2025-07-20, 20:00
Medlem
Finns det någon app för svenskar? Jag tänker mig en app för att undvika mångkulturen. Jag var just till 3 olika badplatser och vände hem igen för att det var så många blattar överallt så jag fick bada i badkaret istället. För att undvika rasistanklagelser så kunde den påstås vara till för att få svenskar och invandrare att umgås med varandra. Man låtsas att den är för mångkultur men istället är syftet precis det motsatta. En slags varningsapp för svenskar för att veta vart man ska och inte ska åka och vilka tider på dygnet. Så exempelvis är man på en badplats full med blattar så tar man en bild eller filmar en kort snutt och skickar ett meddelande på appen "En härlig blandning här idag av många olika kulturer! kom gärna hit!" Kod för: "Den här platsen är förstörd, håll dig undan".

Vad sägs om att kalla den för "Blanda app" ?
Senast redigerad av Bajsaetaren 2025-07-20 kl. 20:03.
Citera
2025-07-20, 20:17
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Kanske en app med namnet Blattekollen med en live-karta som varnar när man kommer för nära en grupp med 3 blattar eller fler?
Citera
2025-07-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Kanske en app med namnet Blattekollen med en live-karta som varnar när man kommer för nära en grupp med 3 blattar eller fler?

Något åt det hållet, men det måste förstås döljas, för annars skulle den tas bort från app-store direkt. Men om man låtsas att syftet med den är för att FRÄMJA mångkultur så kanske de till och med hjälper till att promota den.
Citera
2025-07-20, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Varför åkte du hem för att blatter va där och bada haha mest patetiska jag hört

För att jag blev äcklad och beklämd förstås av att se hur mitt land har tagits över av genetiskt underlägsna folkslag som inte borde vara här över huvud taget.
Citera
2025-07-20, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Men vad är du rädd för? Visa att du är svensk och ditt fosterland land, ta för dig istället och äg badstället istället för att vända hem och knappa på nåt forum.

Man skäms för sånna som dig

Rädd? Jag är inte ett dugg rädd. Men jag åker ju dit för att må bra och slappna av. Inte för att slåss. Hur menar du att jag ska "äg badstället"? Föra ännu mer oväsen? Vara ännu mer irriterande? Fight fire with fire? Jag mår ju dåligt av att ens se dem och vara i närheten av dem fattar du inte? Men det här är off topic, det här ska handla om min geniala app inte om mina badvanor.

Edit: Du skäms för såna som mig? Jag skäms för såna som dig eftersom ni bidrar till att blandningen fortsätter och är oförmögna att se samhällsutvecklingen. Det enda som kan rädda oss nu är extrem segregation och deportation.
Senast redigerad av Bajsaetaren 2025-07-20 kl. 20:33.
Citera
2025-07-20, 20:34
Medlem
Jag hade lätt betalat för den appen!
Citera
2025-07-20, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsaetaren
Finns det någon app för svenskar? Jag tänker mig en app för att undvika mångkulturen. Jag var just till 3 olika badplatser och vände hem igen för att det var så många blattar överallt så jag fick bada i badkaret istället. För att undvika rasistanklagelser så kunde den påstås vara till för att få svenskar och invandrare att umgås med varandra. Man låtsas att den är för mångkultur men istället är syftet precis det motsatta. En slags varningsapp för svenskar för att veta vart man ska och inte ska åka och vilka tider på dygnet. Så exempelvis är man på en badplats full med blattar så tar man en bild eller filmar en kort snutt och skickar ett meddelande på appen "En härlig blandning här idag av många olika kulturer! kom gärna hit!" Kod för: "Den här platsen är förstörd, håll dig undan".

Det är väl lättare att man anmärker med bilder på vat det finns svenskar för du kan ju inte gå nånstans som är blattefritt.
Citera
2025-07-20, 20:58
Medlem
daligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Det kan faktiskt spridas all möjlig skit via vattnet från en neger
Ja mycket. Mycket. Det vill här lovas. Man kan tänka neger, blatte eller blatte försvinn åt dessa i en skala i allvarlighet i det de gör mot folk som är där.
Citera
2025-07-20, 21:03
Medlem
buddy99s avatar
Campingbadplatser är fredade,om ni har någon i närheten,
Citera
2025-07-20, 21:03
Medlem
Citat:
För att jag blev äcklad och beklämd förstås av att se hur mitt land har tagits över av genetiskt underlägsna folkslag som inte borde vara här över huvud taget.

Lämna mammas källare och ge dig ut och leta upp en blond, blåögd, äppelkindad och begåvad flicka som du kan avla på. Ta en ung så ni hinner med många barn.
Citera
2025-07-20, 21:08
Medlem
Glöm det, blattarna kommer använda den för att invadera de sista utposterna vi har. Det är för fan som att berätta om kantarellstället för grannen.

/En svensk tiger.
Citera
2025-07-20, 21:15
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:

Finns väl redan i slutna rum. Barnfamiljer brukar sms:a varandra. Annars tror jag att fenomenet med kaosbad är kortlivade. Om inga svenskar kommer dit lär kommunen inte satsa pengar varvid baden förfaller. Andra "säkra" ställen skapas.
Senast redigerad av TheLucky 2025-07-20 kl. 21:21.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in