och vad den tycker. Hur många följer inte Trump för att se hans galenskaper, tror du alla följare sympatiserar? Alla har olika skäl till att följa, kan tex vara ett tillfälligt roligt inlägg kanske kommer fler? Så enkelt och du gör det så omfattande tungt och svårt.
Citera
2025-07-21, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Behövs nog inte för alla som hängt med i dramatiken tar inte miste på vad Månsan sagt till media. Ordagrant sa han att han varit emot droger i hela sitt liv men då dom i turnebussen missbrukade kokain hela tiden så kunde han inte stå emot. Troligen en lögn i lögnen eftersom han pysslat med olika former av droger i åratal. Bara att gå tillbaka i början av tråden. Finns inga som ljuger så mycket och "bra"/dåligt som missbrukare. Det mest osannolika lögner kan komma från deras mun.

Hela tiden?
Citera
2025-07-21, 07:58
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Tomma kastruller skramlar mest, de som har behov av uppmärksamhet, är avundsjuka eller bittra ex. På Måns sida finns de med stil som inte går ut offentligt, som förstått att den förlorar som bråkar högst och mest.
Vem fan av de skulle vara avundsjuka på M? Han är ingen längre. Man kan inte leva på gamla meriter.
Citera
2025-07-21, 08:03
Medlem
Citat:
Du vet mycket väl att jag svarade på ett påstående om att alla dessa som gått ut och kritiserat Måns/vittnar om att de vet hur illa han beter sig osv; skulle vara ”avundsjuka”.
Jag svarade bara på varför det är nonsens. Finns inget att vara avundsjuk på för dessa människor med egna karriärer, förmögenheter/familjer och som alla beter sig bättre i honom och inte satt sina familjer i denna situation.

Jag tror att vad de har gemensamt är just avundsjukan och ganska stark sådan.
Citera
2025-07-21, 08:04
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Behövs nog inte för alla som hängt med i dramatiken tar inte miste på vad Månsan sagt till media. Ordagrant sa han att han varit emot droger i hela sitt liv men då dom i turnebussen missbrukade kokain hela tiden så kunde han inte stå emot. Troligen en lögn i lögnen eftersom han pysslat med olika former av droger i åratal. Bara att gå tillbaka i början av tråden. Finns inga som ljuger så mycket och "bra"/dåligt som missbrukare. Det mest osannolika lögner kan komma från deras mun.
Gå tillbaka och titta när han är med i lets dance, han är klart påverkad och hans danspartner är väldigt påverkad av något, ser ut som en trasdocka. Minns inte vilket avsnitt, men minns att jag reagerade på det då
Citera
2025-07-21, 08:09
Medlem
vemedinmas avatar
[quote=Asdfghjkl-12345|92486113]
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Nu svarar jag fast det inte var mig du citerade. Jag tror att zigarillen menar att det är skrämmande att det finns personer som följer någons IG tex som man hatar så innerligt som bokstavscombon och Lazy gör...det blir stalkervarning när man vet exakt allt den personen gör då..
[/QUO

Inte alls, du har så fel. Vi vågar ifrågasätta och lägger märke till saker. Om en mamma med småbarn dyker upp i mitt flöde med vinglas lägger jag märke till det. Noterar, ser, uppmärksammar, reagerar. Hat nej det står du och dina vänner för, man känner andra som sig själv och du har fel omkring mig. Om du tror att följa innebär att man beundrar har du fel. Att följa innebär även att vara nyfiken eller ifrågasätta personen, många följer för att lära hur en annan person kan vara och vad den tycker. Hur många följer inte Trump för att se hans galenskaper, tror du alla följare sympatiserar? Alla har olika skäl till att följa, kan tex vara ett tillfälligt roligt inlägg kanske kommer fler? Så enkelt och du gör det så omfattande tungt och svårt.
Man har inte mycket till positivt i sitt liv om man har behov av att ha folk på IG som man så starkt ogillar. För att senare spä på och förvränga så det låter som man har en dold kamera hemma hos personen.
Citera
2025-07-21, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Herregud du är dum på riktigt! Allt är regisserat för att skademinimera det sinnesjuka leverne Mums har levt, allt annat är bullshit! Hade inte Ciara lyft på locket till Mums dolda hemlighetskista skulle allt fortsatt som vanligt.
Om du verkligen tror att allt är minutiöst iscensatt av Måns in i minsta detalj, bara för att han ska kunna upprätthålla en "galen" livsstil som du pastår, då måste han ju vara ett galet geni. Om han kan förutse och planera allt så noggrant. Vilken man med djup insikt han måste vara... Något som du uppenbarligen är långt ifrån.
Citera
2025-07-21, 08:42
Medlem
Citat:
Nu ljuger du igen Lazydell! Du kan inte skriva en rad i tråden utan att ljuga tydligen.
” Måns Zelmerlöw har missbrukat kokain. Det säger han i en intervju med GP.
Han berättar hur han provade kokain för första gången för runt två år sedan därför att ”alla andra” i turnébussen tog.”
https://omni.se/mans-zelmerlow-kokai...kvall/a/8qA8jW
Så energiskt som du som nykomling kastar dig över en enda användare... Hur vet vi överhuvudtaget att det inte är DU som ljuger här, när du gör så mycket för att inte återge den exakta formuleringen? Utan bara de som har ändrat den?

Formulering från GP:
Jag har varit emot droger hela mitt liv men för två år sedan dök det upp i turnébussen. ”Alla andra” gjorde det. Det är så vanligt i min bransch, så det blev svårt att inte testa.

Av detta kan man faktiskt ganska tydligt se att ”alla andra” och ”vanligt i min bransch” hör ihop. Men då kan man ju inte längre använda det för att kasta omkring sig med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in